Facebook data

1
Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ?
#109605 Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
Inlägg: 52
graphgraph
offline

Tjo alla frusna entusiaster,.
Köpte flyg med lufthansa och hamnade med Lufthansa cityline som inte kan ta med mina brädor!

Jävla horbolag som inte kan göra det tydligt på sin hemsida osv att dom gillar suga penis.

Kan man köpa/hyra brädor i området eller ? Jag ska bo vid gränsen mellan spanien o fra så jag antar att biarritz eller bilbao är the place to go.
Någon som vet om man kan hyra eller köpa en bräda, att få med mina egna hade ju kostat 115 eur + 100kr. Snabbt räknat är detta 1150kr som borde vara rimligt pris för att hyra en bräda i en vecka...

Någon som har koll eller? Det ska vara en kort bräda med go concave, ingen longboard eller dyl.

Boka inte flyg med lufthansa cityline, dom har tydligen samma bagaeutrymme som en VW golf.
 
Ändrat av pesone
Logga in för att svara
#109606 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
Inlägg: 52
graphgraph
offline

jag ska flyga till bilbao
 
Logga in för att svara
#109607 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
Inlägg: 52
graphgraph
offline

Vill även klargöra att jag hatar dom jävlarna.... Dom fuckar med mina brädor....
 
Logga in för att svara
#109608 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
Inlägg: 52
graphgraph
offline

Kundservicen va efterbliven, ena tjejen sa att jag får checka in brädorna på flygplatsen, hon sa att jag hade 50/50 changs att få med brädorna.
 
Logga in för att svara
#109609 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
Inlägg: 52
graphgraph
offline

övriga 2 sa att det va kört och gav mig olika nummer till Landvetter cargo. Inget av dessa nummer stämde... Men jag ska ringa travel cargo i morgon och höra vad dom säger, men det känns rätt hopplöst.
 
Logga in för att svara
#109610 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 9

jacobw
Inlägg: 544
graphgraph
offline

vad otroligt oskön du framstår.
 
Logga in för att svara
#109612 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
Inlägg: 52
graphgraph
offline

Alla har vi våra dagar.
 
Logga in för att svara
#109613 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
Inlägg: 52
graphgraph
offline

Men jag håller med dig.. Men undrar fortf om någon vet pris på hyra eller köpa en hyffsad bräda i bilbao/biarritz.
 
Logga in för att svara
#109615 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 7

Vagabond
Inlägg: 13
graphgraph
offline

Ekstremt dårlig karma på det innlegget der. Ukult.
 
Logga in för att svara
#109617 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
Inlägg: 52
graphgraph
offline

Men fan jag var sne, får man dålig karma om man lackar på flygbolagen? Eller förstör jag viben i forumet med mina svordommar och därav blir bestraffad med dålig karma?

Jag ber om ursäkt för att ha skrivit under inflytande av min vrede. hoppas jag inte blir en SUPare nästa liv bara för detta. Tack för att ni tar er tid och svarar.
 
Logga in för att svara
#109618 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
Inlägg: 52
graphgraph
offline

Du kan ta din gamla ciggarette o cyckla till Bahamas för fan asså...
 
Ändrat av pesone
Logga in för att svara
#109622 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: -1

Life
Inlägg: 3
graphgraph
offline

Jävla nolla. Om du provade att vara lite skön istället för att referera till horor och kuksugeri skulle du kanske ha bättre flyt med att få med dig brädor eller bara bättre flyt i livet in general. Hoppas det är platt som en pannkaka i spanien den närmsta veckan.
 
Logga in för att svara
#109624 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
Inlägg: 52
graphgraph
offline

Men hur skall jag få tillbaka mina karma poäng nu då ? Jag vill ju inte att atman skall reinkaneras i samsarat som en orm. Jag vill verkligen uppnå brahman.
Skulle vänt mig till ett surfforum ist, detta känns som en yoga klass.....
 
