|
#99948 |
Snabbt få tag i 7 mm skor, vilka butiker? 13 år, 4 månader sen |
Stoke: 11 |
Willy
|
Jag behöver akut få tag i nya 7 mm skor innan onsdagsstormen. Var kan jag beställa såna så att jag får de innan onsdag?
Dessa butiker har jag tänkt kontkakt imorn: 6/5/4, surfersparadise, fahlens, skidsportbromma.
Känner ni några andra som kan leverera snabbt? Utomlandsbeställningar kan inte garantera att jag får skorna dagen efter beställning, så ge mig inga såna förslag!!
|
|
|
|
|
#99951 |
Svar: Snabbt få tag i 7 mm skor, vilka butiker? 13 år, 4 månader sen |
Stoke: 1 |
|
Ohana har sjukt snabb leverans!!! fast det beror i och för sig vart du bor.. Du har ingen affär i närheten?
|
|
|
|
|
#99954 |
Stoke: 9 |
|
6/5/4 har oneills 7mm skor i butik, köpte mina där. vet inte hur många stl de har kvar men kolla med dom. sitter sjukt fint och värmer bra.
|
|
|
|
|
#99955 |
Willy
|
6/5/4 har jag handlat hos tidigare. Snabba och fick det jag ville ha. Jag kommer förmodligen köpa av de igen, men jag är alltid öppen för bra alternativ!
|
|
|
|
|
#99957 |
Stoke: 0 |
|
www.edgymonkey.se sjukt snabba och bra service.
Beroende på vart du bor så tar det olika lång leveranstid pga post eller andra fraktsätt....
|
|
|
|
|
#99969 |
Stoke: 0 |
|
surfspot telefonplan kan ha,
|
|
|
|
|
#99986 |
Svar: Snabbt få tag i 7 mm skor, vilka butiker? 13 år, 3 månader sen |
Stoke: 15 |
|
Onsdagen rusar på, ring gubbarna på NoComply, de har nog ett gäng 7mm i lager, ligger i Sisjön, på väg mot surfet söderut, men antar att du tänkt att surfa ostkusten så. Brukar annars få grejer från UK på 3-5 dgr och med valutan sista året, inte fel.
|
|
|
|
|
#99991 |
Svar: Snabbt få tag i 7 mm skor, vilka butiker? 13 år, 3 månader sen |
Willy
|
Stormen svängde förbi mig under natten så det blev inge surf. Jag tar och beställer skorna från UK istället. TACK ALLA FÖR HJÄLPEN!!
|
|
|
|
|