Facebook data

1
Hjälp med boende i hossegor 9juli-31juli
#94595 Hjälp med boende i hossegor 9juli-31juli 13 år, 11 månader sen Stoke: -4

BiGFredd
graphgraph

Halloj!

I sommar bär det av till hossegor i 3 veckor,

Tänkte kolla runt lite här om det är någon som har koll på bra boende i närhet till bra bryt samt gärna så billigt som möjligt!
Om ni vet något annat man bör tänka på när man är i hossegor så säg gärna till;)

Hare fint!

/

Logga in för att svara
#94615 Svar: Hjälp med boende i hossegor 9juli-31juli 13 år, 11 månader sen Stoke: 2

marie_froslin
graphgraph

Logga in för att svara
#94616 Svar: Hjälp med boende i hossegor 9juli-31juli 13 år, 11 månader sen Stoke: 3

lillville
graphgraph

tjena bigfredd!

vet inte vad det är du är ute efter, men om du vill hålla det billigt och har ett tält så finns det några campingar längs kustvägen som går norrut alldeles vid hossegor. där finns ju också bra bryt typ överallt. bland annat så vet jag att det finns en i vid bourdaines som ligger på gångavstånd till brytet där. jag har inte bott på någon av dom då jag bara varit där under lågsäsong och bott i bil, men dom ser helt ok ut!

ha det bra!

Logga in för att svara
#94625 Svar: Hjälp med boende i hossegor 9juli-31juli 13 år, 11 månader sen Stoke: -4

BiGFredd
graphgraph

Tack för hjälpen båda alternativen är definitivt något att kolla upp.

Tänkte kolla om det är någon som har koll på hur mycket ryan air tar i frakt för ett travel case med 2 brädor?Nån som har någon aning? Rätt hut lösa priser för flyg 2000:-tur kostade det

Hare fint

Logga in för att svara
#94629 Svar: Hjälp med boende i hossegor 9juli-31juli 13 år, 11 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Jag flyger t Biarritz och det är väl ca 899 kr för sportutrustning eller tält eller vad man nu ska ha med. Du ser det ju inne på deras sida.

Logga in för att svara
#94708 Svar: Hjälp med boende i hossegor 9juli-31juli 13 år, 11 månader sen Stoke: -4

BiGFredd
graphgraph

Nu är allt löst!

Vi fick tag i boende på stranden i seignosse för en riktigt bra peng,

Tack för all hjälp!

/Fredd

Logga in för att svara
#94725 Svar: Hjälp med boende i hossegor 9juli-31juli 13 år, 11 månader sen Stoke: -4

BiGFredd
graphgraph

Halloj

Föresten tänkte kika om det är någon som har koll på om man klarar sig på boardshorts och en rash i july? eller är det 3/2a som gäller?

Hare fint

Logga in för att svara
#94736 Svar: Hjälp med boende i hossegor 9juli-31juli 13 år, 11 månader sen Stoke: 2

carligula
graphgraph

Ta med en 3/2 för molniga svala dagar. Minns det som att folk i shorts frös de dagar det inte var soligt och gött. Sällan besvärande varmt i 3/2 oavsett även om min var med backzip och inte extremt varm.

Ha det gött!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!