Facebook data

1
Snabbt få tag i 7 mm skor, vilka butiker?
#99948 Snabbt få tag i 7 mm skor, vilka butiker? 12 år, 3 månader sen Stoke: 11

Willy
Inlägg: 1862
graphgraph
offline
Donerat Guld

Jag behöver akut få tag i nya 7 mm skor innan onsdagsstormen. Var kan jag beställa såna så att jag får de innan onsdag?

Dessa butiker har jag tänkt kontkakt imorn: 6/5/4, surfersparadise, fahlens, skidsportbromma.

Känner ni några andra som kan leverera snabbt? Utomlandsbeställningar kan inte garantera att jag får skorna dagen efter beställning, så ge mig inga såna förslag!!
 
Logga in för att svara
#99951 Svar: Snabbt få tag i 7 mm skor, vilka butiker? 12 år, 3 månader sen Stoke: 1

Fbergman
Inlägg: 8
graphgraph
offline

Ohana har sjukt snabb leverans!!! fast det beror i och för sig vart du bor.. Du har ingen affär i närheten?
 
Logga in för att svara
#99954 Svar: Snabbt få tag i 7 mm skor, vilka butiker? 12 år, 3 månader sen Stoke: 9

jacobw
Inlägg: 544
graphgraph
offline

6/5/4 har oneills 7mm skor i butik, köpte mina där. vet inte hur många stl de har kvar men kolla med dom. sitter sjukt fint och värmer bra.
 
Logga in för att svara
#99955 Svar: Snabbt få tag i 7 mm skor, vilka butiker? 12 år, 3 månader sen Stoke: 11

Willy
Inlägg: 1862
graphgraph
offline
Donerat Guld

6/5/4 har jag handlat hos tidigare. Snabba och fick det jag ville ha. Jag kommer förmodligen köpa av de igen, men jag är alltid öppen för bra alternativ!
 
Logga in för att svara
#99957 Svar: Snabbt få tag i 7 mm skor, vilka butiker? 12 år, 3 månader sen Stoke: 0

jannö
Inlägg: 23
graphgraph
offline

www.edgymonkey.se sjukt snabba och bra service.
Beroende på vart du bor så tar det olika lång leveranstid pga post eller andra fraktsätt....
 
Logga in för att svara
#99969 Svar: Snabbt få tag i 7 mm skor, vilka butiker? 12 år, 3 månader sen Stoke: 0

Luxman
Inlägg: 6
graphgraph
offline

surfspot telefonplan kan ha,
 
Logga in för att svara
#99986 Svar: Snabbt få tag i 7 mm skor, vilka butiker? 12 år, 3 månader sen Stoke: 15

Daniel
Inlägg: 1509
graphgraph
offline

Onsdagen rusar på, ring gubbarna på NoComply, de har nog ett gäng 7mm i lager, ligger i Sisjön, på väg mot surfet söderut, men antar att du tänkt att surfa ostkusten så. Brukar annars få grejer från UK på 3-5 dgr och med valutan sista året, inte fel.
 
Logga in för att svara
#99991 Svar: Snabbt få tag i 7 mm skor, vilka butiker? 12 år, 3 månader sen Stoke: 11

Willy
Inlägg: 1862
graphgraph
offline
Donerat Guld

Stormen svängde förbi mig under natten så det blev inge surf. Jag tar och beställer skorna från UK istället. TACK ALLA FÖR HJÄLPEN!!
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!