Facebook data

1
Lunch break
#96754 Lunch break 13 år, 8 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Efter att sett filmen om Bettan så inspireras jag gärna av fler filmer som skildrar tjejer och deras syn på surfing. Hittade idag i mina nyhetsflöden en reklam för Cos We Can och deras nyproduktion -Lunch break. Cos We can de beskriver syftet med filmen så här:

Lunchbreak is a piece of multi-brand magic designed to get chicks out in the water.

De som filmas är Laura Enever, Tyler Wright, Felicity Palmateer, Serena Brooke & Ellie Jean Coffey som för mig är helt okända.

Personerna bakom produktionsbolaget Cos We can har tidigare 2009 producerat aussisurfdokumentären First Love om några tjejers surfresa från Philip Island till Hawaii.

Hoppas verkligen att filmen Lunch Break är sevärd, den ska visst ha världspremiär online den 1:a september på www.coswecan.com.au. Frågan är bara vart filmen sen tar vägen knappast till Svea rike om det nu inte är en massa märken i som i stort sett är en renodlad reklamfilm.

Kul att några satsar på att filma tjejer som surfar känns juh som om det behövs.

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#96755 Svar: Lunch break 13 år, 8 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

"Hey! Lunch Breaaaaak!" gör att jag inte kommer titta på filmen..

Logga in för att svara
#96762 Svar: Lunch break 13 år, 8 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Bra IST att du ligger i vad gäller tjejsurfing! Stoke få du för inlägget!

Logga in för att svara
#105608 Svar: The first love 12 år, 1 månad sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Den ena filmen, den nedersta i tråden är med på årets upplaga av Elixirfilmfestival 16-17aprillo, det var på tiden! Kanske kan det bli en surfsverige-träff där.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!