Facebook data

1
CI Dumpster Diver - letar!
#96893 CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 8 månader sen Stoke: 2

Sanne
graphgraph

Hakar på CI DD hypen och letar nu efter en 5.6a med future fins. Har kollat boardshop.co.uk, (där finns det någon med FCS pluggar) magiseaweed butiken, och andra butiker jag googlat fram men utan framgång.

Har en kompis nere i Hosse som jag bett köpa men gött med en reservplan om den inte skulle få plats i bilen. Någon som sitter på något tips?

Logga in för att svara
#96900 Svar: CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 8 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Red Snapper i Malmö tar ju in dom.

Logga in för att svara
#96902 Svar: CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 8 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Kolla med Henrik på Darkblue helsingör bra priser på CI fick min motorboat smidigt genom honom!

Logga in för att svara
#96908 Svar: CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 8 månader sen Stoke: 2

Sanne
graphgraph

JFL skrev:

Kollat där men 6500 känns lite väl saftigt plus att det verkar ta ett tag att få brädan när den inte finns på lagret. Skulle vara fint med en butik där den finns på lager så det inte tar dryga månaden.

Var inne på Darkblue.dk (förövrigt sjukt störig hemsida) också men ser inga CI brädor? Layouten som trollar bort dem eller måste man ringa och beställa?

Logga in för att svara
#96912 Svar: CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 8 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Bara maila henrik på Darkblue han brukar svara snabbt!

Logga in för att svara
#96918 Svar: CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 8 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Sanne skrev:
JFL skrev:

Kollat där men 6500 känns lite väl saftigt ...

Det är ju faktiskt det dom kostar ungefår, oavsett var du köper dom.

Logga in för att svara
#96920 Svar: CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 8 månader sen Stoke: 2

Sanne
graphgraph

Nja, inte riktigt va? 1000 spänn billigare hittar du nog, plus lite frakt på det.
Finns på boardshop.co.uk för 5300 (+ 400 frakt tror jag) men som sagt fel storlek och med FCS.

Ändrat av Sanne
Logga in för att svara
#96924 Svar: CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 8 månader sen Stoke: 0

Kasimir
graphgraph

Eller så stödjer du din lokala shop och får sjukt mycket bättre service och ett leende i lineupen. Får ta hand om våra lokala butiker i dessa tider om vi vill ha dem kvar i framtiden.

Logga in för att svara
#96926 Svar: CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 8 månader sen Stoke: 2

Sanne
graphgraph

Kasimir skrev:
Eller så stödjer du din lokala shop och får sjukt mycket bättre service och ett leende i lineupen. Får ta hand om våra lokala butiker i dessa tider om vi vill ha dem kvar i framtiden.

Tror det finns två NSP brädor där, runt 7.2 men ska se om de har något mer passande liggande på lagret.

Ändrat av Sanne
Logga in för att svara
#96940 Svar: CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 8 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Sanne skrev:
Nja, inte riktigt va? 1000 spänn billigare hittar du nog, plus lite frakt på det.
Finns på boardshop.co.uk för 5300 (+ 400 frakt tror jag) men som sagt fel storlek och med FCS.

Dude, jag letade knappt utan kollade MSW som du själv refererade till. Vill minnas att dom låg runt 650-700 euro i Frankrike förra sommaren så jag var tvungen att kolla. Hela din fråga går väl ut på just att du INTE hittar det du vill ha. Till det pris du tror du ska komma undan med, dvs långt ifrån vad dom där faktiskt kostar.
www.waimea.fr/index.php/SHOP/52-Al-Merrick/SHORTBOARDS/AL-MERRICK-Dumpster-Diver.html

Logga in för att svara
#96948 Svar: CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 8 månader sen Stoke: 2

Sanne
graphgraph

Insåg precis att jag mixat ihop euron och punden lite. Priset på boardshop (och MSW) hamnar istället på 5800kr, det plus frakten slutar ju faktiskt väldigt nära Red Snappers. Sorry för den! Hör av mig till dem och se hur lång tid det tar osv. Tack!

Logga in för att svara
#96954 Svar: CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 8 månader sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Sorry om jag kapar din tråd lite men någon som har något tips vad jag ska köra för fenor på min motorboat? Kör nu Standard Al Merrick fenor till den tror dom heter GAM2 Futurefins. Skulle vilja ha något som är lite mer loose. Körde ett tag på ett par Mark richards fenor till min gamla nordfish och det var en riktigt bra kombination. Vad tror ni fennördar om ett par större sid fenor och en mindre centerfena till en motorboat? Nu skulle Alex gordo bombat mig med tips...

Fridens

Logga in för att svara
#97332 Svar: CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 7 månader sen Stoke: 2

Sanne
graphgraph

Fick brädan i fredags via en kompis i Hosse. Ser ut att bli lite action i veckan så då kommer en liten uppdatering. Sjukt spänd på att få pröva den!

Ändrat av Sanne
Logga in för att svara
#97335 Svar: CI Dumpster Diver - letar! 13 år, 7 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Ser fin ut!

Ändrat av danneroyal
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!