Facebook data

1
Surfa på Dest. Gotland, kallbadhuset?
#95333 Surfa på Dest. Gotland, kallbadhuset? 13 år, 10 månader sen Stoke: 0

gifvars
graphgraph

Tjena.

Jag har sett att det går att surfa på vågen från Destionation Gotland-båten (nynäslinjen gissar jag) inne vid Visby kallbadhus.
Jag har en SUP.
När bör jag befinna mig vid "line up"? 30 minuter före schemalagd ankomst eller nåt?
Sedan antar jag att det är bäst vid vindstilla (eller måttlig väst)?

Nån som har nåra mer tips?

Mvh,

Jan Gifvars
Stockholm/Hemse

Logga in för att svara
#95334 Svar: Surfa på Dest. Gotland, kallbadhuset? 13 år, 10 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

menar du på svallet från le båt?

Logga in för att svara
#95335 Svar: Surfa på Dest. Gotland, kallbadhuset? 13 år, 10 månader sen Stoke: 0

gifvars
graphgraph

Japp...
-JG

Logga in för att svara
#95336 Svar: Surfa på Dest. Gotland, kallbadhuset? 13 år, 10 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

cool! fast hur många vågor kan man få ut av det? =O

Logga in för att svara
#95364 Svar: Surfa på Dest. Gotland, kallbadhuset? 13 år, 10 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

räcker att hoppa i när du ser färjan komma från horisonten. räkna med en, möjligtvis två vågor om du e snabb. och östvind är ju att föredra om du vill ha någon slags offshore, men spelar mindre roll.

Logga in för att svara
#95387 Svar: Surfa på Dest. Gotland, kallbadhuset? 13 år, 10 månader sen Stoke: 42

nordost
graphgraph

vimeo.com/15137758

varje dag nu, ibland flera gånger om dan. Bäst när den är fullastad med turister.

Vi har i år bett kapten att uppmana passagerarna att gå bakåt i båten 10minuter innan ankomst, får se om de funkar

Logga in för att svara
#95389 Svar: Surfa på Dest. Gotland, kallbadhuset? 13 år, 10 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

cool.. men hur ofta kommer båtarna?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!