Facebook data

1
Kolla in!Artikel om Aussies på vift i världen
#92257 Kolla in!Artikel om Aussies på vift i världen 14 år, 3 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Satt och Facebookade när jag såg att en vän som skriver för ASL hade postat detta till mig och andra av han svennebananvänner.

kanske nån har postat om detta innan? hittade inget på sökfunktionen...MEn den funkar å andra sidan inte så bra för mig har jag märkt...

mycket fint skrivet om de svenska surfarsjälar....och om våra inflyttade aussies....

god fortsättning era lowlifes!

E

Logga in för att svara
#92258 Svar: Kolla in!Artikel om Aussies på vift i världen 14 år, 3 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Logga in för att svara
#92262 Svar: Kolla in!Artikel om Aussies på vift i världen 14 år, 3 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Tack. Lite fel namn i landslaget och sen första bilden är väl ändå inte Sverige??? Påminner mig om ett superduperhemligt ställe i Norge....

Logga in för att svara
#92263 Svar: Kolla in!Artikel om Aussies på vift i världen 14 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Precis det jag tänkte: måste vara grannlandet.

Logga in för att svara
#92269 Svar: Kolla in!Artikel om Aussies på vift i världen 14 år, 3 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

tyckte också att den bilden inte så speciellt svensk ut, men vad vet jag? Folk har ju otaliga secrets spot som inte jag känner till...Namnen tyckte jag också verkade fel..men vem vet, kanske var några som var med men inte med i bilden?

Men jag har mailat honom om detta, det är inte han som har skrivit utan nån av hans kolleger...Får se vad han har att säga om det hela..Han har inte svarat men han är säker ute och surfar/sover/dricke jack Daniels eller annat som han gillar att syssla med..Ska bli intressant att se vad dem svarar dock...

Kul att det skrivs om Sverige dock!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!