Facebook data

1
Någon vs Någon annan - annat skitsnack
#9744 Någon vs Någon annan - annat skitsnack 18 år, 3 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Öppnade just i tråden om torrdräkten. Var lite smått nyfiken på vad folk hade att säga om den, eller kanske rent av få läsa om någons egna erfarenheter. Rätt ok läsning till en början, men sen så spårade den tråden också ur... Gillar verkligen det här forumet - här skrivs mycket, ofta, personligt och dessutom av rätt många, men ibland slutar trådarna med någon form av klubb för inbördes beundran. Jag tycker förvisso att det är jäkligt skönt att det inte är så jävla pretentiöst här, men begriper inte varför en liten klick tex. måste reda ut rent personliga duster i var och varannan tråd. Tröttnar allt mer på att behöva sålla inuti trådarna för att komma fram till allt nyttigt, vettigt och kul som faktiskt skrivs här... Naturligtvis måste det tex. finnas utrymme för att kunna bemöta det som av den som läser det uppfattas som ett påhopp mot honom eller henne - men e det tvunget att det måste vara just i den tråden? Kanske skulle en kommentar som enkelt säger att man uppfattat det som en kränkning och en hänvisning till en annan tråd där man kan reda ut det räcka? För det handlar väl rätt sällan som rena förtal där man måste få fram sin åsikt i ämnet samtidigt som man dementerar det påstådda om en... eller?

Jag vet inte om jag krånglade till en enkel sak kanske, men jag vore jäkligt glad om folk höll sig till topicen i trådarna. Sen struntar jag blankt i vilka topics som kommer upp. Tror att det här skulle underlätta en hel del för alla, inte minst för medlemmar som inte hinner titta in här så ofta.

Logga in för att svara
#9756 Svar: Någon vs Någon annan - annat skitsnack 18 år, 3 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Jävligt bra sagt.

Logga in för att svara
#9768 Svar: Någon vs Någon annan - annat skitsnack 18 år, 3 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

it never ceases to amaze me what people CHOOSE to remember and CHOOSE to forget. But i'll agree with the thread 'hijacking' and I'll try to refrain (since I have the overwhelming suspicion that this post was aimed at me hehe)

Logga in för att svara
#9774 Svar: Någon vs Någon annan - annat skitsnack 18 år, 3 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

How did you guys know that I was the one writing all the shit on the forum???!!! It's no fun now they took away the guest thingy....hahahahahhaa..Jag skämta bara...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!