Facebook data

1
Filippinerna
#97942 Filippinerna 13 år, 6 månader sen Stoke: 0

eightball
graphgraph

Drar till Fillippinerna november-december, kommer främst att hänga på Siargao. Några tips, intryck?

Logga in för att svara
#97964 Svar: Filippinerna 13 år, 6 månader sen Stoke: 0

Surf n Smoke
graphgraph

Tja, du kommer att gilla stället, kommer själv att vara där, surfet kommer nog leverera i november, december brukar kunna vara lite sämre, men då kan man alltid dra upp till La Union (Luzon) eller nåt, finns ganska mycke bra ställen norr om de också! var kommer du bo på Siargao?

Logga in för att svara
#97965 Svar: Filippinerna 13 år, 6 månader sen Stoke: 0

eightball
graphgraph

Kommer att bo en bit utanför GL. Hakar på en polare som var där samma tid förra året och har kontakt med några locals.
Har hört att det är rätt drygt att ta sig runt på öarna (vi kommer flyga in till Cebu för att slippa ta oss från Manila), är det mycket meck att ta sig norröver?
Några bryt du gillar speciellt på Siargao?

Logga in för att svara
#97966 Svar: Filippinerna 13 år, 6 månader sen Stoke: 0

Surf n Smoke
graphgraph

Soft, inte så farligt att ta sig runt på luzon faktiskt! Men de finns bra ställen i närheten av Siargao också. Kanske har träffat din polare då, var också nere den här tiden förra året! Men dom kända bra är väl rock Island, stimpys, cemeterys och självklart cloud 9! Gillar personligen tuason point, men kan va rätt scary ibland... Men kan väl kanske stråla samman där borta, så får vi explorera lite, finns lite kul vill ja lova!

Logga in för att svara
#97977 Svar: Filippinerna 13 år, 6 månader sen Stoke: 0

eightball
graphgraph

Polaren heter David, reste med tjejen (Tina) och tre bekanta till, Erik, Emil och Maria. Något du känner igen?
Låter bra med en sammanstråling, speciellt för mig, så man får lite extra kunskap om området.
Ska bli så jävla gött att slippa vinteroverallen man nyss börjat med, lättpaddlat here I come!

Logga in för att svara
#97981 Svar: Filippinerna 13 år, 6 månader sen Stoke: 0

Surf n Smoke
graphgraph

Yes, mötte hela gänget, men David och Tina kom ner lite senare än dom andra om jag inte minns fel. Ska iväg på en liten Sverige surf nu, blir nog sista innan jag drar! men ska bli jävla nice att få hoppa i 28-29 gradigt vatten igen! Du får hälsa gänget från Peter, mitt fili nummer är +639217217113, så hör av er när ni kommer fram eller så syns vi på Ninebar!

Logga in för att svara
#97984 Svar: Filippinerna 13 år, 6 månader sen Stoke: 0

eightball
graphgraph

Ska också hoppa i nu... men som prognosen ser ut blir det inte ens sista den här veckan, najs!

Vi hör av oss när vi anländer till Siargao! Ser ut att bli den 25:e nov.

Ha en go surf idag och resten där nere. Hörs!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!