Facebook data

1
Hoddevik med barn v31. Våtdräkt barn?
#106641 Hoddevik med barn v31. Våtdräkt barn? 11 år, 9 månader sen Stoke: 3

pontuspontus
graphgraph

Hallå! Vi ska på familjeresa till Hoddevik v 31, med en ettåring och en fyraåring. Nån mer som ska dit?

Ni som har varit i Hoddevik med barn, vad har ni kört med för våtdräkt till barnen? Finns det någon som vill sälja sina begagnade barnvåtdräkter?

Vänliga hälsningar
Pontus

Logga in för att svara
#106647 Svar: Hoddevik med barn v31. Våtdräkt barn? 11 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Pontus, kontakta Torkild som driver och äger ett 'surfhus' närmast stranden i Hoddevik. Han har också en välutrustad butik med dräkter,brädor och allt möjligt som ingår i surf..finns hyr och köp möjligheter för i princip alla ålder. kontakta honom och säger att RATMAN sa att du skulle ringa. Han kan hjälpa dig med allt... +47 57856944
P.S. Jag är där för en familje camp som surf lärare och coach med min son veckan innan du kommer! Synd att du inte kan kommer denna veckan
Hoppas att det hjälper dig!!
Peace from da rat.

Ändrat av RATMAN
Logga in för att svara
#106671 Svar: Hoddevik med barn v31. Våtdräkt barn? 11 år, 9 månader sen Stoke: 3

pontuspontus
graphgraph

Tack för tipsen ratman! Får kolla in torkilds utbud. Tydligen ska det finnas utrustning även på akka surf, där vi tänkte bo. Så det ska väl lösa sig ser det ut som.

Tycker att ert familjecamp lät super nu när jag såg annonsen på fb, men hade inte hört talas om det när vi planerade resan. Om det är aktuellt kommande somrar får du gärna skriva en blänkare om det, exempelvis här på forumet, när ni vet att det är på gång.

Logga in för att svara
#106677 Svar: Hoddevik med barn v31. Våtdräkt barn? 11 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

brukar göra det varje år sista helveckan i juli! ska skriver på surfsverige nästa gång lite tidigare!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!