Facebook data

1
Dok.film Fighting Fear: Bra boys, surf o MMA
#98651 Dok.film Fighting Fear: Bra boys, surf o MMA 13 år, 5 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Någon som sett den än?
Måste säga att den ser skapligt lovande ut!

Ändrat av perry: Blev ej inbäddad
Logga in för att svara
#98673 Svar: Dok.film Fighting Fear: Bra boys, surf o MMA 13 år, 5 månader sen Stoke: 8

tobbe
graphgraph

vilket jävla macho-runk

Logga in för att svara
#98690 Svar: Dok.film Fighting Fear: Bra boys, surf o MMA 13 år, 5 månader sen Stoke: 3

Ivan
graphgraph

Av en slump träffade jag på 2killar med BRA-boys tatuerat under naveln/ovanför pungen när jag reste runt på östkusten, jag hade ingen aning om vad BRA-boys var innan jag träffade dem. De var super snälla och gav mig tröjor och klistermärken med my brothers keeper tryck (tror det är ng märke eller nått). När jag kom hem till Sverige igen googlade jag lite på BRA-boys och insåg att det var tur att jag inte kom i konflikt med dem
liten rolig historia... så nu vill jag gärna kolla på filmen

Logga in för att svara
#98694 Svar: Dok.film Fighting Fear: Bra boys, surf o MMA 13 år, 5 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

Dom där grabbarna verkar va riktiga jävla sänken asså.. såg nån annan dokumentär med dom..

Logga in för att svara
#98711 Svar: Dok.film Fighting Fear: Bra boys, surf o MMA 13 år, 5 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Äh, kom igen nu. Verkar ju vara the ultimate rulle att dra på när man täljer träfigurer o tuggar tobak i jaktstugan.
De tillhör knappast Harvard Alumni, men alla har vi olika förutsättningar.
Men, alltså ingen som sett än? Har väl gått i Oz och åtminstone i Biarritz hittills.

Logga in för att svara
#98713 Svar: Dok.film Fighting Fear: Bra boys, surf o MMA 13 år, 5 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

står att den kom den 11e i Oz på bio så tar väl ett tag till innan man kan hitta nån .rip..

Logga in för att svara
#98714 Svar: Dok.film Fighting Fear: Bra boys, surf o MMA 13 år, 5 månader sen Stoke: 6

Juttz
graphgraph

Under naveln/ovanför pungen? Nu börjar det bli skrämmande. Var träffade du dem? På kåken?

Logga in för att svara
#98721 Svar: Dok.film Fighting Fear: Bra boys, surf o MMA 13 år, 5 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Juttz skrev:
Under naveln/ovanför pungen? Nu börjar det bli skrämmande. Var träffade du dem? På kåken? Hahaha! Så djävla bra! Jag vet i alla fall vad jag har under naveln och ovanför pungen och på den "grejjen" vill jag helst inte ha en tatuering haha. Sjukt att dom visade "grejjen" bägge två.
Verkar för övrigt vara en riktig skitfilm. Fan va surt tema typ "tuffa grabbar har oxå känslor" jag spyyyyr

Logga in för att svara
#98735 Svar: Dok.film Fighting Fear: Bra boys, surf o MMA 13 år, 5 månader sen Stoke: 3

Ivan
graphgraph

Juttz skrev:
Under naveln/ovanför pungen? Nu börjar det bli skrämmande. Var träffade du dem? På kåken?

Ops, jag glömde att det var ytterligare saker mellan pung och navel, jag menade mellan snopp och navel. Hoppas denna beskrivning gör det tydligare vilket område jag menade

Alla har vi vår syn på surfing, men MMA, och kåken är något jag inte vill blanda med reefbrudar och tuber när jag tänker på surf.

Logga in för att svara
#98745 Svar: Dok.film Fighting Fear: Bra boys, surf o MMA 13 år, 5 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

mistarippa skrev:
Juttz skrev:
Under naveln/ovanför pungen? Nu börjar det bli skrämmande. Var träffade du dem? På kåken? Hahaha! Så djävla bra! Jag vet i alla fall vad jag har under naveln och ovanför pungen och på den "grejjen" vill jag helst inte ha en tatuering haha. Sjukt att dom visade "grejjen" bägge två.
Verkar för övrigt vara en riktig skitfilm. Fan va surt tema typ "tuffa grabbar har oxå känslor" jag spyyyyr

Akta're så de inte kommer och tattar dig på jadespiran!

Logga in för att svara
#98754 Svar: Dok.film Fighting Fear: Bra boys, surf o MMA 13 år, 5 månader sen Stoke: 6

Juttz
graphgraph

Hittade hela Bra Boys-filmen på tuben:

Mer underhållande än vad jag trodde. Subjektivt värre, men skön koppling till gårdagens Kobra på SVT om "White trash"... Eller oops, det fick man visst inte kalla dem...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!