Facebook data

1
Stockholms mest entusiastiska vågsurfare?
#98724 Stockholms mest entusiastiska vågsurfare? 13 år, 5 månader sen Stoke: 0

raskolnikov
graphgraph

Hej, jag är fotograf och jobbar med ett projekt på temat "Entusiasterna" nu är jag på jakt efter en eller flera tydliga profiler inom vågsurfingsscenen i Stockholm som året runt tar sig ut till Torö när vinden legat rätt. Tipsa mig om vem/vilka som är de största profilerna/karaktärerna och varför - antingen här eller i min inbox.
Tack på förhand // Johan

Logga in för att svara
#98725 Svar: Stockholms mest entusiastiska vågsurfa 13 år, 5 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Är detta en remake av skåne filmen, isf lilja måste vara med!!

Logga in för att svara
#98726 Svar: Stockholms mest entusiastiska vågsurfare? 13 år, 5 månader sen Stoke: 0

raskolnikov
graphgraph

min mail är: johan@bildochord.se

Logga in för att svara
#98727 Svar: Stockholms mest entusiastiska vågsurfare? 13 år, 5 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Liinus tillhör väl den skaran, så entusiastisk så att hon t.o.m reser långt bort när Stockholms vågprognos uteblir och surfar utomlands för att hålla sig ajour med surfingen.

Logga in för att svara
#98730 Svar: Stockholms mest entusiastiska vågsurfare? 13 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Stockholmare kan inte surfa överhuvudtaget .. tyvärr .. Du får leta annorstädes grabben ....

Logga in för att svara
#98746 Svar: Stockholms mest entusiastiska vågsurfare? 13 år, 5 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Jag nominerar Elin-nybørjaren till spamkategorin.

Logga in för att svara
#98755 Svar: Stockholms mest entusiastiska vågsurfare? 13 år, 5 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Maiorana tycker jag o jag har ju redan skickat ett mail om det.

Jag såg på din hemsida bildochord.se att du innan fotat kitesurfare och andra friluftsaktiviteter och märkte att du har koll på hur kameran ska användas för att det ska bli snygga bilder.
Vad ska ditt fotoprojekt med temat "Entusiasterna" leda till?

Ändrat av IST
Logga in för att svara
#98886 Svar: Stockholms mest entusiastiska vågsurfare? 13 år, 5 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

Filmen "Entusiasterna" är bland det mest klassiska som finns från den svenska surfscenen och bör inte plagieras. Kom gärna på ett nytt namn på ditt projekt då detta är helig mark.

Gazzer: Helt korrekt! I Sthlm kan ingen surfa, ett gäng posörer med surfiga frisyrer och senaste vindapparna på sina Iphones. Däremot ryktas det om hellrippers i Uppsala/Gävletrakten som troligtvis ställer upp på att vika ut sig och som dessutom surfar snabbare än Shiva en offshore dag på Goa.

Logga in för att svara
#98891 Svar: Stockholms mest entusiastiska vågsurfare? 13 år, 5 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Precis, filmen "Entusiasterna" gjordes av Rikard "Tulle" Kjellberg på 90-talet då han följde entusiasterna Didine, Jonas, Tomas m.fl. Filmen utspelade sig på både västkusten och östkusten i södraste Sverige. Minns att han sålde in den till både SVT och TV4 som visade korta versioner av den. Själv fick jag av Tulle den långa versionen i 30-årspresent. Du kan nå Tulle på gmail med hans namn med punkt mellan. Han bor i Santa Cruz numera.

Åk ner till Torö idag då det är Comviq Surf SM och snacka med folk så får du tag på de mest entusiastiska. Själv har jag absolut tillhört de absolut mest entusiastiska både som surfare och arrangör av Quiksilver Swedish Championships 2007 och organisation och arrangemang av Swedish Surf Tour 2007 med dess 4 deltävlingar runt landet. De senaste åren har dock varit mest familjeliv med småbarn hemma.. Ett bra tips är också kolla med de lokala surfarna kring Nynäs, de har också varit med länge!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!