|
#46155 |
Svar: En ny mogen Gudfader 16 år, 6 månader sen |
Stoke: 28 |
|
|
|
|
|
#46156 |
Stoke: 9 |
perry
|
|
|
|
|
#46157 |
Stoke: 9 |
perry
|
Den senaste tidens utveckling tycker jag visar på en inneboende instabilitet som krälat sig in ända till kärnan av BOS.
Min rekommendation är att ha en mer selektiv process för inval i kretsen.
Typ en prospect-organisation?
SOB = Siblings of Bos
SOS =Sons of Sverre

|
|
|
|
|
#46158 |
Stoke: 0 |
|
|
|
|
|
#46159 |
|
|
|
|
|
#46161 |
|
|
|
|
|
#46168 |
Stoke: 11 |
Willy
|
sverre skrev:
BOS ska verka utan att synas!
HAHAHAHAHAAAHAHAHAHAAHAAHAAAAAAA!!!
|
|
|
|
|
#46169 |
|
|
|
|
|
#46171 |
Obie
|
|
|
|
|
#46172 |
Stoke: 8 |
|
Tack Redax, för att du tog bort bilderna som Sverre lagt upp. Dom passade inte in i detta forum.
RESPEKT 
|
|
|
|
|
#46173 |
Stoke: -234 |
|
Feddan skrev:
Tack Redax, för att du tog bort bilderna som Sverre lagt upp. Dom passade inte in i detta forum.
RESPEKT
SKIT LÖJLIGT !!!!!!!!!!!!!!
Fast löjligast var nog vissa av er kärringar!
|
|
|
|
|
#46175 |
|
|
|
|
|
#46179 |
Obie
|
en ny episod av Jerry Springer?
|
|
|
|
|
#46180 |
|
Obie skrev:
en ny episod av Jerry Springer?
"Fight, Fight, Fight!!" Alt, CATFIGHT!!!!
"Bitch! I´m gonna snatch yo wig off!!!"
|
|
|
|
|
#46181 |
Obie
|
|
|
|
|
#46184 |
|
Obie skrev:
Pull my finger!!
|
|
|
|
|
#46198 |
Stoke: 143 |
|
Gazzer skrev:
Med tanken på hur världen ser ut och forumreglarna vad gäller sexuella anspelningar så tycker jag personligen att detta:
"Jag,har hört att Kamelryttarna betalar bra för blonda, bleka fjortisar så här års,,, Så, han är nog inte så dum den där Gazzer på Nerd ändå"
,
är anledning nog att få lämna surfsverige för gott. Det är mer än bara sorligt eller "off-color"
Redax? Starkt jobbat Gazzer. Här lägger man ett gott ord för dig. Och vad gör han,,,Jooo föreslår att jag ska uteslutas för gott. Trevlig,trevligt. Det va sista gången jag skrev något positivt om dig Gazzer. Vet inte, hur duktig du är på det Svenska språket,,, men ,du har helt klart lite svårt att "hajja" poängen.
|
|
|
|
|
#46199 |
|
jocke skrev:
Gazzer skrev:
Med tanken på hur världen ser ut och forumreglarna vad gäller sexuella anspelningar så tycker jag personligen att detta:
"Jag,har hört att Kamelryttarna betalar bra för blonda, bleka fjortisar så här års,,, Så, han är nog inte så dum den där Gazzer på Nerd ändå"
,
är anledning nog att få lämna surfsverige för gott. Det är mer än bara sorligt eller "off-color"
Redax? Starkt jobbat Gazzer. Här lägger man ett gott ord för dig. Och vad gör han,,,Jooo föreslår att jag ska uteslutas för gott. Trevlig,trevligt. Det va sista gången jag skrev något positivt om dig Gazzer. Vet inte, hur duktig du är på det Svenska språket,,, men ,du har helt klart lite svårt att "hajja" poängen. Jag har blandat ihop inlägg, personer och kanske inte uppfattat ditt inlägg som en postivt vändning eller så - i så fall var jag helt fel ute - sånt är livet men jag håller fast med att "man" bör va rätt försiktigt med ironi, glidningar och anspelningar till sånt som är av sånt karaktär. OK?
