Facebook data

1
ANVÄND EJ TRAVELLINK JÄVLA BLUFF!
#9829 ANVÄND EJ TRAVELLINK JÄVLA BLUFF! 18 år, 2 månader sen Stoke: -7

Slappo
graphgraph

Hej ska åka till Portugal om ca 6 dagar o surfa i några veckor. Men nu kom ett problem i Göteborg så har ett transportband gått sönder så att inga surbräder kan åka på den eller så var planet för litet informerar bruden på travelink. Detta inbär att jag är tvungen att betala 2000 kr för att få med min bräda ner till munchen o vidare till portugal en väg. Men vad var problemet, litet flyg plan eller trasigt transportband ????? I vilket fall måste jag betala 2000 kr för att kunna ta med min bräda. Ingen av denna viktiga infon får man från travellink innan man bookar resan och dom vägrar att betala tillbaka resan ävan om man har avbeställningsskydd:evil: Total vill dom ha 4000 kr tur och retur för att kunna åka o surfa villka jävla o så har dom mage att annonsera på ett surf site !!!!!

men eftersom problemt existerade enbart i Göteborg så skulle man to att dom hjälpte att booka om resan så att man kunde åka från stockholm eller ? Nä FAN inte tror du man fick man något svar självklart inte!!!

Därför bör alla som planerar att åka någonstans att inte använda travelink

Så booka inga surf reser med travelink om du ska flyga från GBG JÄVLA PISS BOLAG !!

Logga in för att svara
#9836 Svar: ANVÄND EJ TRAVELLINK JÄVLA BLUFF! 18 år, 2 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#9871 Svar: ANVÄND EJ TRAVELLINK JÄVLA BLUFF! 18 år, 2 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

did you pay the trip with visa? If so you may have insurance with your visa card that you can get your money back on.. Check it out with your bank first.

Logga in för att svara
#9912 Svar: ANVÄND EJ TRAVELLINK JÄVLA BLUFF! 18 år, 2 månader sen Stoke: 0

daniel.t
graphgraph

samma sak hände mig med fucking jävla kuk thai ariways....

Flygbolag som tar massa extra för brädor ska bort... jävla as

Logga in för att svara
#9916 Svar: ANVÄND EJ TRAVELLINK JÄVLA BLUFF! 18 år, 2 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Tumregel, prata alltid med flygbolaget innan du koper biljetten o begar skriftlig handling av deras surf brade regler..

Drar till sydafrika i juli, SA Airlines var billigare men var hutlosa nar det kom till brador, sa det fick bli BA istallet.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!