|
#51511 |
Svar: Cotillo 16 år, 4 månader sen |
Stoke: -234 |
|
|
|
|
|
#51512 |
Stoke: 0 |
Linn
|
sverre skrev:
Linn skrev:
Tror du verkligen själv på allt du skriver?? Du är verkligen helt otrolig. Du slutar aldrig att förvåna. Och att förvrida saker hit och dit till din egen fördel OCH få allt att låta som att du vet precis vad du pratar om och att du frambringar den ädla, totala och enda sanningen till folk, det är du fanimej riktigt bra på, det måste jag säga. Snyggt.
Det går ju inte att diskutera med dig! I den här tråden har det mer tydligt än någonsin kommit fram att både du och Swingkid snackar massa, men att det är mycket hyckleri i ert snack.
I ditt inlägg här fanns inte en enda sakomständighet med.
Som sagt jag gillar inte att tjäbba utan konkreta sakomständigheter, det är nämligen ointelligent omoget och en aning fjortisaktigt.
Okej, du verkar tro på allt du själv skriver, alltså går det inte att diskutera med dig, så jag tänker inte ens försöka, du är uppebnbarligen bara ute efter att sabbotera och försöka berättiga ditt eget beteende här på forumet med dina "sakomständigheter". Jag tror att de som har lite mer hjärna än dig och dina små fans här på forumet ser igenom allt skitsnack som kommer från dig och istället njuter av det som är bra på forumet och denna hemsida.
Tack och hej!
|
|
|
|
|
#51513 |
|
Tack och hej Linn.
Att klanka ner på min hjärna..... det biter inte riktigt på mig. Om du inte förstår att min hjärna är inget fel på..... ska vi se.... " om du INTE FÖRSTÅR att min hjärna är det inget fel på.... JA DÅ MÅSTE FELET VARA DIN HJÄRNA !!
Men det gör inget... puta lite med munnen bara så går det bra! 
|
|
|
|
|
#51514 |
|
sverre skrev:
Här är den fruktansvärda tråden om påhoppet på stackars lilla Linn!
surfsverige.se/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=95&func=view&id=26237&catid=2&limit=25&limitstart=25
Själv tycker jag mer att det är en fullständig legitim diskussion om er avsaknad av Banner. Inga hårda ord eller personpåhopp! Tvärtom!! Dom tyckte det var kul med ditt ställe.
Jag var inte ens inblandad i att skriva alls!
Så var är påhoppet Swingkid???
Din status som lögnare, eller rättare sagt " att fara med osanning " verkar fortsätta.
Du gjorde ett inlägg till Swingkid men du svarade inte på dessa frågor eller bad om ursäkt för dina lögner!

|
|
|
|
|
#51515 |
Linn
|
sverre skrev:
Linn skrev:
sverre skrev:
ådén skrev:
Swingkid skrev:
Trådar behöver inte vara spännande ditt pucko.. Det e ju bara en länk till lite nya sköna bilder från gårdagens surf!..
kul att någon surfar istället för att som du sitta och dra i dig ballen i morsan källare och skapa en illsuion av popularitet via internet....
dina inlägg kan vara kul ibland men att gömma sig bakom ett falskt namn och förolämpa folk till höger och vänster är på en 14 årings nivå...
Det är lite intressant att detta inlägg från Ådén inte plockades bort !! ??
Att skriva att jag sitter o drar mig i ballen i morsans källare..... är väl kanske möjligen emot reglerna va Redax? Hur tänkte du här?
Då var ju mitt svar betydligt mer beskedligt när jag sa att " Det väl inte är något fel i att dra sig i ballen och att Ådén kanske föredrar att använda dildo istället men att det inte heller är något fel.

Jag håller med om att Ådens inlägg oxå låg på en för låg nivå, men eftersom du ligger på den nivån själv så fick du inga sympatier av mig...
Förstår du inte vanlig logik !! ??
Orsak och verkan! Världen har en riktning förstår du. Var min nivå " spännande NOT! " SAMMA NIVÅ SOM åDÉNS ???
