Facebook data

12
Torö bilder!
#69138 Svar: Torö bilder! 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

Elin_nybörjaren skrev:
Esta skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
Esta skrev:
Elin_nybörjaren skrev:
... och passar bra på Redax blogg.
Sluta gör narr av Redax arbete! Okey?!

Surfsverige är ju en blogg och det är Redax så det är bara fakta Esta och inget narr. Hur kan du tro något sånt att jag skulle vilja vara dum mot Redax?

Nu har du nog fått för lite surf Esta när du svamlar så där knasigt.

Surfsverige e en surf community med bl a ett forum, inte en jävla blogg! Var läser du-ni om Redax' dagliga utsvävningar, hur han borstar tänderna o torkar sig i arslet (sorry Redax hehe) mm mm???
Tur för dig-er att jag inte e moderator här! Iofs försvarar jag freedom of speach... men inte freedom of stupidness.
Som jag sagt förut: köp bräda nån gång och ge dig-er ut i vattnet. Och sluta spela så jävla korkad!

En blogg kan ha många användningsområden Esta det behevör inte alltid vara utformat som en dagbok.

Enligt ordlistan Wikipedia:
"Blogg är en webbplats som innehåller periodiskt publicerade inlägg och/eller dagboksanteckningar på en webbsida där inläggen är ordnade så att de senaste inläggen oftast är högst upp."

Detta stämmer i form av detta forum samt på alla andra ställen på denna sida.

Logga in för att svara
#69162 Svar: Torö bilder! 15 år, 7 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Whatever...

Logga in för att svara
#69163 Svar: Torö bilder! 15 år, 7 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

att ens orka kolla upp det där!!

Logga in för att svara
#69164 Svar: Torö bilder! 15 år, 7 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Logga in för att svara
#69166 Svar: Torö bilder! 15 år, 7 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Andiss skrev:

Fy faaaan!

Christian Bale=American Psycho=sant

Logga in för att svara
#69215 Svar: Torö bilder! 15 år, 7 månader sen Stoke: 3

Niklas
graphgraph
Donerat Brons

tobbe skrev:
ok idag var det otäckt, riktigt mayhem på Torö. Förvånar mig inte det minsta att någon fick hål i halsen.
För att vara säker var man tvungen att ligga längst ut, och där kom inte vågorna med de cleanaste facen.
Det som hände om man låg längre in var att massa personer med mindre erfarenhet laddade på stora closeouts och bara kom farande rakt fram i riktning mot stranden med ett vitvattenberg i ryggen. Då de inte visste vilken riktning de var på väg kunde man själv inte veta vilken riktning man skulle simma för att undvika dem. Fick några gånger dyka ner o ditcha brädan för att rädda livhanken,

Hur många var det som fick en kille över sig, sin bräda krockad av en annan bräda? Har en känsla av att det var många fler än jag.

jag håller med.
det var riktigt farligt i fredags. det första som hände mig när jag paddlade ut kring 18hugget var att en blond lirare på al merreck bräda paddlar på en våg o ditchar(tror inte han märkte att den slog mig) brädamn som med full fart far in och träffar mig mitt i duckdiven, rakt på skinkan, ont som attan, pajar våtdräkten och har ett rejält sår på baken. nu är det bättre, haltar lite o stort blåmärke men tänk om det träffat rygg eller skallen.

såå snälla, jag ber alla som skjuter iväg bräderna eller inte kan duckdiva så bra. ta det lugnt, tänk på egen o andras säkerhet och försök ligga där det inte finns så mkt folk, speciellt när det är stort.

tack o hej!

Logga in för att svara
#69232 Svar: Torö bilder! 15 år, 7 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

MattiasK skrev:

Gryyym bild M:-)!

Logga in för att svara
#69235 Svar: Torö bilder! 15 år, 7 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

MattiasK skrev:

Nice!!!
Åsa var inte heller så pjokigt, men min kamera och ljusförhållandena var desto sämre;-) (o för mycket syd):
www.kiteclub.se/post/Asa-gick-av-090904-och-Robsport-var-saklart-dar-och-representerade!.aspx
Bilden här nedan är tagen av: Peter Ingelstam (men även publicerad på Facebook)
/Nicco

Logga in för att svara
#69248 Svar: Torö bilder! 15 år, 7 månader sen Stoke: 1

Strayie
graphgraph

Jonty skrev:
Det här är min nya hjälte!

Hon åkte med ut på ren chansning utan utrustning och surfade i det kalla vattnet i min alldeles för stora 2/2 shorty från Watski på lånad bräda

Även om hon frös så hon skakade ångrade hon att hon bytte om. Det är Stoke!

Hahaha, ångrar mig fortfarande!

Logga in för att svara
#69253 Svar: Torö bilder! 15 år, 7 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Esta skrev:
... inte en jävla blogg!
Jo... hmm... vill be alla de med bloggar om ursäkt. 'Mitt i stridens hetta' hade jag den dära blondinbloggen i huvet och glömde alla bra, informativa och underhållande bloggar som en del andra ändå har.
punkt

Logga in för att svara
#69553 Svar: Torö bilder! 15 år, 7 månader sen Stoke: -302

Elin_nybörjaren
graphgraph

MattiasK skrev:

Och den här Elinn.

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!