Facebook data

12
Swingkid R.I.P
#53353 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Jag har för mig att Swingen har dragit från surfforum förut. Nån som kan fräscha upp mitt minne?

Det var väl betydligt mer tragikomiska personangrepp på Kallsupens tid? Jag gick tex med i SSA bara för att få en liveföreställning på ett årsmöte (det slutade med att jag blev vald till revisor!!!)

Jag saknar en "Ignorera" funktion här. Seeb, Viktor M, Åden, Liinus, Billa bong och Gazzer skulle bli de första jag la till.

Logga in för att svara
#53355 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Börjar arta sig till ö-råd. Surfsåpå borde ligga ganska rätt i tiden va?

Logga in för att svara
#53356 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Stoney skrev:
Börjar arta sig till ö-råd. Surfsåpå borde ligga ganska rätt i tiden va?

edit:

såpå=såpa

Logga in för att svara
#53376 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

hman skrev:
Jag har för mig att Swingen har dragit från surfforum förut. Nån som kan fräscha upp mitt minne?

Det var väl betydligt mer tragikomiska personangrepp på Kallsupens tid? Jag gick tex med i SSA bara för att få en liveföreställning på ett årsmöte (det slutade med att jag blev vald till revisor!!!)

Jag saknar en "Ignorera" funktion här. Seeb, Viktor M, Åden, Liinus, Billa bong och Gazzer skulle bli de första jag la till.

HAHAHAHHAAA!!! Har du blivit gammal grinig gubbe och hänger inte längre med i ungdomarnas snack!!?

Logga in för att svara
#53409 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Haaaaaahahahahhhaaa

Ja. Tjejer ska ju allmänt hålla käften va

Dröm vidare!!

Logga in för att svara
#53415 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Liinus skrev:
Absolut inte! Vem har sagt att tjejer ska hålla käft???

Logga in för att svara
#53417 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

toski
graphgraph

Så pass intressant att jag måste kommentera.

Logga in för att svara
#53422 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 2

Stoney
graphgraph

Liinus skrev:
Haaaaaahahahahhhaaa

Dröm vidare!!

Hur drog du den slutsatsen, om det var baserat på vilka som skulle hamna på ignorelistan måste jag säga att du är ute och trampar vatten. För att helgardera mig vill jag bara tala om att jag inte vill att du ska hålla käften, därför ställer jag en fråga som kräver ett svar och således en ohålld käft.

Logga in för att svara
#53427 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

hman skrev:

hoppsan vad har jag och ådén gjort egentligen?

Logga in för att svara
#53434 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Jag menar det Virre! Du sköter dig väl om NÅGON exemplariskt här inne! Alltså ska vi inte ens bry oss när man nu tom börjar hacka på de oskuldsfulla.

Ja orora dig inte Stenen, jag tänker icke hålla käften. Har aldrig gjort kommer aldrig göra.

Puss

Logga in för att svara
#53449 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

hman skrev:

det värmer, jag saknar inte självdistans och vill ni ha detta mer serisöt ska jag skärpa mig, till diskussionen i övrigt kan jag bara skratta....

Logga in för att svara
#53492 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Ni får självklart säga vad ni vill kids och det handlar inte om att ni bryter några regler eller nåt sånt. Visst är det kul med ungdomlig klassiskt stoke men jag behöver sålla lite för att få ut så mkt som möjligt av SS. Jag var nog lite taskig när jag hängde ut just er personligen och ber om ursäkt om ni känner er påhoppade (särskilt Viktor och Ådén har ju dessutom lugnat ner sitt värsta postsprayande så det var kanske extra drygt att hoppa på just dom)

Nån jämförde internetforum med att gå in i en bar. Om man kliver in och börjar tjata om nåt som är trist/korkat/dumt eller bara vara loud n obnoxious så får man räkna med att antingen bli nonchad eller att få mothugg på ett eller annat sätt. De få gånger jag själv går ut i på offentliga ställen så är jag rätt picky med vilka jag pratar och umgås med och ffa vilka jag - drumroll- ignorerar

/h-man, tvåbarnsfar sen i måndags och har därför rätt att vara precis hur gubbgnällig som helst
(Men notera att jag både ber om ursäkt och inser att jag nog uppfattades som -onödigt- dryg). Inom en timme ska jag byta minst en blöja och göra en flaska välling så det är ingen idé att gå och lägga sig. Fredagskvällar rulz

Logga in för att svara
#53503 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: -44

Luke Egen
graphgraph

Ha det kaka Swingen!
Det roligaste med denna traden ar helt klart att Petter tog Gerries inlagg pa allvar.....for fan Redax, for mycket varmvattensurf pa sistone. Du far komma och halsa pa igen sa du far spolat ratt de gra cellerna i lite Oregon cold water!!