Om inte så blandar du orsak och verkan
Hahaha... näe kan inte sluta nu, fan oxå, jag som ska spela alfapet:side: Sverre, sverre, du kan inte på allvar mena att du tror att jag jämför ditt "spännande NOT" med det Ådén skrev?? Nej det tror jag inte att du menar, vad jag tror är att du vill att andra ska tro att jag är ett jävla pucko som överreagerar och talar osanningar och helt saknar grund för mina uttalanden... du är såpass flitig här på forumet att du har blivit skicklig på sådant... Vad jag jämförde Ådéns kommentar om dig med är några av de många måååånga mycket liknande kommentarer du själv har gjort om andra... Och nej, jag tänker inte quota, orkar inte gå igenom alla dina inlägg, plus att de värsta har tagits bort, dessutom är jag övertygad om att de flesta som är inne här på forumet vet precis vad jag pratar om så det behövs inte.
|
|
|
|
|
#51517 |
Stoke: -1 |
|
Vilket jävla slöseri på tid det var att läsa allt utom första inlägget i den här tråden.
Swingkid och Linn: Fortsätt gärna skriva om Fuerte, erat boende eller vad fan som helst som har med surf att göra. Det uppskattas, speciellt om det är bilder på surf. Sedan kan jag med stor säkerhet säga att det ni skriver till sverre aldrig kommer förstås eller fastna, är nog ganska lönlöst att ge den draman och uppmärksamheten som sverre så uppenbart är ute efter. Jag förstår er dock och cred ska ni ha för att ni faktiskt försöker och för att ni fortsätter skriva på forumet.
Kram och god jul på er båda, ska lätt komma och bo hos er nån gång i framtiden.
|
|
|
|
|
#51520 |
Stoke: 143 |
|
Fredriks skrev:
Vilket jävla slöseri på tid det var att läsa allt utom första inlägget i den här tråden.
Swingkid och Linn: Fortsätt gärna skriva om Fuerte, erat boende eller vad fan som helst som har med surf att göra. Det uppskattas, speciellt om det är bilder på surf. Sedan kan jag med stor säkerhet säga att det ni skriver till sverre aldrig kommer förstås eller fastna, är nog ganska lönlöst att ge den draman och uppmärksamheten som sverre så uppenbart är ute efter. Jag förstår er dock och cred ska ni ha för att ni faktiskt försöker och för att ni fortsätter skriva på forumet.
Kram och god jul på er båda, ska lätt komma och bo hos er nån gång i framtiden. Men, hallå där Fredrik,,  Ska du haka få, feta surf festen den 27e i Taigans hufedstad,,  Vi, tänkte "rocka loss" lite till Hjul 
|
|
|
|
|
#51522 |
|
jocke skrev:
Men, hallå där Fredrik,, Ska du haka få, feta surf festen den 27e i Taigans hufedstad,, Vi, tänkte "rocka loss" lite till Hjul
Hallå där, lätt att jag hade truckat norrut om jag varit hemma, det hade varit askul att träffa grabbarna, tack för inbjudan men jag ska på surftrip till varmare breddgrader tyvärr, eller tur. Beroende på hur man ser det
God jul på dig.
|
|
|
|
|
#51523 |
Linn
|
Fredriks skrev:
Kram och god jul på er båda, ska lätt komma och bo hos er nån gång i framtiden.
Thanks mate, uppskattar ditt inlägg, det värmer!!
Kram och god jul på dig oxå, ses när vi ses!
|
|
|
|
|
#51525 |
Stoke: 143 |
|
Fredriks skrev:
jocke skrev:
Men, hallå där Fredrik,, Ska du haka få, feta surf festen den 27e i Taigans hufedstad,, Vi, tänkte "rocka loss" lite till Hjul 
Hallå där, lätt att jag hade truckat norrut om jag varit hemma, det hade varit askul att träffa grabbarna, tack för inbjudan men jag ska på surftrip till varmare breddgrader tyvärr, eller tur. Beroende på hur man ser det 
God jul på dig. Aha, kul för dig,, eller kul för,,ja, eller, nån.  Lycka til med surfet 
|
|
|
|
|
#51530 |
|
Linn skrev:
sverre skrev:
Linn skrev:
sverre skrev:
ådén skrev:
Swingkid skrev:
Trådar behöver inte vara spännande ditt pucko.. Det e ju bara en länk till lite nya sköna bilder från gårdagens surf!..
kul att någon surfar istället för att som du sitta och dra i dig ballen i morsan källare och skapa en illsuion av popularitet via internet....
dina inlägg kan vara kul ibland men att gömma sig bakom ett falskt namn och förolämpa folk till höger och vänster är på en 14 årings nivå...
