Hej ska åka till Portugal om ca 6 dagar o surfa i några veckor. Men nu kom ett problem i Göteborg så har ett transportband gått sönder så att inga surbräder kan åka på den eller så var planet för litet informerar bruden på travelink. Detta inbär att jag är tvungen att betala 2000 kr för att få med min bräda ner till munchen o vidare till portugal en väg. Men vad var problemet, litet flyg plan eller trasigt transportband ????? I vilket fall måste jag betala 2000 kr för att kunna ta med min bräda. Ingen av denna viktiga infon får man från travellink innan man bookar resan och dom vägrar att betala tillbaka resan ävan om man har avbeställningsskydd:evil:

Total vill dom ha 4000 kr tur och retur för att kunna åka o surfa villka jävla o så har dom mage att annonsera på ett surf site !!!!!
men eftersom problemt existerade enbart i Göteborg så skulle man to att dom hjälpte att booka om resan så att man kunde åka från stockholm eller ? Nä FAN inte tror du man fick man något svar självklart inte!!!
Därför bör alla som planerar att åka någonstans att inte använda travelink
Så booka inga surf reser med travelink om du ska flyga från GBG JÄVLA PISS BOLAG !!