|
#47085 |
Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 6 månader sen |
Stoke: 20 |
|
jocke skrev:
adamski skrev:
LocalHero skrev:
Om man gör slut med sin partner innan man åker, då kan man ju ta med henne!
Eller? Annars någon random snygg brud!
Bra, en tänkare ibland oss. Hmmm... nu har du plötsligt skapat ett behov av att definera vad "ha en partner" innebär. Okey, om ni har gjort slut innan får ni inte idka sex av något slag när ni väl kommit till ön, och absolut inte om ni dessutom skulle säga att ni blev tillsammans igen! Ön kommer således skilja sig lite från verkliga livet i vissa avseende men det får du ta. Kommer du fortfarande fullfölja din plan med att ta med din partner om föregående regeljusteringar infördes? (svårt läge jag vet, en riktigt cool partner skulle man ju vilja ha med oavsett om man fick ha sex med henne eller inte. men det kanske blir lite pressande att hålla ut, liksom... varför, om man ändå är ensamma på ön? Så ett grymt straff skulle typ behöva utfärdas för att man ska hålla på budet om att inte röra varandra på ett sexualiserat sätt. Lite biblisk gud style) Nu får du ge ditt slutgiltiga svar pga denna långa utläggning från min sida:) Hmmm, Jag är också fett trögtänkt,,, Kontentan av allt detta dravel här, är alltså, att du Adamski, inte kan ha sex med Sverre. För nu är du ihop med Gazzer,,,,????Eller,,,har, jag uppfattat korrekt, elle.
Dravlet och dess innehåll kan vara svårt att tyda ja:cheer: Gazzer tror jag för närvarande inte hyser några känslor för mig och Sverre är borta. Hur läste du in detta gode Jocke? Fantasier? 
|
|
|
|
|
#47086 |
Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 16 år, 6 månader sen |
Stoke: 143 |
|
adamski skrev:
jocke skrev:
adamski skrev:
LocalHero skrev:
Om man gör slut med sin partner innan man åker, då kan man ju ta med henne!
Eller? Annars någon random snygg brud!
Bra, en tänkare ibland oss. Hmmm... nu har du plötsligt skapat ett behov av att definera vad "ha en partner" innebär. Okey, om ni har gjort slut innan får ni inte idka sex av något slag när ni väl kommit till ön, och absolut inte om ni dessutom skulle säga att ni blev tillsammans igen! Ön kommer således skilja sig lite från verkliga livet i vissa avseende men det får du ta. Kommer du fortfarande fullfölja din plan med att ta med din partner om föregående regeljusteringar infördes? (svårt läge jag vet, en riktigt cool partner skulle man ju vilja ha med oavsett om man fick ha sex med henne eller inte. men det kanske blir lite pressande att hålla ut, liksom... varför, om man ändå är ensamma på ön? Så ett grymt straff skulle typ behöva utfärdas för att man ska hålla på budet om att inte röra varandra på ett sexualiserat sätt. Lite biblisk gud style) Nu får du ge ditt slutgiltiga svar pga denna långa utläggning från min sida:) Hmmm, Jag är också fett trögtänkt,,, Kontentan av allt detta dravel här, är alltså, att du Adamski, inte kan ha sex med Sverre. För nu är du ihop med Gazzer,,,,????Eller,,,har, jag uppfattat korrekt, elle.
Dravlet och dess innehåll kan vara svårt att tyda ja:cheer: Gazzer tror jag för närvarande inte hyser några känslor för mig och Sverre är borta. Hur läste du in detta gode Jocke? Fantasier? Nja. Jag tror att jag bara läste varannan rad , samt, tittade lite igenom fingrarna, samt, bara ville tror det jag vill tro.  Du vet, som tjejjer eller Morzan brukar göra,,,  Nää,,,det va inte alls svårt,,, 
|
|
|
|
|
#60757 |
Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 15 år, 11 månader sen |
|
Vilken trevlig och angenäm kväll! Så mycket negativitet på surfsverige men ändå så hjärtliga människor i stora skaror. Själv har jag haft en trevlig dag och ätit och ätit och ätit. En flinastek slank det ner och ungefär 1000 smörgåsar men det var väldigt trevligt!
Nån annan som gjort nåt trevligt idag?
|
|
|
|
|
#60758 |
Stoke: -234 |
|
Javisst!!
Ätit onyttigheter!!
och den här trevlighetstråden gör det extra trevligt!! TREVLIGT!!! 
|
|
|
|
|
#60759 |
|
Shades har väl surfat idag och kan slänga in en surfbild på denna trevliga tråd:)
|
|
|
|
|
#60760 |
|
|
|
|
|
#60766 |
Stoke: 7 |
|
|
|
|
|
#60845 |
|
|
|
|
|
#60846 |
|
|
|
|
|
#60848 |
Stoke: 2 |
|
Shades surfade axelhogt, glassy, 5 gubbar i vattnet K59. Sjukt bra vag i El salvador. Tyvarr ingen kamera med mig som tal vatten, men bilderna i min hjarna ar i skarpa och helt awesome.
