LocalHero skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
LocalHero skrev:
Fast fatta vad surt om det skulle öppna vågmaskiner eller "surfparker" lite runtom i världen. Hela surfingen skulle ju bli förstörd då känns det som, ingen skulle orka åka ut till havet för det är för kallt och det kanske inte är vågor. skulle sluta med att alla skulle ligga i en pool med perfekta vågor.
Ungefär som att alla ungar skatar parker med custom rails och custom trappor när skiten finns påväg dit!
Eller så skulle alla lata surfare hänga i surfparker och alla andra engagerade surfare som vill uppleva verkligheten välja det kalla havet. Om du LocalHero skulle bo nära båda valmöjligheterna och hade möjligheten av att välja mellan park och havet, vad skulle du välja då?
Antagligen skulle jag surfa i havet. till en början, men antagligen skulle man surfa i "parken" mera och mera eftersom det alltid är vågor, vilket det inte är på våran lilla kust. Menar, om du står där och väljer om du ska surfa en asfin konstgjord höger eller inget alls. Förstår du vad jag menar?
Det är mycket möjligt att jag förstår dig

. Jag skulle ha valt surfparken eftersom att det säkert även skulle finnas vattenrutchbanor i närheten, samt det skulle vara lättare att dra med nybörjarekompisar dit.