Att skriva att jag sitter o drar mig i ballen i morsans källare..... är väl kanske möjligen emot reglerna va Redax? Hur tänkte du här?
Då var ju mitt svar betydligt mer beskedligt när jag sa att " Det väl inte är något fel i att dra sig i ballen och att Ådén kanske föredrar att använda dildo istället men att det inte heller är något fel.

Jag håller med om att Ådens inlägg oxå låg på en för låg nivå, men eftersom du ligger på den nivån själv så fick du inga sympatier av mig...
Orsak och verkan! Världen har en riktning förstår du. Var min nivå " spännande NOT! " SAMMA NIVÅ SOM åDÉNS ???
Hahaha... näe kan inte sluta nu, fan oxå, jag som ska spela alfapet:side: Sverre, sverre, du kan inte på allvar mena att du tror att jag jämför ditt "spännande NOT" med det Ådén skrev?? Nej det tror jag inte att du menar, vad jag tror är att du vill att andra ska tro att jag är ett jävla pucko som överreagerar och talar osanningar och helt saknar grund för mina uttalanden... du är såpass flitig här på forumet att du har blivit skicklig på sådant... Vad jag jämförde Ådéns kommentar om dig med är några av de många måååånga mycket liknande kommentarer du själv har gjort om andra... Och nej, jag tänker inte quota, orkar inte gå igenom alla dina inlägg, plus att de värsta har tagits bort, dessutom är jag övertygad om att de flesta som är inne här på forumet vet precis vad jag pratar om så det behövs inte.
Det är fanemig heeelt otroligt !!!
Du är så blåst att du inte ens fattar att du är blåst!
Du förstår inte orsak och verkan !!!
Ådéns inlägg kom INNAN jag hade skrivit något mer inlägg än mitt första " spännande NOT "
Men du förstår säkert fortfarande inte va !!! ??
|
|
|
|
|
#51531 |
Linn
|
sverre skrev:
Linn skrev:
sverre skrev:
Linn skrev:
sverre skrev:
ådén skrev:
Swingkid skrev:

Det är fanemig heeelt otroligt !!!
Du är så blåst att du inte ens fattar att du är blåst!
Du förstår inte orsak och verkan !!!
Ådéns inlägg kom INNAN jag hade skrivit något mer inlägg än mitt första " spännande NOT "
Men du förstår säkert fortfarande inte va !!! ??
Hahahaha, vem är det som är blåst egentligen??? Det är märkligt hur mycket du minns när det gäller saker som gynnar dig och hur lite du minns när det gäller ditt eget beteende sedan ja, iaf så länge som jag har varit medlem här på sidan... Jag har inga problem med ditt första inlägg i denna tråd, den innehöll inga personangrepp eller oanständiga glåpord, och jag är fullt medveten om att Ådén var den som först skrev oanständigheter i DENNA tråd. Men alla andra jäkla trådar då??? Jag syftade på ditt generella beteende och all den jäkla skit som du skrivit så många gånger förr, jag syftar på den låga nivån som framförallt DU har satt på detta forum. En nivå som jag försöker hålla mig ifrån, även om det är jäkligt svårt ibland när man försöker diskutera med dig... Orsak och verkan, jo tack det förstår jag mig på, och enligt mig är det du som är orsaken till den mesta av all skit och negativitet som cirkulerar på detta forum, övervägande del av resterande skit och negativitet är bara en verkan av denna. Nu vill inte jag vara en del av det mer så jag tänker försöka ignorera allt idiotiskt som du kan tänkas skriva efter det här.
Tack och hej.
|
|
|
|
|
#51542 |
Olav
|
min slutsats är av denna tråden!- sverre ytterst få vet vem han är, det gör att han kan skriva och säga vad han vill vem vet han kanske har 2 konton fär Who knows jag kanske är sverre. så hursomhelst till er som har kommit in i en diskution med honom så tror jag det går smidigast om du är tyst bara, ingenkan skriva något som kan påvärka honom ändå=/
BTW: diggar bilderna och bloggen.. kul att se hur ni har det där nere efter vi reste hem.
från dom snälla killarna 
|
|
|
|
|
#51548 |
|
Ok, Linn.
Så nu plötsligt handlar ingenting längre om vad det handlade om från början...
Nu handlar allt plötsligt om ett allmänt dissande av mig rent generellt.... ok...