Logga in för att svara
#53513 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

hman skrev:
Ni får självklart säga vad ni vill kids och det handlar inte om att ni bryter några regler eller nåt sånt. Visst är det kul med ungdomlig klassiskt stoke men jag behöver sålla lite för att få ut så mkt som möjligt av SS. Jag var nog lite taskig när jag hängde ut just er personligen och ber om ursäkt om ni känner er påhoppade (särskilt Viktor och Ådén har ju dessutom lugnat ner sitt värsta postsprayande så det var kanske extra drygt att hoppa på just dom)

Nån jämförde internetforum med att gå in i en bar. Om man kliver in och börjar tjata om nåt som är trist/korkat/dumt eller bara vara loud n obnoxious så får man räkna med att antingen bli nonchad eller att få mothugg på ett eller annat sätt. De få gånger jag själv går ut i på offentliga ställen så är jag rätt picky med vilka jag pratar och umgås med och ffa vilka jag - drumroll- ignorerar

/h-man, tvåbarnsfar sen i måndags och har därför rätt att vara precis hur gubbgnällig som helst
(Men notera att jag både ber om ursäkt och inser att jag nog uppfattades som -onödigt- dryg). Inom en timme ska jag byta minst en blöja och göra en flaska välling så det är ingen idé att gå och lägga sig. Fredagskvällar rulz

tack för du säger detta hman´, när jag tänker efter kanske jag varit jobbig ibland:dry: men det ska jag förbättra såklart! Grymt att du blivit tvåbarnspappa STORT grattis, coolt för jag e också tvilling hehe få killarna att gilla surfing så kan dom träna och ha kul tillsammans vet jag!
ha det grymt! och jag ber om ursäkt igen för det dåliga jag bidragit med på SS
peace

Logga in för att svara
#53515 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Ja, vi bör alla ha förståelse för en nybliven far. Sömn är väl inte att tänka på.

Bra inlägg Virre!

Logga in för att svara
#53516 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Liinus skrev:
Ja, vi bör alla ha förståelse för en nybliven far. Sömn är väl inte att tänka på.

Bra inlägg Virre!

tack liinus

Logga in för att svara
#53528 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Luke Egen skrev:
Ha det kaka Swingen!
Det roligaste med denna traden ar helt klart att Petter tog Gerries inlagg pa allvar.....for fan Redax, for mycket varmvattensurf pa sistone. Du far komma och halsa pa igen sa du far spolat ratt de gra cellerna i lite Oregon cold water!!

Hey, fuck off asshole!!

Logga in för att svara
#53529 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

hman skrev:

se bara till att ungarna sköter sig på forum sen!
nuförtiden skriver jag bara när jag vill ha skjuts haha

Logga in för att svara
#53704 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 3

Matt
graphgraph

Har alltid uppskattat inslagen på forumet från er på Fuerte Ventura Swingkid.
Tack som fan för en grym surfresa i November, jag kommer tillbaka o surfar med er igen..
Vi ses på en våg

Ha det gott

Logga in för att svara
#53754 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

LindaLii
graphgraph

Ja kommer sakna dig här på sidan i allefall , ja som typ e inne en gång om året.=)..hur som helst kan ja inte vänta att få komma hem till fuerte till er.. saknar er..
Ville oxå passa på att säga till er som bott hos oss.. ni är underbara, ni har gjort så att ja, linn o johan har haft en underbar tid på fuerte.. hoppas att få se er snart igen

puss o kram:woohoo:

..

Logga in för att svara
#53762 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 6

Kman
graphgraph

allt jag kan säga är HAHAHAHA!! va i helvete ere frågan om???

har inte satt min fot här sen juni-juli förra året men hörde att pajkastningen hade nått nya nivåer och tamefan har det inte gjort det. Redax anklagas för att vara sverre från "väldigt säkra källor" hahahaha. Alex el gordo vill ha ett surfigare forum och sverre tror fortfarande att han e forumgud.

att redax skulle vara sverre e bland det dummaste jag har nånsin hört tro jag, räcker så! R.I.P swingkid, du har postat grymma bilder måste jag säga, tack för dom!!!

alex el gordo har ju självklart en poäng i det han skriver man måste vara göteborgare för att tror nåt annat. sverre springer fortfarande runt och är BOS (var det brothers of sverre?) med hela delen av forumet som är födda -90 eller senare. forumtrådar som "vad äter din mormor till frukost?", "hur stora är dina leverfläckar?" och "posta ditt sämsta porträtt!" var faktiskt en gång i tiden nåt upplyftande och kul men med tiden så har inläggen blivit en tvångstanke och ett måste för att hålla myten om sverre levande för lunarstormpubliken som sätter myten på en pidestal. vad som helt har passerat över ALLAS huven förutom en viss björn j:son lind (numera M.I.A på detta forum pga av ja gissa) är att sverre inte surfar och det är ju helt jävla briljant måste jag säga. han har gått in på ett surfforum och lyckats få 3000 medlemar under sina vingar och tro att han surfar, helt underbart! C-R-E-D på den!!

