Facebook data

12
Förstör sverre surfsverige?
#29244 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Remo skrev:
[quote]Pearl skrev:

såna dumma kommentarer som i Rebeckas tråd är det jättebra att någon påpekar. Det kanske inte behövs nån moderator då man diskuterar saken på forumet istället och man kan hoppas att den som gjorde fel tar till sig och skärper sig...

DU kan va fel !!!

Jag hoppas också att dem skärper sig som är dem egentliga bullshitters !!! Jag snackar bull men gör inget för att döja det. Ni som snackar bull utan att själva fatta det är ju ääh .... så här .... total kocko alltså !

Logga in för att svara
#29251 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag var inte speciellt irriterad av detta inlägg från början eftersom jag trodde att ultralife kände sig sårad av mitt dissande av hans blogg. Eftersom jag balanserar på gränsen ibland tänkte jag att jag kanske trampat över. Rebeckas tråd och snacket om sexuella trakaserier trodde jag var så " out of it " att det inte var något att ens reagera över. När ultralife sen säger att han inte alls är sårad över mitt påhopp utan tycker fortsatt att rebecka blivit påhoppad etc föll min respekt för honom därmed.
Plötsligt är det inte vad jag trodde en aggresion från hans sida personligt utan ett hetsdrev mot mig! Ett personligt påhopp mot mig och som Shark feeder skrev likt ett förtal mot mig att kalla det för sexuella trakaserier.

Så det jag vill säga till alla er som driver på hetset är att vilka är ni som står å dreglar vid stupstocken ? Hur mycket bidrar ni med härinne ? Ni kommer fram i ljuset när det är dags att bli politisk korrekt. Såna människor har jag en stark avsky för både här och i verkliga livet. Jag blir förbannad på riktigt faktiskt.

Logga in för att svara
#29253 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

"jag känner mig kränkt" är väl nåt som fler och fler slänger ur sig hela tiden...jag tycker ni skall mäla Sverre an för er kronbefallningsman, alt er lokale homo, jämo, säpo, fbi, cia och kanske även gru och kgb om ni vill bli verkligt elaka.

vem vet ni kanske får en fet peng i skadestånd så att ni kan köpa er ett sinne för humor eller ett nytt munväder. Har ni riktigt tur kanske ni även har råd med en sån där omformare som gör ett fyrkantigt sinne runt igen...öh

Logga in för att svara
#29265 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

SEE WHAT HAPPENS WHEN THERE'S NO FUCKEN SURF!!!!

Life's too short boys and girls..take it from a 46 year old (40 years surfing)

Enjoy the fun of surfsverige and don't worry so much about trivial things..oh yeah...if it's that bad that you can be affected so much by some of the stuff written...try to get some cash together somehow and bail to a warm country with surf for a week or 2 and then surfsverige will seem meaningless again..
Don't mean to be rude to those who become offended sometimes..but REALLY ..is it that bad ??
Most of it it fucken hilarious..just bläddrar thru the spam....life's good..
PEACE

Logga in för att svara
#29268 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

I like this one: "and these moments will vanish like tears in the rain ...."

Logga in för att svara
#29271 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

Tompa
graphgraph

sverre is da shit!

Logga in för att svara
#29272 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

full of it you mean?

Logga in för att svara
#29275 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Jag tycker absolut att Sverre förstör för alla överallt!!!!! Jag ska ta ett litet exempel. Idag vaknade jag på solskenshumör och en liten miniatyr av Tomas Di Leva sjöng uti mitt bröst på väg till jobbet. "Vi har bara varandra" mentaliteten var således rådande i mitt sinne tills jag några timmar senare satte på datorn på en ledig stund. In klickade jag på surfsverige, givetvis var jag tvungen att läsa allt som skrevs och slogs av den totala respektlöshet som Sverre visar för alla andra. Stackars människor! Vem tror Sverre att han är egentligen!? Nej, han hade passat mycket bättre hängandes med 50 cent, Snoop Dog och alla andra manschuvinister som bara ser bling bling och ho´s i sina arma hjärnor. När ska denna travisti ta slut egentligen!? Bla bla bla osv bla bla ointressant osv bla lite här lite dä bla bla. Hehe, I´m just fuck´n with you

BOS for life!

Logga in för att svara
#29281 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Sverre is surfsveriges Britney Spears

Logga in för att svara
#29293 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Gazzer skrev:
full of it you mean?

hahaha gazzer...
quick comeback..

Logga in för att svara
#29297 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

©red till Daniel för fotot

Logga in för att svara
#29300 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Yann skrev:

©red till Daniel för fotot

Hahahaha Yann, vackert!

Logga in för att svara
#29304 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

DET VAR BRA JANN:P

Logga in för att svara
#29315 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Fan vad snygg!!!!

Logga in för att svara
#29342 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

För Er som märkte att sverre postar mindre just nu för tiden och trott att det beror på det massiva kritiken han har fått utstå på sistonde kan glömma den förhoppning - nej - ha TRAINAR!!!!!! Attakarna från Nerd Crew och bos medlemarnas sympatasivängningar (mot Nerdhållet alltså) har föranlett ett hårt trainingsprogram vilket vi lyckades smygfotografera ..,.. Varsågod håll till godo!!!

//Gaz

Logga in för att svara
#29448 Svar: Förstör sverre surfsverige? 17 år, 2 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jag tycker. Sverre åh Gazzer,, Tja vafan Vi vanliga dödliga får chilla för stunden:P

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!