När du förlorat denna diskussion väljer du alltså att flytta fokus...
|
|
|
|
|
#51551 |
Stoke: -44 |
|
Wow det har eskalerade snabbt!
|
|
|
|
|
#51552 |
|
sverre skrev:
Ok, Linn.
Så nu plötsligt handlar ingenting längre om vad det handlade om från början...
Nu handlar allt plötsligt om ett allmänt dissande av mig rent generellt.... ok...
När du förlorat denna diskussion väljer du alltså att flytta fokus...
Att jag låg på er hårt för att ni skulle fixa er banner! Kan det var där skon klämmer.....
|
|
|
|
|
#51554 |
magge
|
|
|
|
|
#51555 |
Stoke: 9 |
perry
|
Luke Egen skrev:
Wow det har eskalerade snabbt!
Boy, that escalated quickly. I mean that really got out of hand fast!

|
|
|
|
|
#51560 |
Olav
|
|
|
|
|
#51566 |
Stoke: 20 |
|
WE SHALL OVERCOOOME, WE SHALL OVERCOOOOOOOOOOOOOOOOOOME
LOVE AND PEACE TO YOU ALL!
Adamski spreading love since 1978
|
|
|
|
|
#51567 |
THANKS! 16 år, 4 månader sen |
guwi
|
HEY all!
Komponerar från swingkids dator, och skulle först och främst vilja tacka alla som har givit creds till bilderna, sjukt gött att höra, ska hälsa det till fotografen som sitter och käkar...
Och sverre, sjukt soft humor du har asså, för du kan verkligen INTE vara allvarlig med all den attityden du bjuder på...
undrar om du är mer rubbad om du är allvarlig än om du inte är allvarlig, egentligen...
hmmm...
Tack Johan, Linn och Linda än en gång för att ni öppnat upp ert hem åt oss surfsugna nordbor!
PEACE!
|
|
|
|
|
#51574 |
ådén
|
kul att ni postar bilder och rapporter från surfet kan vara kul som omväxling från allt skitsnack!
vad mitt inlägg beträffar kan jag erkännaatt det ligger på en låg nivå men jag är inte ens myndig än och flertalet personer på forum vet vem jag är och har träffat mig i verkliga livet,
ska man skriva något nedsättande eller argumentera med någon bör man göra det under sitt riktiga namn, jag står för allt jag skriver.
om redax eller någon annan vill varna mej är det bara fritt fram, de kan t.o.m ringa mi så många gånger jag bpostat mitt mob nr på forumet..
jag tycker att surfforum ska handla om surf och inte en massa mytoman-skit från sverres sida om husvagnar och bäversoppa!
det är inte först gången du går för långt och en ursäkt till alla du förtalat med eller utan avsikt är på sin plats, gärna underteckand med ditt riktiga namn, det är lätt att var kaxig när man är annonym!
PS: swingen vi ses i februari om allt går bra!
|
|
|
|
|
#51594 |
|
ådén skrev:
kul att ni postar bilder och rapporter från surfet kan vara kul som omväxling från allt skitsnack!
vad mitt inlägg beträffar kan jag erkännaatt det ligger på en låg nivå men jag är inte ens myndig än och flertalet personer på forum vet vem jag är och har träffat mig i verkliga livet,
ska man skriva något nedsättande eller argumentera med någon bör man göra det under sitt riktiga namn, jag står för allt jag skriver.
om redax eller någon annan vill varna mej är det bara fritt fram, de kan t.o.m ringa mi så många gånger jag bpostat mitt mob nr på forumet..
jag tycker att surfforum ska handla om surf och inte en massa mytoman-skit från sverres sida om husvagnar och bäversoppa!
det är inte först gången du går för långt och en ursäkt till alla du förtalat med eller utan avsikt är på sin plats, gärna underteckand med ditt riktiga namn, det är lätt att var kaxig när man är annonym!
PS: swingen vi ses i februari om allt går bra!
Tröghövve! Varför ska jag be om ursäkt när ni tvingar mig att försvara mig själv ?
Att jag gick över gränsen när det gäller regölerna för forumet är en sak, en helt annan att jag skulle be dessa personer om ursäkt. DU SKA VETA HUT!!! DILDO SKALLE!
|
|
|
|
|
#51595 |
Svar: THANKS! 16 år, 4 månader sen |
|
guwi skrev:
fotografen som sitter och käkar...