Alex el gordo måste förstå att forumet inte har fuckat ur pga sverre. det är absolut inget fel med det han skriver. forumet är öppet, har inga moderatorer och i nuläget inga regler om spam och annat så det han gör är inget fel. forumet har fuckat ur pga såna som Liinus, Adamski mfl som tycker det är på nåt sätt under hållande med "Din mamma"! följt av 25 smileygubbar. visst en gång i halvåret kan man slänga in en sån men 13 gånger om dagen??? just "din mamma" grejen, asså e ni så jävla efter därborta? den där grejen med "din mamma" och "DU kan vara en mamma" var sånt man hörde i sthlm för ett par år sen. sveriges framsida, yeah right! De va la gött enna???

Och sen Liinus som går in och sågar folk vid forknölarna för att vissa klagar på sverre. ere verkligen så att alla som inte uppskattar det är humorbefriade???? gör om och gör rätt!! ere så att du och resten av lunarstormgenerationen (aka den post-ironiska) är dom som verkligen vet vad som är kul och inte?? du ska inte hänga på ett forum utan ska befinna dig mellan en knoge och en spis och mellan varven tvätta kläder. ere möjligt att fixa så att det är omöjligt för tjejer att logga in på surfsverige? typ att man måste olla skärmen eller nåt??

nej nu ska det laddas ner lite porr och lyssna på masshysteris låt Lule, vi hörs väl om ett halvår eller nåt. till skillnad från alex el gordo, sverre och swingkid som alla har tagit farväl under tårögda former och lovat att aldrig mer skriva så lovar jag att jag ska skriva igen. det kommer troligen ta ca sex månader eller ett år men jag kommer tillbaka.

p.s vi ska på picknick i göteborg, flaskor och stenar i en korg....

d.s nu ska vi se vad den post-ironiska generationen säger om det här...

Logga in för att svara
#53766 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Kman skrev:
är att sverre inte surfar och det är ju helt jävla briljant måste jag säga. han har gått in på ett surfforum och lyckats få 3000 medlemar under sina vingar och tro att han surfar, helt underbart! C-R-E-D på den!!

just "din mamma" grejen, asså e ni så jävla efter därborta? den där grejen med "din mamma" och "DU kan vara en mamma" var sånt man hörde i sthlm för ett par år sen. sveriges framsida, yeah right! De va la gött enna???

Och sen Liinus du ska inte hänga på ett forum utan ska befinna dig mellan en knoge och en spis och mellan varven tvätta kläder. ere möjligt att fixa så att det är omöjligt för tjejer att logga in på surfsverige? typ att man måste olla skärmen eller nåt??

nej nu ska det laddas ner lite porr och lyssna på masshysteris låt Lule, vi hörs väl om ett halvår eller nåt. till skillnad från alex el gordo, sverre och swingkid som alla har tagit farväl under tårögda former och lovat att aldrig mer skriva så lovar jag att jag ska skriva igen. det kommer troligen ta ca sex månader eller ett år men jag kommer tillbaka.

...

Att jag inte surfar.. är det från lika säkra källor som att jag är redax ??

Att du tror att jag tror att " din mamma " är ny och skulle vara rolig därför visar bara att du är lite trög..
Grejen med din mamma är att hon är gammal och utjatad. Dubbel ironi. DU personifierar myten om att stockholmarna inte förstår sig på galghumor, ironi, och tror sig vara för mer än andra.

Din kvinnosyn är såklart inte som du beskriver utan du vill så detta frö som bidrag till intrigerna.

Till skillnad från Alex och Swingkid har jag inte tagit farväl från Surfsverige under tårögda former, jag skrev slut i en tråd, så var det med det.