Logga in för att svara
#109625 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
Inlägg: 52
graphgraph
offline

Jag gav dig minus ett i stoke nu Life eftersom du kallade mig jävla nolla, det va inte snällt!
 
Logga in för att svara
#109626 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 9

jacobw
Inlägg: 544
graphgraph
offline

Pesone - det är helt okej att fråga ett surfforum som detta, och det går alldeles utmärkt att vara arg på flygbolaget (nu har du ju uppenbarligen bokat fel själv då lufthansa tar brädor gratis, det kan ju omöjligen vara deras fel att du bokat med deras dotterbolag cityline), men när du tar ut din frustration och låter riktigt unken homofobi, funkofobi och kvinnohat lysa rakt igenom så får du räkna med att folk säger ifrån. Det är viktigt att säga ifrån mot sånt här beteende. Hoppas du har lärt dig nånting.

Och jag hoppas, precis som Life, att det är riktigt platt så du inte ens kommer ha användning för en surfbräda i Spanien.

mvh
 
Logga in för att svara
#109628 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
Inlägg: 52
graphgraph
offline

Asså jag skrev en så jävla lång text som svar, meeeeen när jag skulle skicka så hade jag blivit utloggad och allt försvann.. Drygt.....
Jag får la korta ner det.....

"Jävla horbolag som inte kan göra det tydligt på sin hemsida osv att dom gillar suga penis"
"Suga penis" är ju en tolkningsfråga hur vida det är av ondo menat. ca: 50% av befolkningen tycker det är en positiv sysselsättning, medans säkert 98% tycker att själva utförandet är något positivt.

Fråga:
Hade jag varit en manshatare och uttryckt "flatofobi" (för jag antar att du syftade på bögar med homofobi eftersom kuk var inblandat) om jag nu istället hade uttryckt mig på följande sätt...??

Citat:
"Jävla horbolag som inte kan göra det tydligt på sin hemsida osv att dom gillar slicka fitta"
(själv tänker jag direkt "jahaaaa.... eller va... det är la inget fel på det????")

Vidare...
"jävla horbolag" Detta står jag fast vid eftersom jag har köpt en biljett för 2000kr och dem kan inte se till att jag får med mig mina surfbrädor, det går ett flyg en timma senare, kan dem inte bara skicka dem med det!?!?!?

Citat:
"Kundservicen va efterbliven, ena tjejen sa att jag får checka in......"
Här refererar jag till att kundservicen va efterbliven, JAG SKREV INTE PÅ FÖLJANDE SÄTT: "tjejen i kundservicen va efterbliven"

Fråga.
Vart är jag homofobisk?
Vart är kvinnohatet?
Och vad fan är funkofobi ?

Fortsätter ang flygbolaget.......
Besöker man Lufthansa CityLines hemsida så står där inget ang bagage, det enda man hittar när man googlar är ett foruminlägg där en person säger att LHCL har samma bagageregler som LH. Detta stämmer dock!! MEEEEEN LHCL har tydligen för små flygplan för att få plats med en 198cm lång boardbag.

Jag orkar inte gå in på Kundservicen, men den var iaf inte rutinerad.. Det var inte mkt som stämde.

Det är INTE gratis att ta med sig surfbrädor på Lufthansa.
Inom Europa kostar det 50eur + handling fee på varje mellanlanding
I detta fallet skulle det bli
50eur per tur + 100kr i sverige + 15eur i tyskland...
Alltså ca: 160eur fram och tillbaka för att ta med sig surfbrädor. VILKET ÄR SINNES!!!


Det är dags att raka av sig mustaschen, sätta upp håret och lägga ifrån sig ukkelelen. Ni är inte kvar på "swedish surfcamp" längre, i den verkliga "surfvärlden" hatar vi flygbolag som som inte kan handskas med surfbrädor, det kan vara en ding, ett pris som motsvarar flygbiljetten eller värst av allt att dom inte tar emot brädorna överhuvudtaget.

