Facebook data

1
Looking for surf-buddies in Stockholm / Torö
#49293 Looking for surf-buddies in Stockholm / Torö 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

Jazz
graphgraph

Tjenä!

I've just moved to Stockholm from Copenhagen, and is very stooked about trying out some surfspots in the area! (eg. Torö and others??). How is the surf community in Stockholm?

If you're heading out for a surf and have a spare seat for a danish guy + a shortboard, I'll be more than happy to join and share costs!

Thanks
/Jesper

Logga in för att svara
#49298 Svar: Looking for surf-buddies in Stockholm / Torö 16 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

As time goes by and we see more and more folks in the water a certain tendency seems to be emmerging - I call it, "Glad you weren't here an hour ago." You might get a reply and you might not - since Torö is not that sensative a break as many other places your chances are greater for a hit at least there.

Anyway stay stoked and welcome to surfsverige!

Logga in för att svara
#49306 Svar: Looking for surf-buddies in Stockholm / Torö 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

Jazz
graphgraph

Hi Gazzler

I've seen the same tendency some places in Denmark as well, but it doesn't mean I like it! I think it's great if the surf culture is growing in scandinavia.

Talk about crowds, I learned to love surfing in some major "surf nations" like Australia, Hawaii and California, and even here people almost welcomed another surfer. Sure, I know the feeling of having a wave all to yourself, but isn't it more fun to share it with friends? And is it really that crowded in Sweden and the secret spots around Torö?

Hang loose
Jesper

Logga in för att svara
#49309 Svar: Looking for surf-buddies in Stockholm / Torö 16 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Like I said I have seen more and more of this protectionism and we see folks from all over surfing all over so crowds is a reality we have to consider - it's not to be unfriendly it's just that a lot of breaks work on a irregular basis so waves are at a premium so to speak. I'll send a heads up to some Stockholm buddies and see if they drop you a line.

BTW, ever surfed on Bornholm? Should be some rideable places there? I lived there about lots of years ago - magic place!

Stay Stoked - there are too many unstoked already ...

//Gaz

Logga in för att svara
#49382 Svar: Looking for surf-buddies in Stockholm / Torö 16 år, 5 månader sen Stoke: 0

Jazz
graphgraph

Thanks Gaz, I really appreciate it!

Yeah Bornholm is beautiful, but I never heard of anyone surfing there. No posts about it in the danish forums, but I found this: www.wannasurf.com/spot/Europe/Denmark/bornholm/nexo_harbour/index.html
Doesn't sound too great, or maybe it had yet to be discovered...

/Jesper

Logga in för att svara
#49459 Svar: Looking for surf-buddies in Stockholm / Torö 16 år, 4 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

What Stockholm sucks! Gotenburg rules!

Logga in för att svara
#49474 Svar: Looking for surf-buddies in Stockholm / Torö 16 år, 4 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Jesper83 skrev:
Hi Gazzler

I've seen the same tendency some places in Denmark as well, but it doesn't mean I like it! I think it's great if the surf culture is growing in scandinavia.

Talk about crowds, I learned to love surfing in some major "surf nations" like Australia, Hawaii and California, and even here people almost welcomed another surfer. Sure, I know the feeling of having a wave all to yourself, but isn't it more fun to share it with friends? And is it really that crowded in Sweden and the secret spots around Torö?

Hang loose
Jesper

Det var ett jävla gnäll...

Logga in för att svara
#49514 Svar: Looking for surf-buddies in Stockholm / Torö 16 år, 4 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla. Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla *harkel* bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla... bla bla...

Vad är det här för jävla rappakalja? VA! I det Stockholm jag kommer ifrån tar vi hand om våra gäster och visar dem gärna ut i vågorna! Här får ni en vänlig förfrågan och har chansen att få en ny polare och inte ett enda vettigt svar! Skäms på er förfan! Hade jag vart hemma hade jag gladligen mött upp Jesper! Om ingen annan svarar så ska du få ett gäng kontakter av mig iallafall.

Logga in för att svara
#49515 Svar: Looking for surf-buddies in Stockholm / Torö 16 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Redax skrev:
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla. Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla *harkel* bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla... bla bla...

Vad är det här för jävla rappakalja? VA! I det Stockholm jag kommer ifrån tar vi hand om våra gäster och visar dem gärna ut i vågorna! Här får ni en vänlig förfrågan och har chansen att få en ny polare och inte ett enda vettigt svar! Skäms på er förfan! Hade jag vart hemma hade jag gladligen mött upp Jesper! Om ingen annan svarar så ska du få ett gäng kontakter av mig iallafall.

Va då?!? Jag lovade att skicka folk till honum och skickat ett "heads up" till ett par redan. eftersom jag gillar Danska - hade det varit en "senne" vet e fan .. - själv bor jag inte så till bara ...... Min resonamang var att vi ser ett tendens till återhållsamhet inom surfing och han kanske inte skulle vänta sig ett överflöd av responser - vilket tyvärr visade sig stämma ganska bra

Logga in för att svara
#49570 Svar: Looking for surf-buddies in Stockholm / 16 år, 4 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Sorry Gazzer! Skumma bara igenom inläggen. Självklart ska du ha cred för att du svarade och försöker hjälpa till. Mitt inlägg riktade sig till mina bröder och systrar i Stockholm.

Logga in för att svara
#49583 Svar: Looking for surf-buddies in Stockholm / Torö 16 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

If gazzer would now..

haha ha ha ha hahhhhahahhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Logga in för att svara
#49584 Svar: Looking for surf-buddies in Stockholm / Torö 16 år, 4 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

KNOW!!!!!!!!!!!!!!!!

IIIIAAAAIIIIAAAA ENGLEKSA IG!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!