Logga in för att svara
#53768 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

THERE'S A LITTLE SONG I WROTE
YOU MIGHT WANNA SING IT NOTE FOR NOTE
DON'T WORRY
BE HAPPY
THE LAND LORD SAYS THE RENT IS LATE
HE MIGHT WANT TO LITIGATE
DON'T WORRY BE HAPPY
DOO DOO DOO DODO DODODODODODODO DODODODODODODO NAH NAH NAH NAH NAH
DON'T WORRY BE HAPPY

Logga in för att svara
#53783 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

ja vi gör om det här till en westcoast/eastcoast beef ! Såväl de goa gubbarna från götet som stiffa ståkkålmare är för jävliga. Om bara de sävliga norrlänningarna hade varit lite mindre sävliga så hade de kanske kunnat vara trevliga men nu återstår bara evolutionens grädda: skåningen

Logga in för att svara
#53785 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

hman skrev:
evolutionens grädda: skåningen

hårt ska de falla när babels torn i form av en spettekaka rämnar...

Logga in för att svara
#53825 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 0

Olav
graphgraph

hmmmmmmm. lever denna tråd fortfarande.....man kanske skulle börja låsa vissa trådar som spårar helt ur?????

Logga in för att svara
#53830 Svar: Swingkid R.I.P 16 år, 3 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Kman skrev:
allt jag kan säga är HAHAHAHA!! va i helvete ere frågan om???

har inte satt min fot här sen juni-juli förra året men hörde att pajkastningen hade nått nya nivåer och tamefan har det inte gjort det. Redax anklagas för att vara sverre från "väldigt säkra källor" hahahaha. Alex el gordo vill ha ett surfigare forum och sverre tror fortfarande att han e forumgud.

att redax skulle vara sverre e bland det dummaste jag har nånsin hört tro jag, räcker så! R.I.P swingkid, du har postat grymma bilder måste jag säga, tack för dom!!!

alex el gordo har ju självklart en poäng i det han skriver man måste vara göteborgare för att tror nåt annat. sverre springer fortfarande runt och är BOS (var det brothers of sverre?) med hela delen av forumet som är födda -90 eller senare. forumtrådar som "vad äter din mormor till frukost?", "hur stora är dina leverfläckar?" och "posta ditt sämsta porträtt!" var faktiskt en gång i tiden nåt upplyftande och kul men med tiden så har inläggen blivit en tvångstanke och ett måste för att hålla myten om sverre levande för lunarstormpubliken som sätter myten på en pidestal. vad som helt har passerat över ALLAS huven förutom en viss björn j:son lind (numera M.I.A på detta forum pga av ja gissa) är att sverre inte surfar och det är ju helt jävla briljant måste jag säga. han har gått in på ett surfforum och lyckats få 3000 medlemar under sina vingar och tro att han surfar, helt underbart! C-R-E-D på den!!

Alex el gordo måste förstå att forumet inte har fuckat ur pga sverre. det är absolut inget fel med det han skriver. forumet är öppet, har inga moderatorer och i nuläget inga regler om spam och annat så det han gör är inget fel. forumet har fuckat ur pga såna som Liinus, Adamski mfl som tycker det är på nåt sätt under hållande med "Din mamma"! följt av 25 smileygubbar. visst en gång i halvåret kan man slänga in en sån men 13 gånger om dagen??? just "din mamma" grejen, asså e ni så jävla efter därborta? den där grejen med "din mamma" och "DU kan vara en mamma" var sånt man hörde i sthlm för ett par år sen. sveriges framsida, yeah right! De va la gött enna???

Och sen Liinus som går in och sågar folk vid forknölarna för att vissa klagar på sverre. ere verkligen så att alla som inte uppskattar det är humorbefriade???? gör om och gör rätt!! ere så att du och resten av lunarstormgenerationen (aka den post-ironiska) är dom som verkligen vet vad som är kul och inte?? du ska inte hänga på ett forum utan ska befinna dig mellan en knoge och en spis och mellan varven tvätta kläder. ere möjligt att fixa så att det är omöjligt för tjejer att logga in på surfsverige? typ att man måste olla skärmen eller nåt??

p.s vi ska på picknick i göteborg, flaskor och stenar i en korg....

d.s nu ska vi se vad den post-ironiska generationen säger om det här...

Hahahahah, har ju for tusingen slutat med "din mamma" skamten!!! Fast tack for creden att jag skulle vara ansvarig for urballning av sidan. Ofortjant kanga om du fragar mig, fast ifall jag borjar dricka sprit framfor datorn igen sa ar det ju befogat (lange sen nu). Nej, i ovrigt tycker jag att du ar jatteduktig som inte ar inne har pa sidan sa ofta, det ar ju jattecoolt for da har du ju ett liv. Bra gjort! Fortsatt med det!

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!