Facebook data

1
Panama?
#9287 Panama? 18 år, 3 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

Funderat på Natal och vidare till typ Pipa för en tvåveckorssemester i slutet på mars men så blev jag nyfiken på Panama istället. Några hundringar lägre i flygpris och eftersom de använder amerikanska dollars bör väl prisläget vara schysst. Någon som varit där och har lite tips?

Logga in för att svara
#9288 Svar: Panama? 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Panama e nice... 50c för en inhemsk öl (i baren!!!)

Logga in för att svara
#9291 Svar: Panama? 18 år, 3 månader sen Stoke: 4

beijbom
graphgraph

KayP skrev:
Panama e nice... 50c för en inhemsk öl (i baren!!!)

word!

Logga in för att svara
#9303 Svar: Panama? 18 år, 3 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

"Hej mamma! Allt är bra i Panama. Solen skiner, jag surfar och det är 30 grader varmt. En öl kostar 50 cent (i baren!) /Johan"

Logga in för att svara
#9328 Svar: Panama? 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

piiit
graphgraph

Mmm...Panama är nice. Inte lika billigt som i Nica men bra ändå. Typ 1 timme bil från Panama City har du först Malibu. Har aldrig varit där för det är tydligen väldigt mycket bilinbrott där. Måste tydligen ha 4x4 och parka på beachen. Längre bort har du Serena som kan vara jäkligt fin på bra swell. Åk in vid den stora El Rey (mataffären) tills du kommer till en vägbom. Säg bara att du ska till Playa Serena. Ligger vid två höga hus som du ser på lång väg. Playa Tetas en fin A-frame och beachbreak. Funkar på något mindre swell. Klurigt att hitta dit men det är en bit på en grusväg. Sedan ligger det ett annat spot till vänster om pointen. Rocky point kan vara fin. Palmar Point behöver bra swell men kan bli jäkligt bra. Om det är jäkligt bra swell så kan Jeffreys funka som ligger vid beachen till vänster om Palmar. Vågen finns bara på lowtide, är jäkligt grunt och tubar som faaaan. Rio Mar funkar på mindre swell. Sedan har du venao som ska vara bra och consistent beachbreak. Inte när jag var där dock. Santa Catalina kanske du ska prova på litet swell om du inte vill ha mega vågor. Kör den på lowtide så planera tripen dit så du kan köra två sessions per dag. Finns inget annat att göra där. Sedan har du bocas där du åker båt för typ en 5$ till olika spots. Kan bli crowded där men kan bli jäkligt bra också. Isla Grande börjar bli populärt också...kolla det. Har alldrig varit där men det snackas mycket om det.

Kör försiktigt om ni hyr bil..kan dyka upp stora hål i vägen och poliserna har ögon som hökar.

Jag vill också dit nu..jaja...lycka till.

Logga in för att svara
#9329 Svar: Panama? 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

piiit
graphgraph

Santa Catalina på hightide menar jag.

Logga in för att svara
#9331 Svar: Panama? 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

piiit
graphgraph

Slagga några nätter på El Refugio också i El Palmar så träffar du några jävla sköna människor. Två kanadensare och en gammal narkotika snut från Panama som bjuder på fantastiska historier. Och hans son Jay och hans flickvän Marlena som båda tävlar bland Panama's bästa. Har ni tur så kommer Pucha Garcia och hälsar på..hehe. Fy...va goa brudar det är i Panama alltså.

Logga in för att svara
#9332 Svar: Panama? 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

piiit
graphgraph

Logga in för att svara
#9333 Svar: Panama? 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

piiit
graphgraph

Va fan va fel det blir hela tiden

Logga in för att svara
#9357 Svar: Panama? 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

morran
graphgraph

Tja! haha roligt, hon den första bruden, Malena bodde jag hos när jag va där! hon och (tyvärr) pojkvänn med familj har ett vandrarhem lr va man ska säga. man bor hemma hos dom. deras ställe ligger vid Palmar och stället heter El refogio. vågorna där va riktigt fina och pointen kunde bli riktigt stor när det va bra swell.
Jag gillade Bocas del torro, det va skitbra vågor och knapt nån crowd när jag va där. det är lite mer drag där, lite mer likt ställena i costarica skulle jag tro.

hoppas du får det kul!

Logga in för att svara
#9373 Svar: Panama? 18 år, 3 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

Alright!!! Tack för tipset. Hmm, funderar lite till - men något av det blir det.

Logga in för att svara
#14854 Svar: Panama? 17 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

piiit skrev:

Helvete, Sverre is in love

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!