Facebook data

1
Surfsverige: Ni som jobbar med sponsring !
#9318 Surfsverige: Ni som jobbar med sponsring ! 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

ninjita
graphgraph

Minns inte var, men minns att jag läste på ngn tråd här för kanske en månad sedan. Flera medlemar här erbjöd sina tjänster till SSA tror jag det var. De berättade att de jobbade med sponsorfrågor, och erbjöd sig att hjälpa till.

Nu undrar jag:

Skulle ni kunna tänka er att hjälpa surfsverige bli fri från google bannern? Den kan väl inte inbringa särskilt mycket pengar. Och det vore väl inte så svårt att hitta surfrelaterade märken att ha på den banner platsen istället för - s c i e n t o l o g e r n a s - annons genom google...

Jag skulle dra en lättnadens suck om vi blev av med den.

Redax: Jag har många gånger undrat varför vi inte har en sida med länkar på surfsverige. Tex under olika categorier: 1) surfgear, 2)surftravel, 3) surfforums etc Jag saknar det och önskar att vi hade det. Alla kan hjlpa till att bygga upp länklistan genom att skicka till dig! Dessutom kanske det skulle kunna sätta fart på sponsring/bannersales.

Logga in för att svara
#9321 Svar: Surfsverige: Ni som jobbar med sponsrin 18 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Tack för hjälpen ninjita! Kanske ska ringa Tom Cruise och fråga om de vill ha en riktig banner istället.. hehe.
Det finns Surflänkar på Framsidan. De länkar till svenska surfsidor och i viss mån även till sidor från de andra nordiska länderna. Vi håller oss till sådant som är svårt att hitta på nätet och som känns relevant för surfare i Sverige. Utländska surflänkar är i allmänhet inte så svårt att hitta genom nätets sökmotorer.

Logga in för att svara
#9326 Svar: Surfsverige: Ni som jobbar med sponsrin 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

ninjita
graphgraph

Redax skrev:
Tack för hjälpen ninjita! Kanske ska ringa Tom Cruise och fråga om de vill ha en riktig banner istället.. hehe.

neeej...

Logga in för att svara
#9327 Svar: Surfsverige: Ni som jobbar med sponsrin 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

ninjita
graphgraph

Redax skrev:
Det finns Surflänkar på Framsidan. De länkar till svenska surfsidor och i viss mån även till sidor från de andra nordiska länderna. Vi håller oss till sådant som är svårt att hitta på nätet och som känns relevant för surfare i Sverige. Utländska surflänkar är i allmänhet inte så svårt att hitta genom nätets sökmotorer.

Är det ''surfväder'' du menar?
Är det det enda du tycker är relevant för surfare i Sverige?
Varför är du i Oz då? Istället för att vara här hemma och njuta av svenska surfvädret?Håller inte kompis...

Logga in för att svara
#9330 Svar: Surfsverige: Ni som jobbar med sponsrin 18 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Nej, scrolla ner Framsidan så ser du Surflänkar.

Logga in för att svara
#9334 Svar: Surfsverige: Ni som jobbar med sponsring ! 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

ninjita
graphgraph

Tack Redax!

Logga in för att svara
#9335 Svar: Surfsverige: Ni som jobbar med sponsring ! 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

ninjita
graphgraph

Både Ants och Johan är online nu !!!

Ville du ha hjälp med sponsring till surfsverige?

Så kan vi bli av med google

Logga in för att svara
#9347 Svar: Surfsverige: Ni som jobbar med sponsrin 18 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Alla som kan bidra med sponsorer/annonsörer till Surfsverige är välkomna att kontakta mig.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!