Facebook data

1
Brave new world: Välkomna till Jeppe's surf
#99789 Brave new world: Välkomna till Jeppe's surf 13 år, 4 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Nån gång ska väl även en gammal stofil som jag prova på det här med sociala media lite mer ingående. Med lite kluvna känslor har jag just skrivit mina första inlägg i

jeppessurfnotes.blogspot.com/view/flipcard

God jul från Maui, Hawaii!

/JB

Logga in för att svara
#99790 Svar: Brave new world: Välkomna till Jeppe's surf 13 år, 4 månader sen Stoke: 28

Jimmy.S
graphgraph

Känner igen mig lite där,är inte heller den bästa med sociala medier.

Good luck! Hoppas att ses när du kommer tillbaka.

mvh,
Jimmy.

Logga in för att svara
#99797 Svar: Brave new world: Välkomna till Jeppe's surf 13 år, 4 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Välkommen till Surfsverige Jeppe. Det är alltid, extra trevligt, med nya medlemmar, ska du veta,
Om, du vill ha, sällskap ut till TORÖ. Så kan du alltid, kontakta Ants Neo.
Han är Nybörjarnas halvgud. Om du har fråger, så kontakta. STS/elin. HON VET ALLT, Om Surfing !!

Logga in för att svara
#99827 Svar: Brave new world: Välkomna till Jeppe's surf 13 år, 4 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Så kul att du börjat blogga Jeppe!

Men ny på ss är du ju inte direkt, hoppas du finner den stora glädjen att blogga där i cyberrymden.

Såg lite snabbt på ett av blogginläggen att du är på Hawaii för att både vindsurfa och vågsurfa. Därför vill jag tipsa om Jocke 2.0 om du får några funderingar om just vindsurfing. HAN VET ALLT om prylar och hur du lagar det mesta kanske t.o.m vindsurfingskador på kroppen då han började som vindsurfare en gång i tiden. Numera kör han endast skoter och vågsurf vad jag vet och som han sagt själv så vet jag ju det mesta.

Logga in för att svara
#100022 Svar: Brave new world: Välkomna till Jeppe's surf 13 år, 3 månader sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Satan i gatan så mycket surf, av allehanda sorter. Tungt, episkt, kasst...

/JB

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!