Facebook data

1
Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips?
#109371 Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 0

daggen
Inlägg: 32
graphgraph
offline

Morsning!

Vi e minst två pers som drar till Costa Rica i höst/vinter, förmodligen start i oktober men kan bli november beroende på jobb.

Vad är hett? går det hyra hus för en inte alltför dyr slant? nåt värt surfcamp? köpa bräda hemma eller på plats? våtdräkt?

Alla tips e välkomna, samt om nå fler surfsverige folk kommer va på plats?

Tack på förhand
 
Logga in för att svara
#109373 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 0

pita
Inlägg: 37
graphgraph
offline

Är ni nybörjare eller erfarna? och vad för slags vågor letar ni efter?
 
Logga in för att svara
#109374 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 0

daggen
Inlägg: 32
graphgraph
offline

Oj, skrev allt lite snabbt så glömde. Jag har surfat en del men är lång ifrån erfaren, skulle kunna säga att jag e medel. Och min polare som ska med e helt färsk, inte surfat nåt alls.
 
Logga in för att svara
#109381 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 0

daggen
Inlägg: 32
graphgraph
offline

Kom igen nu nån? Tips för Nicaragua, eventuellt El Salvador är också välkommet
 
Logga in för att svara
#109384 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 1

rasbengt
Inlägg: 9
graphgraph
offline

Puerto Viejo och sen en tur till bocas del torro och surfa där!!!! Santa theresa är också jävligt nice!!!
 
Logga in för att svara
#109385 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 1

rasbengt
Inlägg: 9
graphgraph
offline

rasbengt skrev:
Puerto Viejo och sen en tur till bocas del torro och surfa där!!!! Santa theresa är också jävligt nice!!! De är Costa Rica
 
Logga in för att svara
#109386 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 0

daggen
Inlägg: 32
graphgraph
offline

Tack rasbengt! googlat lite verkar va feta ställen!
 
Logga in för att svara
#109388 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 3

kljungqv
Inlägg: 79
graphgraph
offline

popoyo är nice. skönt och öde ställe.
 
Logga in för att svara
#109389 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 0

daggen
Inlägg: 32
graphgraph
offline

Låter nice, tack!
 
Logga in för att svara
#109393 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 1

Bokai
Inlägg: 1
graphgraph
offline

Om ni kan är det absolut värt att dra till fiskebyn Aserradores i nordvästra Nicaragua, väster om Chinandega. Lite knepigare att ta sig till, men finns allt från bra nybörjarbreaks till värdsklassvågor(The boom på en bra dag) och extremt lite folk jämfört med de mer kändare spotsen.

Bo billigt och bra med grymt käk på Joe's place.

Kolla mer info om spotsen här:
thunderbombsurf.com/surfspots
 
Ändrat av Bokai
Logga in för att svara
#109408 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 0

daggen
Inlägg: 32
graphgraph
offline

Grym du är Bokai! Såna här tips uppskattas verkligen!
 
Logga in för att svara
#109435 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 0

martinik
Inlägg: 5
graphgraph
offline

Jag ska till centralamerika och surfa i vinter (med start i mitten av november) och jag delar gärna boende! Om du vill kan du dra ett mail till mig martina.von.sabsay@gmail.com så kan vi snacka mer!
 
Logga in för att svara
#109444 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 0

daggen
Inlägg: 32
graphgraph
offline

Grymt! Jag hör av mej, fler som kommer va på plats?
 
Logga in för att svara
#109451 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 8 månader sen Stoke: 0

daggen
Inlägg: 32
graphgraph
offline

Nån som har erfarenhet av att hyra hus i CR/Nicaragua? hittar massa sketchy hemsidor men alltid gött att höra från nån som vart där.
 
Logga in för att svara
#110014 Svar: Costa Rica, Nicaragua i höst/vinter, tips? 9 år, 2 månader sen Stoke: 0

thfe0900
Inlägg: 1
graphgraph
offline

jag är på plats i nicaragua nu, om det är nån som vill hitta ställe att dela på nu!
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!