Facebook data

1
Surfing Marbella, spanien + san diego i mars
#92414 Surfing Marbella, spanien + san diego i mars 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

makube
graphgraph

Hej, mitt första inlägg!

Planerat på att lära mig surfa ett tag nu, så kommer antagligen gå nån skola i San Diego i mars, är det nån som har någon skola att rekommendera?

Sen har jag fått möjlighet att bo billigt en vecka i Marbella, Spanien, runt midsommar. Någon som vet om det finns möjligheter att surfa där? Har letat runt men finns tydligen ett ställe i Costa Rica som heter Marbella, vilket gör att mina sökningar alltid landar där.

Tack på förhand, Jesper.

Logga in för att svara
#92426 Svar: Surfing Marbella, spanien + san diego i mars 14 år, 3 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

Spontant känns det sjukt ovärt att ta med brädan till Marbella på en veckas vistelse, dessutom sommartid.

Logga in för att svara
#92429 Svar: Surfing Marbella, spanien + san diego i mars 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

Magnus
graphgraph

Hej,
Närmaste surf från Marbella borde vara Conil de la Frontera, runt 2 timmar ut mot atlantkusten.

Har för mig att det var någon tråd om ett surf camp där i närheten som du kan söka efter här på SS.
Bräda borde gå att hyra på plats

Logga in för att svara
#92434 Svar: Surfing Marbella, spanien + san diego i mars 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

Hörnqvist
graphgraph

Hej,

Ifall du ska surfa i San Diego så finns det en hel hög med skolor som ofta hör ihop med olika butiker.
I mars så är det runt 12 grader i vattnet där så du måste ha en dräkt + skor skulle jag rekommendera. Kan vara bra att köpa en dräkt som du kan använda här hemma i Sverige sedan te.x. 5/3 mm.

Det beror lite på var du ska bo i San Diego men Missonbeach är grymt fint med sufshops överallt och ett riktigt fint strand våg. om du är ute tidigt på morgonen så är risken stor att du får dela vågorna med delfinerna

Lycka till!

Logga in för att svara
#92444 Svar: Surfing Marbella, spanien + san diego i mars 14 år, 3 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Har bott i Marbella o sett surfbara vågor tre ggr på ett år typ. Pricka in de tre på en vecka o det kan va värt att ta med brädan...

Logga in för att svara
#92451 Svar: Surfing Marbella, spanien + san diego i mars 14 år, 3 månader sen Stoke: 0

makube
graphgraph

Fan, San Diego trippen sket sig, och inga vågor i Marbella. Nån vill inte att jag ska lära mig surfa -.-

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!