Facebook data

12
Redax! Lägg ner surfsverige!
#74039 Svar: Redax! Lägg ner surfsverige! 15 år, 6 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

freddandson skrev:
Esta skrev:
Och så bilden...

Misstar jag mig inte så ser det ut att vara en ledig plats till vänster på bilden? mellan vitvattnet... så en till får plats i er line up...

skämt å sido. jag håller med dig. Att hålla på som några gjort mot de spot som ni surfar är inte rätt. jag hade blivit jävligt sne om de hände något ställe jag surfade frekvent.

Iofs hade det sett snyggt ut med en fjärde där till vänster, för bildens skull s a s - gang of four.
Denna bild har ngr år på nacken och jag minns att då var jag ibland inte 'guds bästa barn' i lineupen... haha.

Logga in för att svara
#74112 Svar: Redax! Lägg ner surfsverige! 15 år, 6 månader sen Stoke: 13

Perka
graphgraph

lena skrev:
Hiii hiii du skall se mig i vattnet om nagon droppar in pa mig:evil: och jag fattar att folk hâr inne blir vansinniga pa dem som avslöjar spots, det gör man bara inte! Avslöja spots och droppa in det är tva oförlatliga saker inom surf!

Att droppa in kan man göra av misstag som nybörjare, avslöja spots däremot......

Logga in för att svara
#74165 Svar: Redax! Lägg ner surfsverige! 15 år, 6 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Självklart, och en gang är ingen gang. Rakade sjâlv droppa in pa en kille igar, jag bad om ursâkt (han var hur cool som helst) men jag lämnade den peaken, ville ju inte riskera att göra samma sak igen, sa jag paddlade bort till nästa peak. Tycker det är otroligt viktigt att inte droppa in, det är ju farligt speciellt i större mer hollow vagor.

Logga in för att svara
#74185 Svar: Redax! Lägg ner surfsverige! 15 år, 6 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

lena skrev:
Självklart, och en gang är ingen gang. Rakade sjâlv droppa in pa en kille igar, jag bad om ursâkt (han var hur cool som helst) men jag lämnade den peaken, ville ju inte riskera att göra samma sak igen, sa jag paddlade bort till nästa peak. Tycker det är otroligt viktigt att inte droppa in, det är ju farligt speciellt i större mer hollow vagor.

Man skulle haft det som dig Lena. "jag paddlade bort till en annan peak" och "det e ju farligt speciellt i större mer hollow vågor"

Nu blir man ju lite avudsjuk, men fan vad gott ni måste ha det där nere. HärligtB)

Logga in för att svara
#74190 Svar: Redax! Lägg ner surfsverige! 15 år, 6 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Ja men du drar väl snart till Costa Rica?! odh det är ju rikitgt underbart! Manga pikar, hollow vagor och VARMT vatten, kokosnötter, djungel, vattenfall etc etc, det är ju paradiset:woohoo:

Logga in för att svara
12
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!