Facebook data

1
Bali->Sydney, hjälp på vägen.
#92193 Bali->Sydney, hjälp på vägen. 14 år, 3 månader sen Stoke: 1

k.s
graphgraph

Hallå, då var resan till Bali->Sydney äntligen kirrad.
Den 8 Februari går flyget till Bali, där landar jag och 2 av mina kompisar för att ta det lugnt och surfa lite. Hade tänkt boka ett hostel här hemifrån de 3 första dagarna så man har de säkrade, är det någon som har något hostel att rekommendera tar jag tacksamt emot dessa förslag. Sitter ni på någon annan användbar information som kan tänkas hjälpa oss tar jag även tacksamt emot den.

Den 11 Mars flyger jag sedan vidare till Sydney, för att tillbringa 2 månader i Australien. Denna resan gör jag själv, jag tar även här gärna emot förslag på bra och billiga hostels i Sydney, och vad man ska hålla sig borta ifrån.

Är det någon som befinner sig på Bali eller Sydney under denna perioden och känner för att ses och kanske visa oss/mig runt lite, är det bara att höra av sig!

Tacksam för svar
Kristoffer

Logga in för att svara
#92203 Svar: Bali->Sydney, hjälp på vägen. 14 år, 3 månader sen Stoke: 7

mr webber
graphgraph

Tja
Kan rekomendera suji bungalows i kuta, är ett lite mer chill ställe med skön personal och gäster.. fått många goa surftips från skillade gamla aussies där =) kostar kanske lite mer än average men inget är väl direkt dyrt där. är fullproppat med hostel i kuta så ingen stress med förbokning finns alltid något för dom första dagarna..

kings cross är inte värt att besöka i sydney tycker jag!

Logga in för att svara
#92212 Svar: Bali->Sydney, hjälp på vägen. 14 år, 3 månader sen Stoke: 10

Whale
graphgraph

Redfern station är inte heller värt ett besök. Särskilt inte på kvällen.

Logga in för att svara
#92260 Svar: Bali->Sydney, hjälp på vägen. 14 år, 3 månader sen Stoke: 1

superbong
graphgraph

manly beach e nice i Sydney, annars rekommenderar jag att skaffa en bil o köra upp längs kusten
glöm inte o stanna vid Seal rocks fantastiskt ställe
Akta dig för Maorier på fyllan lol
ha en sjöön tripp

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!