Facebook data

1
carverskateboards???
#108273 carverskateboards??? 10 år, 3 månader sen Stoke: 4

Bjorne_keepsurfin
Inlägg: 20
graphgraph
offline

Någon som har köpt eller har? vart har ni beställt då? All info uppskattas.
PEACE
 
Logga in för att svara
#108274 Svar: carverskateboards??? 10 år, 3 månader sen Stoke: 4

Bjorne_keepsurfin
Inlägg: 20
graphgraph
offline

never mind, beställde nyss en från hangloose. En fort knox.
 
Logga in för att svara
#108280 Svar: carverskateboards??? 10 år, 3 månader sen Stoke: 3

martypatches
Inlägg: 27
graphgraph
offline

Jag är också på jakt efter en. Om någon har en som du vill bli av med så får ni gärna hojta. Annars blir det nog en från hanglose.

Var på en skateaffär i Munchen i höstas och frågade efter Carverbrädor. Dom sa att dom hade haft det men att återförsäljaren/importören som har ensamrätt i Europa(?) var tokskum och inte gick att diskutera med. Så dom hade slutat köpa in dom och han sa att dom inte var helt vanliga i affärer då återförsäljaren va kass. Som det verkar så är det ju inte helt lätt att hitta dom, så det kanske ligger någon sanning i det.
 
Logga in för att svara
#108283 Svar: carverskateboards??? 10 år, 3 månader sen Stoke: 4

KalleLuden
Inlägg: 32
graphgraph
offline

Köpte min Da Monsta med C7 truckar på themystospot.co.uk. Bästa köpet någonsin!
 
Logga in för att svara
#108297 Svar: carverskateboards??? 10 år, 3 månader sen Stoke: 4

Hasse
Inlägg: 182
graphgraph
offline

windsport.dk har oxå..
 
Logga in för att svara
#108301 Svar: carverskateboards??? 10 år, 3 månader sen Stoke: 28

Jimmy.S
Inlägg: 101
graphgraph
offline

Köpte min hos Bluetomato. 29 inch. Skitnöjd med den. Går i princip att surfa på asfalt!
Blir absolut bättre i vattnet om du tränar mycket på den!
 
Ändrat av Jimmy.S
Logga in för att svara
#108322 Svar: carverskateboards??? 10 år, 3 månader sen Stoke: 3

martypatches
Inlägg: 27
graphgraph
offline

Ah, nice. Rekommenderar ni någon speciell storlek? Blir 35" för stort? Känns lite mer lättmanövrerat med en runt 30".

Bluetomato verkar ha slutat sälja dom och windsports hemsida ligger nere för ombyggnad. Så det får nog bli från themystospot.co.uk. Ska väl avvakta ett tag då det inte riktigt är skateboardväder än och se om det dyker upp någon begagnad.

Så hojta om någon är intresserad av att sälja!!
 
Logga in för att svara
#108324 Svar: carverskateboards??? 10 år, 3 månader sen Stoke: 4

Bjorne_keepsurfin
Inlägg: 20
graphgraph
offline

29,30,31,32 där omkring ska väl vara den skönaste, vad jag har hör iallafall. Det är ju också en smaksak. Blev den 31 inch för mig iallafall.
 
Logga in för att svara
#108327 Svar: carverskateboards??? 10 år, 3 månader sen Stoke: 4

Hasse
Inlägg: 182
graphgraph
offline

Bara att skicka ett mail till windsport.dk. Mads är tillgänglig på mail och i butiken.
 
Logga in för att svara
#108328 Svar: carverskateboards??? 10 år, 3 månader sen Stoke: 3

Ivan
Inlägg: 23
graphgraph
offline

martypatches skrev:
Ah, nice. Rekommenderar ni någon speciell storlek? Blir 35" för stort? Känns lite mer lättmanövrerat med en runt 30".

Bluetomato verkar ha slutat sälja dom och windsports hemsida ligger nere för ombyggnad. Så det får nog bli från themystospot.co.uk. Ska väl avvakta ett tag då det inte riktigt är skateboardväder än och se om det dyker upp någon begagnad.

Så hojta om någon är intresserad av att sälja!!



Jag har en till salu!!

Sitter med mobilen nu så vet inte hur detta kommer se ut.

Jag köpte min bräda för kanske ett drygt år sedan men inte åkt på den alls typ. Det är en retro fish modell, galet snyggt retro look. Kan ta bilder på den när jag kommer hem, den är ytterst lite skav på solen annars som ny!! Färgen är grön med träfärg och pinstripe om du vill försöka googla den.
 
Logga in för att svara
#108332 Svar: carverskateboards??? 10 år, 3 månader sen Stoke: 3

martypatches
Inlägg: 27
graphgraph
offline

Bjorne_keepsurfin: Nice. Får bli något i den trakten då.

Hasse: Coolers. Hoppas på att sidan kommer upp innan sommaren när det börjar bli tid att köpa. Om jag inte hittat någon begagnad. Annars mailar jag och kollar.

Ivan: Nice! Fota gärna och skicka över. Hur lång är den?
Var bor du? Jag bor i Stockholm, så det vore nice om det var i närheten. Annars kanske det går att lösa på något annat sätt också. Men passa gärna över bilder! Du kan skicka dom till kassettband (a) gmail.com
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!