Facebook data

1
Custom love - Vilka shapers finns här...?
#95473 Custom love - Vilka shapers finns här...? 13 år, 10 månader sen Stoke: 0

astroman
graphgraph

Läste just 'Custom Love' i senaste NSM. Vilka shapers finns här i närheten? Hur skulle ni beskriva er bräda som ni vill ha för en shaper. Känner att det skulle kunna var lite svårt då jag inte snackar mått mm. Färgen skulle jag nog kunna få rätt.

Logga in för att svara
#95484 Svar: Custom love - Vilka shapers finns här...? 13 år, 10 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Kan inte stå för vem det är som shapar i din närhet men kan kanske ge råd för hur du kan prata med en shapare..
Du ska vara ärlig om din kompetens som surfare..inte pumpar upp/eller ner dig själv, var helt rakt fram med dina kunskaper i vattnet..han kan kolla din vikt och längde så han får rätt mängd skum i brädan för dig..då är det bara att prata om vilka vågor du ska surfa på med brädan och vad du vill få från din bräda..dvs hur du vill surfa din brädan..dvs..ska du poppa airs eller bara cruise'a på brädan eller hacka verticalt eller få en massa speed down the line osv..ofta kan man kombinerar flera egenskaper i en bräda men kankse inte alla egenskaper! lycka till

Logga in för att svara
#95494 Svar: Custom love - Vilka shapers finns här...? 13 år, 10 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Den enda jag vet som ärligt kan shapa här i Sthlm är Junior på De Pontes, Skånegatan.

Logga in för att svara
#95495 Svar: Custom love - Vilka shapers finns här...? 13 år, 10 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Simon B ute på Tyresö är duktig med skummet men han bygger bara för eget bruk

Logga in för att svara
#95543 Svar: Custom love - Vilka shapers finns här...? 13 år, 10 månader sen Stoke: 0

astroman
graphgraph

Det låter ju så himla rätt att snacka om hur man vill surfa istället för att stirra sig blid på vilken tillverkare man ska ha när man köper bräda. Någon som bygger bra brädor på västkusten?

Tack för svaren.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!