|
#99796 |
Gissa vem jag åkte med från Agadir !?!? 13 år, 4 månader sen |
Stoke: 28 |
|
JimJim!! och vilken resa DET var!! Han hade nämligen en jävlig skön Morokansk kompis som körde oss först till en liten Supermarket eftersom det var party party redan på planet om man säger så ..... sedan i rekordfart utan intermettzå (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) till JimJims lägenhet med balkong och utsikt över hamnen. Små men åkbart i bukten. Själv sitter och käkar lamspet på Lapoint restaurangen.
Gott Nytt År all i hopa!! .......................... Försättning följer!!!
|
|
|
|
|
#99799 |
Svar: Gissa vem jag åkte med från Agadir !?!? 13 år, 4 månader sen |
Stoke: 143 |
|
Gazzer skrev:
JimJim!! och vilken resa DET var!! Han hade nämligen en jävlig skön Morokansk kompis som körde oss först till en liten Supermarket eftersom det var party party redan på planet om man säger så ..... sedan i rekordfart utan intermettzå (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) till JimJims lägenhet med balkong och utsikt över hamnen. Små men åkbart i bukten. Själv sitter och käkar lamspet på Lapoint restaurangen.
Gott Nytt År all i hopa!! .......................... Försättning följer!!! Trevlig, trevligt,, som fan,,, ? Öh, Gazzer, är du nu. Medlem i, host,bos, host,,??
|
|
|
|
|
#99802 |
Stoke: 28 |
|
Trevlig, trevligt,, som fan,,, ? Öh, Gazzer, är du nu. Medlem i, host,bos, host,,??
Never a memeber of nutin' and never will be ... someone once said: I would never want to be in any organisation that would want me as a memeber!! Hahahahah!!
|
|
|
|
|
#99805 |
Stoke: 8 |
|
Allt låter trevligt förutom lammspätten!!   Ride on!
|
|
|
|
|
#99818 |
Stoke: 143 |
|
Gazzer skrev:
Trevlig, trevligt,, som fan,,, ? Öh, Gazzer, är du nu. Medlem i, host,bos, host,,??
Never a memeber of nutin' and never will be ... someone once said: I would never want to be in any organisation that would want me as a memeber!! Hahahahah!! Mohahahaha
Kära kompis, det där gamla, Groutcho Marxs citatet, har du kört, nu flera gånger förut,, Du kan inte vifta med. "Groutcho" kortet, hur jävla ofta som helst,,,, Du vet, här i SWE, max tre gånger,,, fattaru,,,  Sen, "ANTOG" jag att jimjim, den coola snubben, "TVÅNGSANSLUTIGT" dig,,, Mohahahahha. Naturligt, nicts. Men ? Feet coolt, hade, det vare, om Jimjim stämlat. BOS märket i pannan dine, när du tuppet av. Gazzer,,,
Viva la BOS. Liberteìon
BOS. Hjälper till i din vardag, cince 2007.
|
|
|
|
|
#100345 |
Svar: Gissa vem jag åkte med från Agadir !?!? 13 år, 3 månader sen |
Stoke: 7 |
|
till jocke.... tjaba . jag hade han nästan nere men han åma sig kråma sig ,,,,, ho ha ho.... no BOS... material.,.., men han fick ju en bra start på sin resa. ha.ha. jag träffan bara en gång till på 4 v å de va inte i vattnet...... hemma igen shit va kallt...,. vi ses på nån våg. mannen...,. BOS ..... TAKE THE NERDS...... WAVES...,. ALWAYS.,,........................... NO FEAR.,,.,..
|
|
|
|
|