Facebook data

1
Vart surfar man i Harnosand trakterna?
#98357 Vart surfar man i Harnosand trakterna? 13 år, 6 månader sen Stoke: 28

Jimmy.S
graphgraph

Hej, Har nyss flyttat fran chiba,Japan till solleftea och undrar vart mitt narmaste surfspot kan bli.
Har tagit med mig brada och torrdrakt. Vore kul att traffa surfare i samma trakt. Hade tankt att aka upp till surfhang i Umea men har nog inte tid och pengar till det just nu.
Valdigt surfsugen, surfade ca 2-3 ggr i veckan. Valdigt tacksam for info!
MVH,Jimmy Shibata

Ändrat av Jimmy.S: Stavfel...
Logga in för att svara
#98360 Svar: Vart surfar man i Harnosand trakterna? 13 år, 6 månader sen Stoke: 13

Perka
graphgraph

Sollefteå....långt från vatten din stackare!
De flesta vill ju inte avslöja sina spots, men Smitingen i Härnösand
är ju inte direkt hemlig.
Annars är du alltid välkommen till Salusand, där var vi hela två stycken i
lineup idag så en till rymms nog.

Logga in för att svara
#98368 Svar: Vart surfar man i Harnosand trakterna? 13 år, 6 månader sen Stoke: 28

Jimmy.S
graphgraph

Tack,for informationen Perka. Skall kolla smitingen och Salusand forstars.
Roligt att ni hade vagor igar,hur stora var vagorna? Hur mycket vind behover man for att det ska fungera?
Och sa far jag val explorera sjalv,som ar lika spannande som att surfa!
Tack,Jimmy.

Logga in för att svara
#98394 Svar: Vart surfar man i Harnosand trakterna? 13 år, 6 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

tja jimmy! bodde och jobbade i tokyo i 6 månader 1987 och surfade chiba och omaizaki mycket då!! jag bor i östersund och surfar kusten du vill utforska!
skriv en email till mig
grantlotta@hotmail.com
peace från ratman;-)

Ändrat av RATMAN
Logga in för att svara
#98501 Svar: Vart surfar man i Harnosand trakterna? 13 år, 5 månader sen Stoke: 1

viktorw
graphgraph

Hoppar in i tråden,

Jag och syrran bor i Åre och hade hoppats på lite surf, antingen storsjön eller att ta sig till andra sidan landet, om nu vädret låter det ske, någon dag framöver
Har ni nån koll på hur mycket de måste blåsa för att bli nått, typ bort mot salusand?

//viktor

Logga in för att svara
#98632 Svar: Vart surfar man i Harnosand trakterna? 13 år, 5 månader sen Stoke: 28

Jimmy.S
graphgraph

Hej viktor! OM du ska till andra sidan av sverige så sväng förbi sollefteå så kanske vi kan surfa tillsammans!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!