Facebook data

1
Inte surfing... men dom här grabbarna e galna
#93893 Inte surfing... men dom här grabbarna e galna 14 år, 1 månad sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Ta er tid att se på detta, extrem idrott eller?

www.vgtv.no/?id=38847

Logga in för att svara
#93894 Svar: Inte surfing... men dom här grabbarna e galna 14 år, 1 månad sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

holy hell

btw, your boy Einamo has a considerable fight coming up! I'll be pulling for him

Ändrat av SharkBoy
Logga in för att svara
#93897 Svar: Inte surfing... men dom här grabbarna e galna 14 år, 1 månad sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Får börja med det på vägen upp till Stadt tror jag...

Logga in för att svara
#93905 Svar: Inte surfing... men dom här grabbarna e galna 14 år, 1 månad sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

en riktig klassiker vimeo.com/15479617

Logga in för att svara
#93914 Svar: Inte surfing... men dom här grabbarna e galna 14 år, 1 månad sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

tyreso_soulsurfer, den videon var fet! synd att dom förstört hela klippet med tysktechno eller vad de är... 3min in... helt jävla galet!

Logga in för att svara
#93915 Svar: Inte surfing... men dom här grabbarna e galna 14 år, 1 månad sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Den där tyska technon är The Prodigy.

Ändrat av Willy
Logga in för att svara
#93916 Svar: Inte surfing... men dom här grabbarna e galna 14 år, 1 månad sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

Tack willy, det blev genast mycket bättre... not for me...

Logga in för att svara
#93928 Svar: Inte surfing... men dom här grabbarna e galna 14 år, 1 månad sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Logga in för att svara
#93985 Svar: Inte surfing... men dom här grabbarna e galna 14 år sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Syka krejjer!
Killen i Vimeo filmen, hans ansiktsutryck avsløjar inte att han flyger i fallande fart några meter øver vassa klippor. Såg ut som en søndag på tur.

=)

Logga in för att svara
#93986 Svar: Inte surfing... men dom här grabbarna e galna 14 år sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

The Prodigy med invaders must die plus bra mycket längre flygsekvens norrmännen kan ta sig i brasan. Om ni tittar mot hammarbybacken idag vid lunch tid kommer jag prova min hemsydda wingsuit som är en billabong goldsolution med fleece vingar och rättvisemärkt björntråd. Jag kommer prova på att flyga över Sjöstaden om jag har tillräckligt med fart så blir det looping på danviktullsbron för att avsluta med att krasha in på panoramabaren på Vikingline Cindirella bakgrundsmusik kommer att vara något med kraftwerk alt depeche mode jag kommer att ha en Go pro kamera tillhands

Logga in för att svara
#93988 Svar: Inte surfing... men dom här grabbarna e galna 14 år sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

hahahaha....tror du man kan se det från Halmstad?

Logga in för att svara
#94007 Svar: Inte surfing... men dom här grabbarna e galna 14 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Tyreso_soulsurfer skrev:
The Prodigy med invaders must die plus bra mycket längre flygsekvens norrmännen kan ta sig i brasan. Om ni tittar mot hammarbybacken idag vid lunch tid kommer jag prova min hemsydda wingsuit som är en billabong goldsolution med fleece vingar och rättvisemärkt björntråd. Jag kommer prova på att flyga över Sjöstaden om jag har tillräckligt med fart så blir det looping på danviktullsbron för att avsluta med att krasha in på panoramabaren på Vikingline Cindirella bakgrundsmusik kommer att vara något med kraftwerk alt depeche mode jag kommer att ha en Go pro kamera tillhands

Alltså, jag hoppas detta är ett aprilskämt för det är jättefarligt att göra så. Prata med din mamma först.

Logga in för att svara
#94008 Svar: Inte surfing... men dom här grabbarna e galna 14 år sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Jag är omyndigförklarad sedan länge så det är kirrat

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!