Facebook data

1
Boende runt dreamland
#97112 Boende runt dreamland 13 år, 7 månader sen Stoke: 0

dayinelectric
graphgraph

hello, nån som har tips på boende runt dreamland på Bali, eller om nån har ett tips på annat centralt boende längst den kusten, så mn kan kolla in lite olika stränder där nere.
Hälsar
Daniel

Logga in för att svara
#97113 Svar: Boende runt dreamland 13 år, 7 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Logga in för att svara
#97114 Svar: Boende runt dreamland 13 år, 7 månader sen Stoke: 9

jacobw
graphgraph

tyvärr, dreamland är bara att glömma då det nu är förstört av ett jättelikt hotell. vågen är inget vidare den heller, den lider av så kallat "svennebanan-hype".

kolla in balangan istället, riktigt kul nybörjarvåg på lite mindre swell och högvatten. där kan du bo precis på stranden för väldigt lite pengar, precis framför vågen.

Logga in för att svara
#97129 Svar: Boende runt dreamland 13 år, 7 månader sen Stoke: 3

turkos
graphgraph

jag kom precis hem från bali var där 1 månad, blev dock inte så fashinerad av dreamland. läste precis länken ovan och kunde inte något annat än bli ledsen över hur saker och ting gått till, jag hade ingen aning om att det ändrats så nyligen, lät mycket trevligare före dom "byggde om". Synd att pengarna styr så hårt där, verkligen synd att allt handlar nästan BARA om pengar!

Vi bodde dock i bingin några dagar, sjukt skön atmosfär(bästa jag upplevde på bali). Surfade dock inte där, utan tog det lugnt och iaktog. sjukt fina vågor, men jag behöver mer kunskap innan jag beger sig ut i såna förhållanden, bästa vågorna jag såg på bali, men för stora för min kunskap.

prövade inte balangan, vilket lät riktigt bra! kanske nästa gång om det blir fler resor till bali!

Logga in för att svara
#97135 Svar: Boende runt dreamland 13 år, 7 månader sen Stoke: 2

acobia
graphgraph

Föregående talare har helt rätt. Bo bra i Bingin. Gångavstånd till Dreamland om du gärna vill surfa där.

Tips: SURYA HOUSE BINGIN BALI

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!