Facebook data

1
Var beställa glasfiber och polyester?
#51950 Var beställa glasfiber och polyester? 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Rixn
graphgraph

För 20 år sedan byggde jag ett flertal brädor. Den sista blev aldrig färdig utan den färdigshejpade Clark Foam-kärnan har legat på vinden fram tills nu.

Jag hade tänkt att bygga färdigt den nu, men är lite osäker på vilken teknik som gäller idag. Har någon länktips så blir jag glad.

Då, när det begav sig, jobbade jag med Polyester och Glasfiberväv. Var kan jag köpa sånt idag?
Jag behöver också fenboxar och mastskena.

Tacksam för svar.

Logga in för att svara
#51952 Svar: Var beställa glasfiber och polyester? 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Rurik
graphgraph

Är det en vindsurfingbräda du bygger tror jag att forumet på www.surfzone.se ger bättre napp eftersom vindsurfare hänger där med eget forum till skillnad från det här vågsurfarforumet, även om en och annan vågsurfare som gillar vindsufing säkert hänger här ......

Logga in för att svara
#51953 Svar: Var beställa glasfiber och polyester? 16 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Ja just det, surfzone o windsurfingbrador ...

....finns ett gang stallen du kan skaffa vav o polyster. Tex pratta med Fille i varberg och han kan sakert hjalpa dig...

www.waveskate.se/

alternativt skicka ErikG (kolla medlemmar) pa sidan ett email, han gillar att mecka i sin lagenhet med skum, wav, och polyester...

Logga in för att svara
#51956 Svar: Var beställa glasfiber och polyester? 16 år, 3 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

BeHåPe plast i klågerup har vad du behöver:

www.bhp-glasfiberprodukter.se/

Logga in för att svara
#51959 Svar: Var beställa glasfiber och polyester? 16 år, 3 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Andiss skrev:
Ja just det, surfzone o windsurfingbrador ...

....finns ett gang stallen du kan skaffa vav o polyster. Tex pratta med Fille i varberg och han kan sakert hjalpa dig...

www.waveskate.se/

alternativt skicka ErikG (kolla medlemmar) pa sidan ett email, han gillar att mecka i sin lagenhet med skum, wav, och polyester...

vav och wav hahhahahaahahahahahahha det suger att inte ha åäö..andiss vad hahahaha!!!!

Logga in för att svara
#51975 Svar: Var beställa glasfiber och polyester? 16 år, 3 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Ill give something to suck on u old Blotto!

"Eddie Jones takes the Wallabies out for training and tells everyone to assume their normal position. So they all go and stand behind the goalposts and wait for the conversion."

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!