Facebook data

1
SSA laddar om!
#9955 SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

<strong>Här diskuteras nyheten: SSA laddar om!</strong>

Mer om Föreningsanslutning...

Under början av året öppnade SSA upp för föreningsanslutning. Idag kan man vara ansluten direkt
till SSA, men visionen är att engagerade lokala surfare själva startar föreningar och bidrar SSA
med sina lokala aktiviteter och därmed fler medlemmar till SSA. Föreningen Stockholm Suburban
Surfers [SSS] blev första förening att ansluta sig med sina 20-talet surfmedlemmar. För mer
information hur man startar en förening eller vill ansluta sin förening ta kontakt med SSA via
forening@surfforbundet.se

Logga in för att svara
#9956 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Låter vettigt. Härmed ökar chanserna till tävlingar runt om i landet!

Logga in för att svara
#9958 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

swedish surfing ass..? hahaha.
utover rubriken, som garanterat kommer fa utlandska besokare att leta som besatta pa undersidorna efter utlovade surfarslen, skulle jag viilja rekommendera styrelsen for ssa att stanga ner den gamla siten. for den ags val fortfarande av ssa? rakningarna kommer val fortfarande till ssa, oavsett vem som sitter pa inloggningsuppgifterna? om sa ar fallet borde det vara en smal sak att helt enkelt be webhotellet stanga ner den adressen. jag kan tanka mig att manga kommer bli forvirrade av tva exakt likadana siter pa olika adresser.

Logga in för att svara
#9960 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

information till medlemmar? Jo jag tackar jag. Har inte sett röken av mitt medlemskort ens.

Logga in för att svara
#9972 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

VOTE 1 RAT..!!!! HAHAHAHAHAHA:unsure:
I PROMISE TO COMPLETELY F--K UP EVERYTHING!!!

Logga in för att svara
#9985 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Mailadressen för att anmäla sig verkar inte fungera...

//Göran

Logga in för att svara
#9987 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

cosmocat skrev:
swedish surfing ass..? hahaha.
utover rubriken, som garanterat kommer fa utlandska besokare att leta som besatta pa undersidorna efter utlovade surfarslen, skulle jag viilja rekommendera styrelsen for ssa att stanga ner den gamla siten. for den ags val fortfarande av ssa? rakningarna kommer val fortfarande till ssa, oavsett vem som sitter pa inloggningsuppgifterna? om sa ar fallet borde det vara en smal sak att helt enkelt be webhotellet stanga ner den adressen. jag kan tanka mig att manga kommer bli forvirrade av tva exakt likadana siter pa olika adresser.

Ha ha, oki vi ändrar Swedish Surrfing Ass

Swedishsurfing.com ägs av privat person och styrelsen har je fått och får ej koderna. Räkningarna har dock skickats vidare till förbundet av denne. SSA kan tyvärr inte påverka vad privatpersonen som äger swedishsurfing.com gör. Vi får hoppas han inte motarbetar styrelsen bara.

Logga in för att svara
#9988 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Backdoor_Goran skrev:

//Göran

Vilken mailadress är det problem med?

Logga in för att svara
#9989 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

alex el gordo skrev:
information till medlemmar? Jo jag tackar jag. Har inte sett röken av mitt medlemskort ens.

Den nya styrelsen fick tillgång till PlusGirot förra veckan. Vi ser nu över medlemslistan. Bla så ligger listan online för styrelsen att jobba med. Likaså alla styrelseprotkoll. Tack Google Apps!

Logga in för att svara
#9990 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Willy skrev:
Låter vettigt. Härmed ökar chanserna till tävlingar runt om i landet!

Tack, vi jobbar hårt med att ordna 3-4 tävlingar för 2007

Logga in för att svara
#10000 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Kanske blir en Gathering of the tribes i sommar om jag har vägarna förbi Svea! Vore kul med SSA inverkan denna gång!!

Logga in för att svara
#10001 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 5

KLANG
graphgraph

Måste tyvärr korrigera en del info som sprids felaktikt.

Ants har inte SSAs styrelses tillåtelse att uttala sig överhuvudtaget. Tyvärr är det mesta han skrivit felaktikt och ren lögn i vissa fall. Allt kommer ställas till rätta på årsmötet den 24 mars på Varuvägen eller sjögräs.

Enlig stadgarna som jag tror även Janne Ekstedt som skrev dem en gång i tiden följer så är det sekreteraren som är informationskanalen.

Göran kontakta mig snarast angående E.M och övrigt på ssa@swedishsurfing.com eller ring mig.

Tiden för motioner som gäller stadgarändringar är nu förbi och den enda förändringen som medlemmarna måste ta ställning till är att styrelseposterna väljs på två år, dock kommer Vice ordförande och kassör väljas på ett år första gången. Ledarmöten två stycken sitter på ett år och har fortsättningsvis ingen rösträtt som tidigare.

2008 val av
vice ordförande
kassör
ledarmot
ledarmot

2009 val av
ordförande
sekreterare
ledarmot
ledarmot

osv osv

Detta är det förslag som kommit till SSA 30 dagar före årsmötet.

REDAX kolla hur det faktiskt ligger till innan du lägger upp vissa saker. Inget ont menat men det gäller att inte försvåra mer än det som redan skett för den kommande styrelsen.