Sen var det morsdag i landet, sa alla var finkladda pa bussen hem och stirrade som fan o tyckte att man sag ut som en alien med sina 190 cm, blonda har o stora skagg. fan, livet ar mycket TREVLIGT just nu!
drar till barra de la Cruz pa onsdag! verkar som de oppnat stan igen
|
|
|
|
|
#60864 |
|
$hades skrev:
Shades surfade axelhogt, glassy, 5 gubbar i vattnet K59. Sjukt bra vag i El salvador. Tyvarr ingen kamera med mig som tal vatten, men bilderna i min hjarna ar i skarpa och helt awesome.
Sen var det morsdag i landet, sa alla var finkladda pa bussen hem och stirrade som fan o tyckte att man sag ut som en alien med sina 190 cm, blonda har o stora skagg. fan, livet ar mycket TREVLIGT just nu!
sounds fucking good! Så du är kvar i Frälsarlandet alltså, trodde du var på en buss till Mexico..
|
|
|
|
|
#60875 |
Stoke: -302 |
|
Trevligt. 
Om jag skulle få äran att tillbringa min tid på en öde ö med en valfri person så skulle det bli en av mina lekfulla vänner. Med motiveringen att denna person tycker inte lika som jag i många ämnen och värderingar och är därför bra att diskutera saker med, tycker om att uppfinna saker, kan reflektera, är lekfull, ledare, följare och denna person kan litar jag på samt har bra samarbete med.
Jag kan tyvärr inte nämna dennes namn eftersom att denna person inte har någon profil på SS samt inte är någon offentlig person som ni som läser detta kan känna igen.
En sak som jag med denna person skulle kunna uppfinna är en risflotte för det har vi båda lärt oss i scouterna hur man tillverkar en sådan,  så då skulle vi kunna paddla runt ön om vi får tråkigt någon gång och sedan kunna reflektera om olika typer av vågor.

|
|
|
|
|
#60877 |
|
Elin_nybörjaren skrev:
Trevligt. 
Om jag skulle få äran att tillbringa min tid på en öde ö med en valfri person så skulle det bli en av mina lekfulla vänner. Med motiveringen att denna person tycker inte lika som jag i många ämnen och värderingar och är därför bra att diskutera saker med, tycker om att uppfinna saker, kan reflektera, är lekfull, ledare, följare och denna person kan litar jag på samt har bra samarbete med.
Jag kan tyvärr inte nämna dennes namn eftersom att denna person inte har någon profil på SS samt inte är någon offentlig person som ni som läser detta kan känna igen.
En sak som jag med denna person skulle kunna uppfinna är en risflotte för det har vi båda lärt oss i scouterna hur man tillverkar en sådan, så då skulle vi kunna paddla runt ön om vi får tråkigt någon gång och sedan kunna reflektera om olika typer av vågor.
Förstår inte riktigt det trevliga i detta inlägg...
Det är fullständigt malplacerat, och jag tror ingen i hela surfsverige tycker det finns något som helst intresse i att veta att du skulle vilja tillbringa din tid på en öde ö, med en person ingen jävel vet vem det är... börjar snart bli på gränsen till SPAM det du ägnar dig åt Elin...
|
|
|
|
|
#60881 |
|
sverre skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
Trevligt. 

Förstår inte riktigt det trevliga i detta inlägg...
Det är fullständigt malplacerat, och jag tror ingen i hela surfsverige tycker det finns något som helst intresse i att veta att du skulle vilja tillbringa din tid på en öde ö, med en person ingen jävel vet vem det är... börjar snart bli på gränsen till SPAM det du ägnar dig åt Elin...
Jag kan förtydliga lite till dig Sverre. Adamski skrev "En öppen fråga så först... Om ni absolut inte fick ta med er flickvän/pojkvän (om ni har nån), vem skulle ni då ta med till en öde ö där ni blir strandsatta för resten av livet?"
Och jag svarade, så enkelt är det.
|
|
|
|
|
#60903 |
|
$hades skrev:
Fan nu snackar vi TREVLIGT!!!! Fyll gärna på med mer trevligheter! Själv har jag ätit trevlig thai-mat och läst den trevliga boken Luftslottet som sprängdes idag, surf känns avlägset...
|
|
|
|
|
#60905 |
Stoke: 8 |
|
adamski skrev:
$hades skrev:
Fan nu snackar vi TREVLIGT!!!! Fyll gärna på med mer trevligheter! Själv har jag ätit trevlig thai-mat och läst den trevliga boken Luftslottet som sprängdes idag, surf känns avlägset...