Och sverre, sjukt soft humor du har asså, för du kan verkligen INTE vara allvarlig med all den attityden du bjuder på...
undrar om du är mer rubbad om du är allvarlig än om du inte är allvarlig, egentligen...
hmmm...
!
Spännade information att fotografen sitter o käkar.... NOT!
|
|
|
|
|
#51694 |
guwi
|
fylla ut, göra intressant, göra mer innehållsrikt... något du känner igen som en saknad i ditt liv kanske?
|
|
|
|
|
#51695 |
guwi
|
OCH...
tack så mycket för en underbar vecka Johan, Linn och Linda, vi kommer tillbaka!
GOD JUL, GOTT NYTT ÅR!
|
|
|
|
|
#51701 |
Svar: THANKS! 16 år, 4 månader sen |
Stoke: 2 |
|
sverre skrev:
guwi skrev:
fotografen som sitter och käkar...
hmmm...
!
Spännade information att fotografen sitter o käkar.... NOT!
Sverre, på vilket annat form som helst här med så hade du nog kallats "troll". Är det måhända en roll du känner igen dig i?
Hittade några definitioner och jag tycker det verkar passa ganska bra:
1) "A forum troll is someone who actively watches a forum. Not to be confused with a lurker, or just a forum frequenter, the troll annoys, pesters, and generally insults any thread they open."
2) "An obnoxious user or member on a forum that goes out of their way to make pointless, offensive, or annoying posts and messages. Often these users are labeled as spammers and will post random off-topic junk in many sections of a forum."
Ska erkänna att du nog efter din come-back bara kan klassas som ett semi-troll då det faktiskt kommer ett och annat seriöst och vettigt svar ur dig.
Se det inte som ett påhopp, snarare en objektiv bedömning av min sverre-upplevelse.
|
|
|
|
|
#51744 |
Olav
|
|
|
|
|
#51749 |
Stoke: 33 |
|
Jag vill bara tacka
La Point
Nordic Surf Travel
Koala systrarna
att de skoter sin marknadsforing battre....
Vanta, ska se om jag kan fa min fru att skriva nagra inlagg om hur bra jag ar och trevlig jag ar...alskling?
(tydligen sa sover hon och ger fan i detta forum)
Sverre - back with a vengence i guess och det ar val tur det for annars hade det bara vart nagon sort homoerotisk ryggdunking har...
Nej nu ska dricka upp mitt kaffe sa jag kan aka o surfa...
|
|
|
|
|
#51754 |
Stoke: 20 |
|
Andiss skrev:
Jag vill bara tacka
La Point
Nordic Surf Travel
Koala systrarna
Vanta, ska se om jag kan fa min fru att skriva nagra inlagg om hur bra jag ar och trevlig jag ar...alskling?
Sverre - back with a vengence i guess och det ar val tur det for annars hade det bara vart nagon sort homoerotisk ryggdunking har...
  BOS for Life!!!
|
|
|
|
|
#51757 |
Stoke: 24 |
|
Andiss skrev:
Jag vill bara tacka
La Point
Nordic Surf Travel
Koala systrarna
Tycker vi har kört våran marknadsföring bra...
*För det första e våra priser ett antal många 100 lappar billigare per person än de nämnda campsen ( De verkar grymt softa o jag kommer nog på besök ) Vi hade kunnat ta mer betalt ( och för dom pengarna gjort reklam ) men vi vill att folk skall komma hit o kunna ha kul utan att spendera för mkt cash och dessutom bo fint precis vid surfet! Så då tar vi hellre denna smäll av att några puckos som klagar lite här på ett surfforum än att folket skall betala mer.
* Vi är 3 pers som håller i detta och hostelet gör så att det täcker hyran o inget mer. Vi har andra jobb vid sidan om. Men det går runt
*All reklam e bra reklam  2489 klick har det hittils varit på denna tråd och allt jag la upp var en länk till våran blogg  good job Sverre o Andiss som stått för de flesta inläggen och gör så folk går in om o om igen..
* Bannern verkar ju funka bra också..
* Efter denna tråden skapades har vi fått in 12 bokningar!!!! Tack Sverre!
Och ett stort tack till alla som e på vår sida.. Surfa o ha kul...
PS. Här e vindstilla, blå himmel, 4,5 foot swell o waveperiod 12.. nu skall här surfas!
MVH: Swingkid
|
|
|
|
|
#51758 |
Stoke: 28 |
|
|
|