Facebook data

1
Matapalo/Pan dulce ?
#94367 Matapalo/Pan dulce ? 14 år sen Stoke: 4

Teun
graphgraph

Någon som har surfat dessa bryt vid Corcovado National Park i Costa Rica? Jag åker ditt i juli med flickvännen och vill gärna få lite tips (ja, jag har googlat).
Är det bäst att bo i Puerto Jiminez om man vill ha kombinationen surf och jungleutflykter? Eller funkar det lika bra (eller bättre) att bo i Matapalo? Hur pass säkert är det att lämna tjejen själv när jag åker på dawn patrol?

Och så var det det med hajarna? Det finns skräckhistorier på nätet men är det skrämselpropaganda eller hur illa är det?

Logga in för att svara
#94370 Svar: Matapalo/Pan dulce ? 14 år sen Stoke: 7

stoffe
graphgraph

Var där för en månad sedan! Lite jobbigt att bo i Puerto J (30-40 min på flak sedan 20 minuters promenad) om ni inte hyr bil!
Går bra att bo i Matapalo men det finns inte jättemånga ställen (ett ställe tog 20 dollar natten för tältplats, fick låna tält precis framför Hog hole annars fanns det så man kunde hyra hela hus osv) och ska ni kombinera med jungel är ni ju närma...
Vi bodde i PJ när vi var där men hade jag gjort om det hade vi flyttat ut alt hyrt bil, klart gott att slippa transporten (åker ut kl 06 och hem kl 17).

Såg val och delfiner men inga hajar och har hört att det ffa är hajtätt på utsidan av bukten så det ska nog vara lugnt vid bryten! Fantastiska vågor och lite folk när vi var där!
Känns väldigt tryggt när man är där och hörde inte att någon råkat ut för något! PJ sas vara en klassisk hamnstad/by (ryktet sas skitig och bråkig) men det var riktigt lugnt när vi var där!

Logga in för att svara
#94371 Svar: Matapalo/Pan dulce ? 14 år sen Stoke: 7

stoffe
graphgraph

Ändrat av stoffe
Logga in för att svara
#94372 Svar: Matapalo/Pan dulce ? 14 år sen Stoke: 7

stoffe
graphgraph

Längtar tillbaka

Logga in för att svara
#94373 Svar: Matapalo/Pan dulce ? 14 år sen Stoke: 7

stoffe
graphgraph

hoppas på att vår/sommar stormarna ska leverera snart

Logga in för att svara
#94397 Svar: Matapalo/Pan dulce ? 14 år sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

stoffe skrev:

Längtar tillbaka

Noooo shit

Logga in för att svara
#94495 Svar: Matapalo/Pan dulce ? 13 år, 12 månader sen Stoke: 2

carligula
graphgraph

stoffe skrev:

hoppas på att vår/sommar stormarna ska leverera snart

Misstanker skarpt att Stoffe photoshopat denna bild, alldeles for lite bredd i stancen!!

/Doc

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!