Thaimat is da shiznay!! Har svullat i 2 dagar i rad nu! Mycket TREVLIG mat!!
|
|
|
|
|
#60908 |
|
adamski skrev:
Fan nu snackar vi TREVLIGT!!!! Fyll gärna på med mer trevligheter! Själv har jag ätit trevlig thai-mat och läst den trevliga boken Luftslottet som sprängdes idag, surf känns avlägset...[/quote]
Ja nu kan jag fortsätta mitt inlägg med något mer trevligt som din tråd även handlar om.
Något trevligt som jag läste idag var:
"Det är viktigt att vara glad! Så är det bara!
Vi mår bättre om vi  ,  eller bara har den där sköna känslan i magen som säger att allt är bra eller lite bättre än så till och med. Det är svårt att bara skita i allt som är irriterande, jobbigt, eller det som man bara blir störd av men det är värt ansträngningen!
Sitt eller stå och le på bussen, tunnelbanan, spårvagnen, surfbrädan eller på din cykel när du cyklar genom stan. Någon kommer se det leendet och plötsligt komma på att dom också har något att vara glad för."
|
|
|
|
|
#60910 |
Stoke: 2 |
|
sverre skrev:
[quote]$hades skrev:
sounds fucking good! Så du är kvar i Frälsarlandet alltså, trodde du var på en buss till Mexico..[/quote
Stannade i fralsarlandet tills det dar med svininfluensan blaste over. Eller det var iaf vad jag sa till folk, den egentliga orsaken ar att jag fuckin' love el salvador! BIGGEST hamburgarkedjan(smeknamn; biggest disapointment), skjutvapen overallt och endless tomma hogerpointbreaks, what's not to love!!!
|
|
|
|
|
#73963 |
Svar: En extra trevlig tråd!!!!!! 15 år, 6 månader sen |
|
|
|
|
|
#73964 |
Stoke: 8 |
|
Det tackar vi för, Gäddfadern.
Själv har jag spenderat ca 4 timmar i GBG i solen till att åka bräda idag. Resulterade i en lite lätt stukad handled och tumme, PLUS en uppskavd armbåge. Men vi tröstkäkade pizza efteråt och nu klämmer jag en välkyld Carlsberg.
Det filmades lite i backarna, av "Yours Truely". Får se om det uppkommer en film inom en snar framtid. Annars dröjer det nog lite... 
|
|
|
|
|
#73967 |
|
det lät ändå som det fanns en rad trevliga ingredienser i din dag.
Såg ni förresten Lenas senaste foto från beachen? Oj vad trevligt!! 
|
|
|
|
|
#73968 |
Stoke: 3 |
|
Det är TREVLIGT att vågprognosen för början av nästa vecka ser dålig ut i Helsingfors, så missar jag inget surf då brädan jag måste reparera min bräda.
|
|
|
|
|
#73971 |
Stoke: 50 |
Danne
|
idag blev det ryggläge med en påse chirre och lite snowboardfilm, kan helt klart rekomendera "thats it, thats all"! sen blev det lite ding lagning och en flåttig liten pizza på det:ohmy:
det tyckte jag va trevlans en söndag som denna!
|
|
|
|
|
#73973 |
|
|
|
|
|
#73977 |
Stoke: 10 |
|
Hmm! Efter moget övervägande får nog Bruna Schmitz följa med til den öde ön:woohoo: Där hon får lära ut sina moves................ ute bland vågorna.
För er som inte vet vem det är kan kika på den här länken surf.transworld.net/2009/02/21/10-hottest-girls-in-pro-surfing/ vem vet kanske hittar ni oxå någon att ta med till ön:whistle:
|
|
|
|
|
#74011 |
Stoke: 0 |
|
Jag bor redan ihop med morsan så det hade varit skönt att träffa någon ny. Jag behöver dock fortfarande ordning och reda vilket ibland innebär vissa disciplinära åtgärder, samtidigt vill man ju självklart ha med sig någon som delar min progresiva syn på sex. Valet är solklart! Hans Scheike 
|
|
|
|
|
#74016 |
Stoke: 0 |
|
lena skrev:
Jag tror jag tar med mig naken janne, han är ju bade snygg, lagom gammal och musikintresserad:woohoo:
Glöm inte att han är välhängd! Eller det kanske är svårt att missa?
|
|
|
|
|
#74021 |
|
Å HEJ VAD TREVLIGT DET BLEV!!!!  Ibland är det väldigt trevligt att bara vara trevlig och se på trevligheter. Dagen har för mig varit trevlig trots 13h arbete. Nu varvar jag ner med en Sprite Zero som har en väldigt trevlig smak och som har det där trevliga "osockret" i sig. Skulle gärna vilja ha en trevlig naken tjej väntandes på mig i sängen men det är lika trevligt att sitta och utbyta trevligheter på Surfsverige. Mycket trevlig natt hoppas jag er alla! 
|
|
|
|
|