|
#94322 |
Stora PÅSK BUS TRÅDEN,,, 14 år sen |
Stoke: 143 |
|
Kom ni ihåg, påsk buset, som vi på BOS hade för nåt, år sen,,,
Nu, ere dax, igen,,,
VEM, ELLER, VILKET, GÄNG, KAN, KOMMA PÅ, STÖRSTA PÅSK BUSET,,, ???
Upp, till bevis,,,
Ps. Att som, Elin_nybörjaren, tycka att, höjden av oförskämdhet, är att ge sig ut och jogga,,, ???
Är tyvärr inget "tävlingsbidrag"
Kan Nerdcrew, utmana BOS, eller kan nåt nytt gäng, komma, med nåt, nytt bidrag.
Eller, kan nån ny crazy, mother fucker, grommy dyka upp och spöa oss gamla gubbar,,,,
Vem, är galnast,,, Who's, gang is the craziest, mother fuckers,,,, Här är den gamla länken. ???
Sorry, hittar inte igen, den gamla, påsk busar länken,,,
Ni kan nu börja posta,,,
Ps. Kronjocke, is going, to be rely rely, wacko, this year,,, Mohahahahahahahahahah 
|
|
|
|
|
#94323 |
Svar: Stora PÅSK BUS TRÅDEN,,, 14 år sen |
Stoke: 30 |
|
I think you are the new king of this site Jocke...you rule, and may BOS live forever
|
|
|
|
|
#94334 |
Stoke: -1 |
ådén
|
nar snotacket till sist slappte greppet om var grona o`` sa har ett vidunder vaknat! nu ar jag tillbaka!!
|
|
|
|
|
#94384 |
Stoke: 143 |
|
You, whats, da haps´s,,,,
Hej, vad händer,,,,,
Nu, är snart da påsk över,,,,
Jag, har gjort 3st påsk stunts, 2st skotran, en på fiddy. Funderar på att göra nåt, med tramcyckeln också,,,,
Men, om ingen annan, har nått bus, filmat. Så, får ni bara se mig, köra lite skotran,,,,,
Sååååå, upp till bevis. Kom igen, NERD, visa att ni, är dugliga, som gäng, nu när Sverre inte längre, håller på, och trackar ned er i skosulorna,,,,
Eftersom, vi knappast kan räkna med Nerd,,,,  Så,,,, kanske,,, gäng som Bylundsbros, Taigancrew,Gotlandsnordost, eller Våtdräkts, fetichisten Daniel, med vänner.
Men, jag tror det finns, grommys, där ute,, som har ena fina, stunt films, sekvenser.
PS. Den Grommy, som har en FEET, stunt, sekvens, vinner medlemskap i BoscT. Och, såklart ÄRAN,,,,,
|
|
|
|
|