Exakt Ants. Bra skrivet där. Som Dalen tex. Jag har var där för 6 år sedan första gången. Var där själv där då. Har sett en annan vågsurfar där sen dess och det då ni var i Kåsa på tävling. Skäret har jag upptäckt av mig själv oxå. Inte följt med någon dit.
Om jag skulle följa med någon på ett secret ställe skulle jag inte säga det. Finns flera spots på Gotland som jag har varit på som jag tror det är väldigt få som vet om. Men om jag hittar ett ställe som jag tycker är bra och det inte är nåt som jag bryr mig om så kommer jag skriva om det.
Finns ingen som kan hindra mig att skriva eller berätta vad jag vill. Kallas tryckfrihet/yttrande frihet här i Sverige om det är någon som har missat det. Tänk om ingen hade berättat för någon om Torö tex. Hur hade svenska surf scenen sett ut då?
Har surfat ett par ställen i Bohuslän oxå själv som ingen varit på. Kan gärna berätta om de. Eller det har jag gjort.(krävs iofs ganska bra lokal kännedom där och båt) Så länge man hittar ställen själv och det inte är nåt folk eller så är det oki. tycker jag. Och kommer tycka det.
Nu ska ja åka till andra sidan och undersöka en skön vänster jag upptäckte där för ett par veckor sedan när jag letade efter ett kite spot. Lite nedanför Ystad
//H