Facebook data

1
Costa Rica boende?
#9741 Costa Rica boende? 18 år, 2 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Tjena funderar på en i sista stunden resa till Santa Theresa, och undrar om det är nån/några svenskar där just nu som kanske har en plats över eller nåt sånt. Har varit där förut så ni behöver inte agera guide eller nåt sånt hehe!

Mvh Kay

Logga in för att svara
#9748 Svar: Costa Rica boende? 18 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Tja. Har inte boende att erbjuda men jag åker 5 mars och letar oxå nånstans att ha mina grejer + slagga efter 13-14 mars. Jag åker hemåt 25 mars.
Vet ej hur länge du tänker stanna Kay, men kanske vi kan sammanstråla med dom andra Svennarna i Santa Theresa?

Logga in för att svara
#9751 Svar: Costa Rica boende? 18 år, 2 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Jag bodde två dagar på Franks Place, måste säga att det var rätt schysst där, ligger 150m från Playa Carmen på gränsen ner till Mal Pais. Annars verkade det vara rätt schysst häng på Pointbreak Hotel, precis brevid Villa Papa Pochete lite mer norrut i Santa Teresa.

Tror Lars bor lite mer i mitten, ovanpå Kinas surfshop, också ett stenkast från stranden, även om du måste gå över gatan!

Vet att det fanns några dåliga ställen, två kanadeniska tjejer som bytter redan efter första natten till Franks för de vantrivdes. Det kryllar av ställen, har inte koll på vad det kostar dock, men tror det ligger under $10 om du kör dorm.

Annars bor väl Annika där till april, läste hennes dagbog (Ripgirl på resedagboken) och hon verkar "bara" ha två gäster. Hennes ställe ligger också i mitten på Santa Teresa, fast lite längre att gå, en bit upp i bergen.

Logga in för att svara
#9810 Svar: Costa Rica boende? 18 år, 2 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Jag bor inte ovanfor Kina utan mer norrut och pa strandsidan.
Flat just nu for ovrigt.

/Lars

Logga in för att svara
#9939 Svar: Costa Rica boende? 18 år, 2 månader sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Ja man kanske ska ha en "svenskkväll" någonstans.... Kanske plocka lite svenskvågor (fast då måste det vara onshore o ocleant).. Hör av dig Esta! Jag åker KL 17.00 idag. Vårldens softaste rutt Frankfurt - San Jose direkt.. Visste inte att den fanns ens.. Stoked!!

Logga in för att svara
#9941 Svar: Costa Rica boende? 18 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Frankfurt-San José?! Soft!
Själv åker jag imorn fm via Amsterdam med ett stopp i Orlando, Florida.
Kommer att hänga med mina homies, få träningsvärk o solbränna och vänja mig vid korta brädor i Mal Pais 1:a veckan. Sen får jag se vart det bär av... Kanske S.Theresa... Det visar sig.
/ses kanske.

Logga in för att svara
#9947 Svar: Costa Rica boende? 18 år, 2 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Well rutten Amsterdam-San Jose har Martin Air marknadsfört som en direktflight, men den stannar alltid i Miami eller Orlando, inte ens resebyråerna har fattat det. Men visst hade det vart sweet med en direkflight, vilket flygbolag KayP?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!