Klantigt av mig att ta risken, men fuck it, jag får lära mig surfa något nytt i en vecka.
Klantigt av mig att välja så grova ord med massa Whippies läsandes..
Klantigt av mig att ens tro att någon med relevant erfarenhet eller information ens skulle besöka detta forum eller orka svara på en sådan uttjatad fråga som ändå uppenbarar sig när man väl är på plats.

Ni måste alla ha sugit på en lite för stark pinne innan ni läste vad jag skrev eller så har ni växt upp i ett badkar, för så jävla stöttande var det fan inte.

Jag antar att det inte finns barn på forumet (jobbigt att vara barn och surfa i sverige), därför valde jag ord av en mer vuxen karaktär

Sist men inte minst måste jag även klargöra följande textrad
"Du kan ta din gamla ciggarette o cyckla till Bahamas för fan asså..."

Detta är citat från "dem kallar oss mods" som jag tyckte passade bra in på norrbaggen, det är av ytterst filosofisk och självtolkande karaktär. Men måste ha tolkats som något negativt eftersom Life därefter kontrade med att kalla mig "jävla nolla".
Det var inget illa menat, jag hade själv gärna cyklat till Bahamas med en gammal cigarette!!!!

Och jag kan lova er båda, det kommer INTE vara platt i Spanien/Frankrike när jag åker och hur grov ni än må tycka jag är i munnen, så ser jag alltid till att aldrig göra person angrepp eller såra någon annan människa eller organism.
Att snacka illa om stora bolag som suger pengar av den lilla människan för att kostymerna skall ha råd med flådiga bilar och dyra viner, det är något som jag gladeligen gör!!

Jag har bra koll på mina karma poäng, att jag ens har spenderat tid åt att oroa mig angående vad ni internetprofiler tycker om mig, är helt jävla sjukt... u r the fucking bullies behind the screen.

Shit, det kommer vara svårt att låta bli. Men jag ska fanimej aldrig mer sitta och vänta på att denna sidan skall ladda klart. Tråkigt nog så gissar jag på att även här, var det bättre förr. PZ!
 
Logga in för att svara
#109629 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

pesone
Inlägg: 52
graphgraph
offline

Haha, jävlar va kort det blev!!

Akta er för Lufthansa Cityline!!!!!!
 
Logga in för att svara
#109634 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: -1076

IST
Inlägg: 798
graphgraph
offline
Donerat Brons

Det finns alltid en risk att en förväntad dialog blir negativt uppfattad när du börjar konversationen med att nedvärdera någåt eller någon. Det där med att du dubehövde hjälp kom liksom skymundan pga dina desperata frustrationer. Och det finns barn på forumet.
 
Logga in för att svara
#109698 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: -1

ådén
Inlägg: 1340
graphgraph
offline

Hoohoo! Lätt roligaste tråden på ss senaste året !! Det stora mot det lilla och en näve hipsterförakt
 
Logga in för att svara
#109709 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 7

Schmidt
Inlägg: 34
graphgraph
offline

Surfakademin i biarritz har riktigt sköna softtops
 
Logga in för att svara
#109710 Svar: Lufthansa e horer, Brädor i bilbao/biarritz ? 9 år, 6 månader sen Stoke: 1

eve
Inlägg: 8
graphgraph
offline

jacobw skrev:
Pesone - det är helt okej att fråga ett surfforum som detta, och det går alldeles utmärkt att vara arg på flygbolaget (nu har du ju uppenbarligen bokat fel själv då lufthansa tar brädor gratis, det kan ju omöjligen vara deras fel att du bokat med deras dotterbolag cityline), men när du tar ut din frustration och låter riktigt unken homofobi, funkofobi och kvinnohat lysa rakt igenom så får du räkna med att folk säger ifrån. Det är viktigt att säga ifrån mot sånt här beteende. Hoppas du har lärt dig nånting.

Och jag hoppas, precis som Life, att det är riktigt platt så du inte ens kommer ha användning för en surfbräda i Spanien.

mvh


WORD.
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!