Facebook data

1
Backdoor
#94425 Backdoor 14 år sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Hejsan, har fått en hel del samtal om varför sidan inte är uppe. Har inte hunnit med Backdoor helt enkelt och har bestämt mig för att inte fortsätta. Känns lite tråkigt såklart, men för att Göteborg inte ska bli utan en surfbutik har NoComply (www.nocomply.se) samma sortiment och jag hjälper dem lite med surfdelen i butiken. Allt finns inte uppe på hemsidan, men i butiken på Askims Verkstadsgata 7B finns en massa prylar.

Min gamla mejl använder jag inte heller, så vill man få tag på mig är det bäst på goran@lapoint.se eller mejla direkt till info@nocomply.se.

För de som varit i kontakt med mig på slutet och som jag inte svarat så snabbt till ber jag om ursäkt. Hade en datakrasch och efter det fick jag inte alla mejl till outlook som tidigare och missade helt enkelt en del mejl.

För att kompensera alla gamla kunder för att servicen inte var på topp sista året blir det en omgång med superpriser på utrustning, ska få ihop en lista med prylar.

Nu bär det av till Portugal och Ericeira för två veckors surf, ska bli riktigt skönt.

Ha det gott
//Göran
----------------------------
www.lapoint.se

Logga in för att svara
#94426 Svar: Backdoor 14 år sen Stoke: 4

Andreas J
graphgraph

Tjena Göran
Tråkigt, det är ju en epok som går i graven!
Vad blir det nu? Kör du lapoint fullt ut.

Jag hoppas du inte funderar på att ge dig in i ekorrhjulet igen som vi andra ; )

Ha det bra!

Logga in för att svara
#94453 Svar: Backdoor 13 år, 12 månader sen Stoke: 17

surfineurope
graphgraph

Tråkigt, men samtidigt förståeligt att tiden inte räcker till för alla projekt. Lycka till med lapoint! Vi kanske ses i Ericeira

/Jonas

Logga in för att svara
#94459 Svar: Backdoor 13 år, 12 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

du har alltid varit hjälpsam,pratglad och supertrevligt mot mig Göran när jag har köpt (en Massa) grejer av dig..jag önskar dig lycka till i ALLT du göra min vän!!

Logga in för att svara
#94465 Svar: Backdoor 13 år, 12 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Jag är grymt impad över vad du har lyckats med Göran och du gjorde ett fantastist jobb med Backdoor. Tråkigt som fan att det läggas ner

Logga in för att svara
#94493 Svar: Backdoor 13 år, 12 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Sicken gubbe.. surfar så mkt att han inte ens har tid att driva en surfaffär...

Logga in för att svara
#94553 Svar: Backdoor 13 år, 11 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Nu är det bara Lapoint som gäller, fullt upp med bara det. Skönt att slippa ha fasta tider, svårt som nu när man är i Portugal i två veckor. Skulle varit här Andreas, fröken Danmark från 2008 kom i fredags. Sen är det 4 Norska tjejer som är grymma på längdskidor och skulle såklart utmana dem på löpning och fick stryk av alla. Men bra uppladning för Göteborgsvarvet, så man får se det positivt...

Men även om det inte finns någon mer Backdoor butik så blir det säkert en stor fest mot slutet av sommaren hemma hos mig, måste bara få fixat klart det sista på huset först.

Får de som vill se lite bilder från både SSA veckan och även den här veckan så gå in på lapointcamps på Fejjan, så finns det lite att kika på där...

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!