Facebook data

1
Bil från Göteborg till Vågorna på onsdag?
#97388 Bil från Göteborg till Vågorna på onsdag? 13 år, 7 månader sen Stoke: 0

Dahlström
graphgraph

Hej!
Är det någon som kommer åka bil från Göteborg i morgon till Åsa eller Varberg, och har lust att ta med sig mig??

Hör av dig!
0730 37 22 83

Mvh
Petter

Logga in för att svara
#97421 Svar: Bil från Göteborg till Vågorna på onsdag? 13 år, 7 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

Tja Petter kom du ner idag?? Det var fint surf iallafall på morgonen:) åker förbi götet när jag surfar söderut så kan ju se nästa gång du behöver hjälp att ta dig ner ! Aloha:)

Logga in för att svara
#97423 Svar: Bil från Göteborg till Vågorna på onsdag? 13 år, 7 månader sen Stoke: 0

Dahlström
graphgraph

Hej!
Jag åkte till Träslövsläge idag, går bra med pendeln och buss. Började vid 11-tiden. Vågorna var fina men lite för svaga, ingen riktigt kraft i dem. Skulle vara kul att prova i Åsa om du någon gång åker dit.
Vi kan ju höras nästa gång!

/Petter

Logga in för att svara
#97427 Svar: Bil från Göteborg till Vågorna på onsdag? 13 år, 7 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

jag var i Åsa i dag var fint och cleant =) jajaemän vi kan höras!

Logga in för att svara
#97433 Svar: Bil från Göteborg till Vågorna på onsdag? 13 år, 7 månader sen Stoke: 0

Dahlström
graphgraph

Det låter ju grymt! Åker gärna med dit nästa gång.
Har hör att det ska vara lite stenigt på vissa ställen, är det något som du känt av?? Kanske är lugnt bara man är försiktig.
Vi hörs!

/Petter

Logga in för att svara
#97434 Svar: Bil från Göteborg till Vågorna på onsdag? 13 år, 7 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

dinga min bräda rätt bra i går XD men annars så ok!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!