Facebook data

12
3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna
#17284 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

AnnaJeea
graphgraph

Willy skrev:
Vad hände med LadyLove och tjejforumet? Vilken kille var det som var LadyLove? Sverre kanske? hehe

Hej Willy ! Frokenkarlek fick sin user locked av Redax, darfor kunde hon inte logga in. Det var ingen kille. Det var jag!!! I'm all girl ! (Redax: Varfor slangde du ut mig fran Surfsverige egentligen? Manga har anonyma users, och jag har aldrig anvant ett fult sprak eller varit elak mot nagon.)

sverre skrev:
[quote]Jag är lika oskyldig som en Impala drickandes vatten i ett stilla vattenhål i skymningen.
/quote] Du ar for sot Sverre, men din profilbild ar ett rovdjur som lurar i morkret... inte en impala. Puss !

sverre skrev:

Men det verkar som att c försvann i samma stund! Samband?

För er som inte minns eller han se innan Redax raderade bilden så var den en bild på en smiskbild. C raderade sig själv i samma stund!!!

Trist att jag missade den dar bilden... maste verkligen varit hot stuff ! Min LadyLove user har varit locked i manga manader nu, sa jag tvivlar pa att det hande samtidigt. Jag missade det i alla fall, och jag kanner inte C, men vi verkar ganska olika tycker jag. Vi ar i alla fall inte samma person om det var det du insinuerade.

Pussar och Kramar till alla dar hemma !!!

Speciellt till Sverre och Willy Surfsveriges snyggingar

Logga in för att svara
#17285 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

AnnaJeea
graphgraph

Willy skrev:
Vad hände med LadyLove och tjejforumet? Vilken kille var det som var LadyLove? Sverre kanske? hehe

Hej Willy ! Frokenkarlek fick sin user locked av Redax, darfor kunde hon inte logga in. Det var ingen kille. Det var jag!!! I'm all girl ! (Redax: Varfor slangde du ut mig fran Surfsverige egentligen? Manga har anonyma users, och jag har aldrig anvant ett fult sprak eller varit elak mot nagon.)

sverre skrev:
[quote]Jag är lika oskyldig som en Impala drickandes vatten i ett stilla vattenhål i skymningen.
/quote] Du ar for sot Sverre, men din profilbild ar ett rovdjur som lurar i morkret... inte en impala. Puss !

sverre skrev:

För er som inte minns eller han se innan Redax raderade bilden så var den en bild på en smiskbild. C raderade sig själv i samma stund!!!

Trist att jag missade den dar bilden... maste verkligen varit hot stuff ! Min LadyLove user har varit locked i manga manader nu, sa jag tvivlar pa att det hande samtidigt. Jag missade det i alla fall, och jag kanner inte C, men vi verkar ganska olika tycker jag. Vi ar i alla fall inte samma person om det var det du insinuerade.

Logga in för att svara
#17286 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

AnnaJeea
graphgraph

Willy skrev:

sverre skrev:
Jag är lika oskyldig som en Impala drickandes vatten i ett stilla vattenhål i skymningen.
Du ar for sot Sverre, men din profilbild ar ett rovdjur som lurar i morkret... inte en impala. Puss !

sverre skrev:

Logga in för att svara
#17287 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

AnnaJeea
graphgraph

Posten fran 18:20 galler, de andra saknade en html-klammer....

Logga in för att svara
#17326 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 10 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

So has anyone met - at anytime or any place this person in real life? Didn't think so and aperantly either do others - "It" is now covering it's tracks with " Pussar och Kramar till alla dar hemma !!!" Clever but a bit too cleaver for me. So "AnnaJeena" tell us more about you now. We are SO curious - Hmm, let me speculate: you're in some remote corner of the earth where no other member of this forum could possibly be - right?

Logga in för att svara
#17330 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

AnnaJeea
graphgraph

Whatever you want

Create your own Reality

Logga in för att svara
#17331 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 10 månader sen Stoke: 0

AnnaJeea
graphgraph

I personally find sweetness more pleasant than bitterness though...

And I'd go for pleasure

That's just me...

Logga in för att svara
#17333 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 10 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

AnnaJeea skrev:
I personally find sweetness more pleasant than bitterness though...

And I'd go for pleasure

That's just me...

We're all sweetness, dude. Nothing bitter about my curiousity. You are sorta proving my doubts about your identity and intensions. Answer this: Who knows you that we know? One single person.

Logga in för att svara
#17334 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 10 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Like you're the second person (after me!) who ever got banned from Petter's forum - now there must be a reason otherwisw he wouldn't have done it.

Logga in för att svara
#22322 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 7 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Hehe...kan inte hålla mig från att gräva upp denna igen! Lite av ett firande av Sverres stordåd här på forumet. Men frågan är vem som var AnnaJeea, lite roligt att hon outade att det faktiskt var hon som var LadyLove. Aha!! Men då förstår jag!

Logga in för att svara
#22324 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 7 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

Redax skrev:
Varför är adressen till sidan hemlig???
Vill ni inte att killar ens ska se vad ni skriver?

minns du inte i skolan när tjejerna alltid gick in 2 å 2 på dass?
samma sak här fast några år senare

Logga in för att svara
#22355 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 7 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jaha inte ens här fick tjejjerna vara ifred.Sverre är GEB.

Logga in för att svara
#22360 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

Aisha
graphgraph

Vad är GEB? Och vad är Surfsvenskorna? Är det ungefär som BOS och Nerd Crew? Det var en lång tråd den här. Ska läsa den senare.

Logga in för att svara
#22364 Svar: 3 dagars Jubileum för Surf-Svenskorna 17 år, 7 månader sen Stoke: 0

Aisha
graphgraph

Nu har jag försökt läsa hela tråden, men jag förstod knappt hälften. Det snurrar i mitt huvud...
Finns det alltså ett tjejsurfforum? Kanske ska maila henne... nångång när man är lite mer klar i bollen då

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!