Facebook data

1
Snygg reklam
#9407 Snygg reklam 18 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Logga in för att svara
#9408 Svar: Snygg reklam 18 år, 3 månader sen Stoke: 3

okar
graphgraph

En cool vinkel man ser alldeles for lite av. Dock har jag lite svart att acceptera NIKE i surfsammanhang (aven om de ager en del stora marken inom branchen).

Logga in för att svara
#9427 Svar: Snygg reklam 18 år, 3 månader sen Stoke: 1

Seth
graphgraph

Håller med dig Okar. Det är samma sak inom skate. Dom tar samma skor som dom alltid haft ändrar färgen, slänger in sb(skate boarding) och försöker framstå som core... ich don´t think so.

DON´T DO IT!

Logga in för att svara
#9440 Svar: Snygg reklam 18 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

I feel the same way about some of the companies that try to muscle out the surfboards shaper's with inferior products but better marketing

Logga in för att svara
#9506 Svar: Snygg reklam 18 år, 3 månader sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

...men det är fortfarande den snyggaste surfreklamen jag sett sen quiksilvers reklamfilm med ross-clarke jones från '92. det ska dom ha cred för.

apropå den okar, har vi inte digitaliserat den? den borde läggas upp på surfsverige! kan bli helgens projekt...

Logga in för att svara
#9532 Svar: Snygg reklam 18 år, 3 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Ha! Inget går väl upp emot detta
www.cillitbang.se/home.php

... Det är ju så man kräks av glädje... ooooh är så sjuuuuk. Måste fylla formumet med nonsens.

Logga in för att svara
#9534 Svar: Snygg reklam 18 år, 3 månader sen Stoke: 0

Thor
graphgraph

alex el gordo skrev:
Ha! Inget går väl upp emot detta
www.cillitbang.se/home.php

... Det är ju så man kräks av glädje... ooooh är så sjuuuuk. Måste fylla formumet med nonsens.

vad tror du om chanserna för en svan-märkning på den där skiten alex?

Logga in för att svara
#9539 Svar: Snygg reklam 18 år, 3 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Ja du Thor... En död kråka med extra stor varningstext skulle den lätt kunna få av mig.
Sanningen är att jag faktiskt ringde till tillverkarna i England och frågade va faaaaan de trodde att de höll på med. De var skitnöjda med reklamen som funkat jättebra i England. Men de visste inte vem som hade producerat den, inte heller vem som var ansvarig för reklamen hos dem själva... Men vem kan förlora med ett så förträffligt namn som Cillit Bang. Bang och det är väck!...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!