Facebook data

1
Can`t get enough of Surf girls in Bikinis
#92487 Can`t get enough of Surf girls in Bikinis 14 år, 3 månader sen Stoke: -14

betinho1974
graphgraph

I never get tired of watching pics of nice girls in Bikinis, in Bali they are everywhere i cannot think surfing destination with perfect waves and as many girls as Bali!!!! Check the pictures, does anyone knows a better place?

Logga in för att svara
#92490 Svar: Can`t get enough of Surf girls in Bikinis 14 år, 3 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Possible the most uninteresting post in history of the Surfsverige.

Logga in för att svara
#92495 Svar: Can`t get enough of Surf girls in Bikinis 14 år, 3 månader sen Stoke: 3

palo
graphgraph

betinho1974 skrev:
I never get tired of watching pics of nice girls in Bikinis, in Bali they are everywhere i cannot think surfing destination with perfect waves and as many girls as Bali!!!! Check the pictures, does anyone knows a better place?

Håller helt med dig. Vackra damer ska man vara glad för att det finns.

Logga in för att svara
#92498 Svar: Can`t get enough of Surf girls in Bikinis 14 år, 3 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Jag undrar hur faaaasen de far bikinin att sitta kvar i surfet? En wipeout storre an ankelhogt och den borde vara borta?

Logga in för att svara
#92499 Svar: Can`t get enough of Surf girls in Bikinis 14 år, 3 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Hea skrev:
Jag undrar hur faaaasen de far bikinin att sitta kvar i surfet? En wipeout storre an ankelhogt och den borde vara borta?

Superlim!

Logga in för att svara
#92503 Svar: Can`t get enough of Surf girls in Bikinis 14 år, 3 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

jag ska fan leta upp bethino1974 och knäcka hans dator över knät.

Logga in för att svara
#92504 Svar: Can`t get enough of Surf girls in Bikinis 14 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

jacobw skrev:
Fight fight fight!

Logga in för att svara
#92505 Svar: Can`t get enough of Surf girls in Bikinis 14 år, 3 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Esta skrev:
jacobw skrev:
Fight fight fight!

well we can always hope ...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!