Facebook data

1
Surfa på siargao i filippinerna
#99367 Surfa på siargao i filippinerna 13 år, 4 månader sen Stoke: 1

surfsiargao
graphgraph

jo, tänkte som mest slå ett slag för en riktigt liten cool surf ö i södra filippinerna. Har just byggt klart en liten surfresort här och skulle med glädje se mera förfrysta nordbor ta sig hit. Siargao är mest känt för surfing vid världskända cloud 9 men har dussintals mera break runt om hela ön. Att ta sig hit har nu blivit ganska enkelt med qatar airways som flyger sthlm-cebu med en mellan landning i Doha qatar. Billigt att leva här och massor sköna lokals. Vill någon veta mer bara e-posta mig info@kawiliresort.com

ha de bäst!

Robert

Ändrat av surfsiargao
Logga in för att svara
#99369 Svar: Surfa på siargao i filippinerna 13 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Va roligt!! Lägg upp lite bilder eller videos!!!
(Snart få du skit för din "reklam" inlägg men i min mening är det ingen fara än så länge ... )

Logga in för att svara
#99370 Svar: Surfa på siargao i filippinerna 13 år, 4 månader sen Stoke: 1

surfsiargao
graphgraph

aj fan, går det att gå in och ändra lite fast det redan är postat så att säga?

Logga in för att svara
#99373 Svar: Surfa på siargao i filippinerna 13 år, 4 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Känner igen ditt profilnamn från ett annat forum där verksamheten presenterades väldigt bra och informativt och tänkte då om det kommit fram en till svensk med liknande verksamhet på Siargao. På det andra forumet var hemsideadressen www.siargaophilippines.com/ Såg sen att både profilen på det andra forumet och du på detta hade samma email så antar att du e samma. På det andra forumet beskrevs verksamheten som en slags turistbyrå där du var guiden då undrar jag självklart om verksamheten Kawaliresort har liknande inslag eller om det är något helt annat. Tycker för övrigt att det är spännande med sådana här idéer.

Logga in för att svara
#99375 Svar: Surfa på siargao i filippinerna 13 år, 4 månader sen Stoke: 1

surfsiargao
graphgraph

yes det stammer bra, innan jag byggde resort så drev jag en liten turistbyrå här nere. Nu håller vi på att om organisera den och bygger nya lokaler, en polare från england kommer att driva den verksamheten men vi jobbar mkt tillsammans och äger surfbåten ihop. Hemsidan siargaophilippines.com är fortfarande min och vi gör vad vi kan för att sprida mer information om siargao. Vi har märkt att mer svenskar kommer varje år men vill givetvis att mer kanske väljer att testa siargao istället för bali för sin nästa surf resa.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!