Mvh
Styrelsen

Logga in för att svara
#10004 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

KLANG skrev:
Måste tyvärr korrigera en del info som sprids felaktikt.

Ants har inte SSAs styrelses tillåtelse att uttala sig överhuvudtaget. Tyvärr är det mesta han skrivit felaktikt och ren lögn i vissa fall. Allt kommer ställas till rätta på årsmötet den 24 mars på Varuvägen eller sjögräs.

Enlig stadgarna som jag tror även Janne Ekstedt som skrev dem en gång i tiden följer så är det sekreteraren som är informationskanalen.

Göran kontakta mig snarast angående E.M och övrigt på ssa@swedishsurfing.com eller ring mig.

Tiden för motioner som gäller stadgarändringar är nu förbi och den enda förändringen som medlemmarna måste ta ställning till är att styrelseposterna väljs på två år, dock kommer Vice ordförande och kassör väljas på ett år första gången. Ledarmöten två stycken sitter på ett år och har fortsättningsvis ingen rösträtt som tidigare.

2008 val av
vice ordförande
kassör
ledarmot
ledarmot

2009 val av
ordförande
sekreterare
ledarmot
ledarmot

osv osv

Detta är det förslag som kommit till SSA 30 dagar före årsmötet.

REDAX kolla hur det faktiskt ligger till innan du lägger upp vissa saker. Inget ont menat men det gäller att inte försvåra mer än det som redan skett för den kommande styrelsen.

Mvh
Styrelsen

Är det alltså endast ordförande, vice ordförande, kassör samt sekreterare som har rösträtt? Är det isf inte lite dumt med ett jämnt nummer?

En övrig fundering, skulle ni inte kunna ha era maktkamper någon annanstans, det är ju inte direkt så att det lockar till medlemskap när det är sådana fullständiga stolpskott från SSA hela tiden? Nog för att ett medlemskap inte är så mycket pengar, men ändå..

Logga in för att svara
#10007 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 5

KLANG
graphgraph

Håller med helt och hållet Johan. Tyvärr kom inga förslag på att ändra just det jämna antalet röster, men tidigare har detta aldrig varit ett problem då SSA hade enhälliga beslut.

Maktkamp vet jag inte om jag vill kalla det, men rätt måste vara rätt, vi har redan förlorat en sponsor pga omständigheterna.

Mvh
Styrelsen

Logga in för att svara
#10014 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 1

björn j:son lind
graphgraph

Berätta gärna mer om olika stadgar n shit. Vi som älskar byråkrati kräver det.

Logga in för att svara
#10015 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

KLANG skrev:

Tjena Klangen! Fick det officiella utskicket av SSA's ordförande och tog för givet att informationen stämde. T.ex. utsatt plats för kommande årsmöte. Sen när måste man bekräfta officiell information med en annan styrelsemedlem? Vet för lite om de uppenbara meningsskiljaktigheterna inom styrelsen för att kunna ta ställning i den här frågan och dessutom anser jag att alla de inblandade är mina goda surfarvänner. Jesper, Ants, Klangen, Binge, Cagge och Janne... Nu tycker jag vi alla tar varandra i hand och sjunger We shall overcome!

Logga in för att svara
#10016 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

VOTE 1 RATMAN AHHHHAAHHAHAHAHAHAHA:woohoo:

Logga in för att svara
#10018 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

[quote]Backdoor_Goran skrev:

//Göran

Hittade felet i PDF dokumenten, hade skrivit surffurbundet.se istället för surfforbundet.se, sorry där. Säg till var felet är så går det ändra snabbare.

Logga in för att svara
#10019 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Swingkid skrev:
Kanske blir en Gathering of the tribes i sommar om jag har vägarna förbi Svea! Vore kul med SSA inverkan denna gång!!

Det supportar jag!

Logga in för att svara
#10021 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 1

The_Glider
graphgraph

Ni som är med och styr i SSA, och verkar tycka det är kul! (för att ni har ju ändå varit delaktiga sen tidernas begynnelse...) Varför promotar ni inte förbundet och är mer delaktiga i surfforumen på ett positivt sett istället för tappa det så jävla kraftigt som ni verkar göra varje gång SSA hamnar på tapeten.

Denna gång:
::::::Communication Failure:::::
1.Ordförande skickar tydligen informationen till Redax som den senare skriver om.
2.Ledamot som tydligen inte får uttala sig i frågor angående SSA?? uttalar sig...
3.Sekreteraren har ingen aning om att ordförande har skickat ut något och blir dessutom arg på ledamoten och kallar honom i runda slängar en lögnare...
Och ingen har pratat med någon... Låter ju som den bästa styrelsen man kan!

4. Redax måste försvara sitt redaktionella arbete för att ni inte har någon som helst koll...

Kom igen nu... Ni verkar ju jävligt vilje starka snubbar!! Hitta CHII... foka energin åt rätt håll...

Logga in för att svara
#10024 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Ska vi säga det ytterligare en gång.....Here we go again!?!?!

Logga in för att svara
#10025 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Lycka till.

Logga in för att svara
#10069 Svar: SSA laddar om! 18 år, 2 månader sen Stoke: 4

Hasse
graphgraph

Så var det dags för Surf Sveriges dokusåpa igen....

//H

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!