|
|
|
|
|
#46204 |
|
|
|
|
|
#46205 |
Stoke: 143 |
|
Gazzer skrev:
jocke skrev:
Gazzer skrev:
,
Redax? Starkt jobbat Gazzer. Här lägger man ett gott ord för dig. Och vad gör han,,,Jooo föreslår att jag ska uteslutas för gott. Trevlig,trevligt. Det va sista gången jag skrev något positivt om dig Gazzer. Vet inte, hur duktig du är på det Svenska språket,,, men ,du har helt klart lite svårt att "hajja" poängen. Jag har blandat ihop inlägg, personer och kanske inte uppfattat ditt inlägg som en postivt vändning eller så - i så fall var jag helt fel ute - sånt är livet men jag håller fast med att "man" bör va rätt försiktigt med ironi, glidningar och anspelningar till sånt som är av sånt karaktär. OK? Ok. Ja, nu har jag lugnat ner mig lite,,, 
|
|
|
|
|
#46211 |
Willy
|
adamski skrev:
Eh... är inte de där bilderna på djuren lite väl magstarka Sverre...? Skulle dina kommentarer varit mina och Viktor varit en påhittad sjöjungfru (Aisha, ni kommer väl ihåg den jävla rövfittidioten) så hade jag blivit landsförvisad vid det här laget. Du är Gudfader och är vanligvis klok... men här har du faktiskt gått över en gräns... Allt jag skulle kunna göra är att lämna BOS, men hoppas att du är vis nog att gå ut med en ursäkt och dessutom lägger ut en bra bild på en katt och hund för att få jämnvikt i universum. Inga förklaringar för utläggen av dessa bilder är nog... du gick för långt....
Adamski
Hade du hotat att döda hennes tamdjur istället för henne så hade det nog varit lugnt! 
|
|
|
|
|
#46240 |
Stoke: 20 |
|
Willy skrev:
adamski skrev:
Eh... är inte de där bilderna på djuren lite väl magstarka Sverre...? Skulle dina kommentarer varit mina och Viktor varit en påhittad sjöjungfru (Aisha, ni kommer väl ihåg den jävla rövfittidioten) så hade jag blivit landsförvisad vid det här laget. Du är Gudfader och är vanligvis klok... men här har du faktiskt gått över en gräns... Allt jag skulle kunna göra är att lämna BOS, men hoppas att du är vis nog att gå ut med en ursäkt och dessutom lägger ut en bra bild på en katt och hund för att få jämnvikt i universum. Inga förklaringar för utläggen av dessa bilder är nog... du gick för långt....
Adamski
Hade du hotat att döda hennes tamdjur istället för henne så hade det nog varit lugnt!
Hur skulle jag ha kunnat veta att hon var en sjöjungfru på riktigt? Var ju inte särskilt troligt men nu vet jag bättre än att skämta med en sjöjungfru med fingrerat namn och utan några personuppgifter....
|
|
|
|
|
#46241 |
|
Hon finns ju att skåda i mitt galleri föresten.... Hon hotade mig att ta bort det men jag sket i det och sen försvann hon:whistle:
|
|
|
|
|
#46242 |
|
|
|
|
|
#46308 |
|
|
|
|
|
#46326 |
Obie
|
|
|
|
|
#46327 |
Obie
|
|
|
|
|
#46354 |
|
Obie skrev:
viktor m skrev:
Obie skrev:
viktor m skrev:
gillade ni min bild eller? 
grymt ful ! ! har du inte hört talas om Photoshop din paint-tönt...
jag lägger heldre ner pengar på en surfbräda en att lägga dom på ett program för att göra om bilder
tönt:whistle:
du har inte rååååd... tönt som sitter framför photoshop och fejkar till bilder -_-
Jag laddar ner, GRRRRATIS ! ! vem är det som är tönt nu??
|
|
|
|
|
#46458 |
|
|
|
|