Willy skrev:
Vad hände med LadyLove och tjejforumet? Vilken kille var det som var LadyLove? Sverre kanske? hehe
Hej Willy ! Frokenkarlek fick sin user locked av Redax, darfor kunde hon inte logga in. Det var ingen kille. Det var jag!!! I'm all girl ! (Redax: Varfor slangde du ut mig fran Surfsverige egentligen? Manga har anonyma users, och jag har aldrig anvant ett fult sprak eller varit elak mot nagon.)
sverre skrev:
[quote]Jag är lika oskyldig som en Impala drickandes vatten i ett stilla vattenhål i skymningen.
/quote] Du ar for sot Sverre, men din profilbild ar ett rovdjur som lurar i morkret... inte en impala. Puss !
sverre skrev:
Men det verkar som att c försvann i samma stund! Samband?
För er som inte minns eller han se innan Redax raderade bilden så var den en bild på en smiskbild. C raderade sig själv i samma stund!!!
Trist att jag missade den dar bilden... maste verkligen varit hot stuff ! Min LadyLove user har varit locked i manga manader nu, sa jag tvivlar pa att det hande samtidigt. Jag missade det i alla fall, och jag kanner inte C, men vi verkar ganska olika tycker jag. Vi ar i alla fall inte samma person om det var det du insinuerade.
Pussar och Kramar till alla dar hemma !!!
Speciellt till Sverre och Willy

Surfsveriges snyggingar